Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Myndighederne med politiet har snart en udmelding ift Barcelona og Negreira sagen. Det kommer i løbet af denne her uge eller næste.9eren post=159560 skrev:
jeg ved ikke om du er ironisk.Kimbo post=159558 skrev: Du er helt sikkert typen der sidder i sin dommedags bunker iført en Sølvpapirshat :)
men jeg forholder mig til at Barcelona i mere end 20 år har betalt til den spanske dommer kommitee og at der er korruption i spansk fodbold. Husker du slet ikke de 3-4 straffespark på Mestalla eller hvad.
ligaen bør stoppes prompte og annulleres til undersøgelserne er færdige, eller publikum bør boycutte det her lort fuldstændig. Cadiz beder om kampe der skal spilles om. Alle klubber i la liga undtagen madrid og Barcelona har givet officielle udmeldelser om el caso Negreira.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
På den ene side er det lidt frustrerende at der ikke er mere fokus på denne her sag om FC Barcelona og deres forsøg på dommersnyd. De har igennem al den tid jeg har været Real Madrid fan kylet om sig med angreb på især Real Madrid. Stort set alle andre fans i verden mener at Barcelona er det mest favoriserede hold i verden sammen med Manchester United. Men Culés har skabt en historie om at det er omvendt. Godt gået. Stærk markedsføringskampagne. Jeg håber denne her sag ændrer på deres billede og at den kommer til at køre i flere år. Jeg håber også den ender med en dom som aldrig vil blive glemt. Offentlig udskamning. Hvis de altså er skyldige i at have forsøgt at snyde.
På den anden side er der også folk der har dømt dem på forhånd. Altså før dommen er faldet. Dette er også et problem og et af de helt store 'first world problems' i nyere tid. Jeg gør det selv en lille smule og det skal jeg blive bedre til at lade være med.
Det vigtigste er at sandheden kommer frem og at den bliver gjort tydelig for alle. Klarhed og retfærdighed.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har sagt det her siden milan-barcelona kampen hvor Schevchenkos mål blev annulleret. At der er noget helt galt med Barcelonas kampe.. I 20 år har de fået dommerhjælp. Jeg er blevet kastet ud af flere forums for at klandre barcelona for at have dommerhjælp. Blevet kaldt sølvpapirs hat med mere.. Jeg har altid haft ret...
Der er da overhovedet ikke offside. Müller rør den slet ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024