Om Vores Rivaler IX

1 år 2 uger siden #12817 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=159700 skrev: ​Nu skriver sky sports, at Barcelona har bestukket dommer siden 2001 og beløbet er omkring 7.3 mio euro.

Skandalen bliver større og større.

Er det denne nyhed, du mener? www.skysports.com/football/news/11095/12...ia-enriquez-negreira

Den siger i hvert fald ikke så meget nyt. Der kan være nok så mange løse anklager. Jeg tror ikke på, at de bliver dømt. Det ville simpelthen så absurd som dengang man skrev, at Andreas Christiensen ikke kunne blive indskrevet i truppen pga. finansielle problemer. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12818 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=159701 skrev:

madrid2000 post=159700 skrev: ​Nu skriver sky sports, at Barcelona har bestukket dommer siden 2001 og beløbet er omkring 7.3 mio euro.

Skandalen bliver større og større.

Er det denne nyhed, du mener? www.skysports.com/football/news/11095/12...ia-enriquez-negreira

Den siger i hvert fald ikke så meget nyt. Der kan være nok så mange løse anklager. Jeg tror ikke på, at de bliver dømt. Det ville simpelthen så absurd som dengang man skrev, at Andreas Christiensen ikke kunne blive indskrevet i truppen pga. finansielle problemer. 

 

​Ved ikke hvor absurd det med AC er. Pt. kan Barca hvert fald ikke indskrive Gavi og Araujo i førsteholdstruppen pga. økonomien. Specielt Araujo er kriminelt underbetalt og forventer nok en lønstigning snarest. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12819 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Jo, men de har helt sikket en plan for, hvordan de kommer til at indskrive dem selvom journalister skriver det ene eller andet. Det er jo bærende spillere. Alt andet ville jo være absurd.

En måde at gøre det på, hvis scenariet er så galt (hvad jeg tvivler på): sælg Depay eller Kessie, som man hentede på fri transfer: vupti. De har allerede solgt Aubameyang for €12 mio, selvom han blev hentet på fri transfer. 

Hent derefter nye spillere på fri transfer som Gündogan og Asensio.

Er deres måder at leve op til La Ligas FFP alternative? Ja. Men sådan en stor klub kan altid klare sig økonomisk. De agerer alternativt af sportslige årsager, og det ser ud til at det har betalt sig i denne sæson. 

Florentino er meget ansvarlig økonomisk, og han er sammen med ledelsen ved at bygge et smukt image om klubben. Prisen de betaler er dog, at de slet ikke er handlekraftige på markedet, og derfor formår de ikke fylde hullerne på holdet ud som vi ønsker. Alt handler om tålmodighed i forhold til et fremtidigt hold. Det har bare at være et godt hold om nogle år nu hvor man har pint sig selv med Mendy, Carvajal, Lucas Vazquez, trætte Vinicius og Benzema og en manglende højrekant i seks år. 
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12820 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lidt nysgerrig, håber folk at Barcelona er skyldige og får en kæmpe straf ala tvangsnedrykning ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12821 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=159704 skrev: Jeg er lidt nysgerrig, håber folk at Barcelona er skyldige og får en kæmpe straf ala tvangsnedrykning ?


Intet ville gøre mig lykkeligere end at være vidne til at Barca bliver kendt skyldig i noget de altid har beskyldt os for. Magen til dobbeltmoralsk og hyklerisk klub skal man lede længe efter. Jeg hader dem, og jeg kommer ikke til at savne dem hvis de bliver tvangsnedryket.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Madrid1998, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12822 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=159705 skrev:

Kimbo post=159704 skrev: Jeg er lidt nysgerrig, håber folk at Barcelona er skyldige og får en kæmpe straf ala tvangsnedrykning ?

 


Intet ville gøre mig lykkeligere end at være vidne til at Barca bliver kendt skyldig i noget de altid har beskyldt os for. Magen til dobbeltmoralsk og hyklerisk klub skal man lede længe efter. Jeg hader dem, og jeg kommer ikke til at savne dem hvis de bliver tvangsnedryket.


Man kan dog blive bekymret for La Ligas niveau, skulle det ske. Naturligvis skal Barcelona have den straf der passer.  
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12823 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis de bliver dømt skyldige skal de selvfølgelig have en straf tilsvarende den de italienske klubber fik i sin tid. Det bliver rigtig sjovt for os i en kort periode, men så begynder det også at være noget værre lort. La liga har ikke råd til at miste Barca.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12824 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​La Ligas eneste chance handler alligevel ikke rigtig om La Liga, men om Premier League og om der kommer restriktioner på deres rigmænd. Og det sker nok ikke, så lad os bare få Barcelona ned, hvis de rent faktisk har været korrupte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 uger siden #12825 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Florentino Perez afholder ekstra ordinær GF ift Negreira sagen og Barcelona der er anklaget for korruption

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12826 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur post=159703 skrev: Jo, men de har helt sikket en plan for, hvordan de kommer til at indskrive dem selvom journalister skriver det ene eller andet. Det er jo bærende spillere. Alt andet ville jo være absurd.

En måde at gøre det på, hvis scenariet er så galt (hvad jeg tvivler på): sælg Depay eller Kessie, som man hentede på fri transfer: vupti. De har allerede solgt Aubameyang for €12 mio, selvom han blev hentet på fri transfer. 

Hent derefter nye spillere på fri transfer som Gündogan og Asensio.

Er deres måder at leve op til La Ligas FFP alternative? Ja. Men sådan en stor klub kan altid klare sig økonomisk. De agerer alternativt af sportslige årsager, og det ser ud til at det har betalt sig i denne sæson. 

Florentino er meget ansvarlig økonomisk, og han er sammen med ledelsen ved at bygge et smukt image om klubben. Prisen de betaler er dog, at de slet ikke er handlekraftige på markedet, og derfor formår de ikke fylde hullerne på holdet ud som vi ønsker. Alt handler om tålmodighed i forhold til et fremtidigt hold. Det har bare at være et godt hold om nogle år nu hvor man har pint sig selv med Mendy, Carvajal, Lucas Vazquez, trætte Vinicius og Benzema og en manglende højrekant i seks år. 

​Inden de henter Asensio eller nogen andre, så skal de først bruge penge på at give Araujo en kraftig lønforhøjelse. Men ja du har da ret i, at de formentlig kan sælge spillere. Men du kan jo også se hvordan det gik med De Jong. Det er ikke altid at folk vil væk - eller at der er aftagere til dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #12827 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Campos tæt på Madrid i sommers

Det var jeg faktisk ikke klar over.

Det er som om PSG gør alt de kan for at irritere os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 uger siden #12828 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Hey det snyd :)

Hvordan linker du til twitter?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce