Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12613 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IXl
Det er der heldigvis også for Martin Ødegaard, han kommer ikke hjem til Madrid. Kig på Rodrygo, Vini som er kæmpe stjerner der ikke havde behov for udlejning.

De slår til og det gjorde Ødegaard aldrig hverken på 1 eller 2 holdet. Ødegaard fungere ikke i Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #12614 af The European Super League

9eren post=158621 skrev: Ødegaard har endnu ikke overbevist mig som spiller til at skulle være i Real Madrid. Jeg vil hellere have Ceballos. Han har vokset i Arsenal men han skal bare være meget bedre end det han har vist indtil nu.

Kan du sætte lidt flere ord på hvilke kvaliteter, som du mener Martin Ødegaard mangler i forhold til Dani Ceballos for at være en Real Madrid spiller?

Han virker for mig som en klar upgrade men også en absolut umulig signing fordi vi netop har sat ham fri pga timingen var uheldig. Det ville være genialt hvis han havde været 3 år yngre paradoksalt nok for en spiller vi købte som 15 årig.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12615 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IXl

9eren post=158627 skrev: Det er der heldigvis også for Martin Ødegaard, han kommer ikke hjem til Madrid. Kig på Rodrygo, Vini som er kæmpe stjerner der ikke havde behov for udlejning.

De slår til og det gjorde Ødegaard aldrig hverken på 1 eller 2 holdet. Ødegaard fungere ikke i Madrid

​Ligesom Ceballos. Oh wait...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12616 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IXl
Ceballos har fortjent kontrakt forlængelsen. Om det sker ved vi ikke endnu. Han har dog spillet langt bedre end Ødegaard nogensinde har gjort i Madrid.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12617 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Men pointen er jo ikke hvem der har spillet bedst i Real. Pointen er at du på baggrund af 1!!! situation konkluderer at han ikke har niveauet selvom han er den vigtigste spiller og anfører på PLs førerhold. Og det er jo noget forbandet vrøvl som sædvanligt. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12618 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=158633 skrev: ​Men pointen er jo ikke hvem der har spillet bedst i Real. Pointen er at du på baggrund af 1!!! situation konkluderer at han ikke har niveauet selvom han er den vigtigste spiller og anfører på PLs førerhold. Og det er jo noget forbandet vrøvl som sædvanligt. 

​hahahahahaha.

Hvor mange gange har jeg ikke skrevet om Ødegaards præstationer på Castilla, jeg har set ham spille på Alfredo Di Stefano flere gange. Så er man altså i den grad også ude på at skodde debatten. Som brugeren Hugol og måske også en anden har jeg i den grad tit skrevet om Ødegaards præstationer.

Sammenlagt med de brugere jeg har haft, er jeg nok den bruger som har skrevet flest indlæg på forummet Chancen for at du finder noget om Ødegaard er nok ret stor! 

Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12619 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har svært ved at tyde om du bevidst undgår pointen eller bare ikke læser hvad der står. Hvad har Ødegaard for 5 år siden med det at gøre? Jeg skriver helt specifikt at den Ødegaard vi ser lige nu er fuldkommen vanvittig og blandt de bedste i verden. Ikke det vrøvl du, Hugol, kastet ud. Vi ved godt det er dig :-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12620 af 9eren
Ja og en helveds masse andre brugere.

Men min holdning er jo ikke ændret til ham. Selvfølgelig er han blevet klart bedre siden, men stadig er der ting som hænger fast ved ham som jeg ikke finder særlig tiltagene ift hvis man køber tilbage.

Madridista DK har også tit solgt mig med tilbagekøbs klausul 

Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

3 år 5 måneder siden #12621 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
17 ud af 22. Cleeanshet for Barca !

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12622 af 9eren
Ja det er også svært når dommeren annullere helt legale mål.

3 år 5 måneder siden #12623 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle post=158635 skrev: ​Jeg har svært ved at tyde om du bevidst undgår pointen eller bare ikke læser hvad der står. Hvad har Ødegaard for 5 år siden med det at gøre? Jeg skriver helt specifikt at den Ødegaard vi ser lige nu er fuldkommen vanvittig og blandt de bedste i verden. Ikke det vrøvl du, Hugol, kastet ud. Vi ved godt det er dig :-)

​Hvem mere egenligt  ? Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Vel ikke Kassow ? 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #12624 af 9eren
Han mener at han godt ved at jeg er Hugol. Det er vel heller ikke nogen hemmelighed.

Leveret af Kunena Forum