Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12769 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=159560 skrev:

Kimbo post=159558 skrev: Du er helt sikkert typen der sidder i sin dommedags bunker iført en Sølvpapirshat :)

​jeg ved ikke om du er ironisk. 

men jeg forholder mig til at Barcelona i mere end 20 år har betalt til den spanske dommer kommitee og at der er korruption i spansk fodbold. Husker du slet ikke de 3-4 straffespark på Mestalla eller hvad. 

ligaen bør stoppes prompte og annulleres til undersøgelserne er færdige, eller publikum bør boycutte det her lort fuldstændig. Cadiz beder om kampe der skal spilles om. Alle klubber i la liga undtagen madrid og Barcelona har givet officielle udmeldelser om el caso Negreira.

​Myndighederne med politiet har snart en udmelding ift Barcelona og Negreira sagen. Det kommer i løbet af denne her uge eller næste. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12770 af 9eren
Barcelona er nu anklaget for korruption.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12771 af 9eren
Jorge D’Alessandro har far i det rigtige, hvordan kan Barcelona holde modstanderen fra at score når de forsvarer så ringe. Altså udover der stadig er korruption i spansk fodbold, hvilket vi jo har haft rigeligt med eksempler på allerede, så er det nok fordi at modstanderne er elendige til at udnytte deres chancer

Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #12772 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Træls at Madrids trup har fået penge af Barca for konstant at underperforme mod dem :(

3 år 4 måneder siden #12773 af The European Super League
​Med frygten for at lyde som om jeg har en fod i hver lejr og bare brokker mig for at brokke mig

På den ene side er det lidt frustrerende at der ikke er mere fokus på denne her sag om FC Barcelona og deres forsøg på dommersnyd. De har igennem al den tid jeg har været Real Madrid fan kylet om sig med angreb på især Real Madrid. Stort set alle andre fans i verden mener at Barcelona er det mest favoriserede hold i verden sammen med Manchester United. Men Culés har skabt en historie om at det er omvendt. Godt gået. Stærk markedsføringskampagne. Jeg håber denne her sag ændrer på deres billede og at den kommer til at køre i flere år. Jeg håber også den ender med en dom som aldrig vil blive glemt. Offentlig udskamning. Hvis de altså er skyldige i at have forsøgt at snyde.

På den anden side er der også folk der har dømt dem på forhånd. Altså før dommen er faldet. Dette er også et problem og et af de helt store 'first world problems' i nyere tid. Jeg gør det selv en lille smule og det skal jeg blive bedre til at lade være med.

Det vigtigste er at sandheden kommer frem og at den bliver gjort tydelig for alle. Klarhed og retfærdighed.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12774 af 9eren
Fratagelse af titler, tvangsnedrykning, udelukkelse af europæiske turneringer u name it.. Jeg håber de får hele baduljen

Jeg har sagt det her siden milan-barcelona kampen hvor Schevchenkos mål blev annulleret. At der er noget helt galt med Barcelonas kampe.. I 20 år har de fået dommerhjælp. Jeg er blevet kastet ud af flere forums for at klandre barcelona for at have dommerhjælp. Blevet kaldt sølvpapirs hat med mere.. Jeg har altid haft ret... 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

3 år 4 måneder siden #12775 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Musiala er bare en spiller vi kunne bruge i Real. Hellere ham end Bellingham
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

3 år 4 måneder siden #12776 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
PSG har også haft penge op af lommen.

Der er da overhovedet ikke offside. Müller rør den slet ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 4 måneder siden #12777 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Synes PSG skal bruge et par milliarder mere. 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #12778 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er altså en festdag herhjemme hver gang PSG ryger ud af CHL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Real HWL, Bismo, mohbar, NadaMás, Kimbo, Nada mas, SeQueda, Lukita og 1 flere

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12779 af 9eren
Mon Mbappe er ved at fatte meter

3 år 4 måneder siden #12780 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Football heritage

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum