Om Vores Rivaler IX
Pedri bærer holdet - han binder det hele sammen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hvad mon de skal sælge til sommer for at få økonomien til at holde bare nogenlunde vand?
Skal vi nu ikke liiiiiiiiiiige spise brød til ? :DJona post=158952 skrev: Araujo er desværre en af, hvis ikke den, bedste forsvarsspillere i verden og balde er et kæmpe talent med alt hvad der kræves for at blive en stor spiller.
Uanset hvad er det dårligt for os, nu kan de holde fuldt fokus på ligaen :-/Thomaskjensen post=158956 skrev: Barca havde vel budgetteret med at gå i semifinalen i CL, og da det gik af helvede til var de ude og sige at det bestemt ikke gjorde noget så længe de vandt EL...
Hvad mon de skal sælge til sommer for at få økonomien til at holde bare nogenlunde vand?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Kimbo post=158958 skrev:
Uanset hvad er det dårligt for os, nu kan de holde fuldt fokus på ligaen :-/Thomaskjensen post=158956 skrev: Barca havde vel budgetteret med at gå i semifinalen i CL, og da det gik af helvede til var de ude og sige at det bestemt ikke gjorde noget så længe de vandt EL...
Det kan gå begge veje. At igen i år blive klasket ud af CL og derefter EL bør skabe en vis usikkerhed i hele klubben. Presset bliver enormt, og uden de store kampe til at holde gnisten kan det blive svært at motivere sig.
Som jeg ser det er enhver kamp de spiller en fiasko om de ikke vinder mindst 4-0. Jeg siger ikke at det ikke kan ske.
8 point er dog nærmest umuligt at hente, desværre. Det er vidst ikke sket før så vidt jeg er orienteret.
Small game Robert og professor Xavi bør skaffe nok sejre i det resterende kampprogram i Spanien, hvor deres hold nok ikke bliver udfordret på fart og fysik.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Derefter skal de til at arbejde med at registrere Gavi og skære med mindst €8m i lønbudgettet, det kan bare skabe strid i truppen.
Der er 16 kampe tilbage, og de taber til os som skrevet :) derefter skal de bare tabe 1 og så er et X nok til at vi vinder LaLiga. (forudsat at vi vinder alt, hvilket jeg er mere urolig for).
Ikke nok med at Barca skal smide 8 point, hvilket ikke er garanteret baseret paa deres staerke defensiv, men i det scenarie saa skal Real ogsaa vinde resten af kampene i liga'en, det virker ret usansynligt, saa tingene skal virkelig gaa galt for Barca hvis de smider ligaen nu, en skade til Lewa og Pedri ville maaske kunne goere det, men hvis de undgaar de store skader, og med fuld fokus paa ligaen nu, saa skal de kunne koere den hjem.Fondo_Sur post=158960 skrev: De blev dårligere i ligaen efter de røg ud til Frankfurt sidste år. Det havde nok noget med selvtilliden at gøre.
8 point er dog nærmest umuligt at hente, desværre. Det er vidst ikke sket før så vidt jeg er orienteret.
Small game Robert og professor Xavi bør skaffe nok sejre i det resterende kampprogram i Spanien, hvor deres hold nok ikke bliver udfordret på fart og fysik.
Vi ligger som vi har redt, vi har forsoegt at spille med om 6 pokaler i en season med Vinter VM og en ufattelig tynd bredde i truppen som ovenikoebet kun bestaar af 23 spillere. Men forhaabentlig kan vi hente de 2 andre pokaler der stadig er i spil og saa lade Barca troeste sig med ligaen.
Donde está la biblioteca?
Matamoro post=158966 skrev: Hvis Barca taber i weekenden og vi slår Atletico, så er det helt åbent igen
Hvis Barca taber til Almeria på 17. pladsen? Ja, i såfald.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Så vildt hvis Barcelona bare kan få fri fra det her!
Jeg så billeder af Laporta der gik ud på banen onsdags inden kampen mod Man U. Her var han slet ikke tilfreds, og sagde mindre pæne ord og lignede en der havde mange tanker på alt muligt!
- 9eren
- Gæst
-