Om Vores Rivaler IX

3 år 4 måneder siden #12781 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Hahaha fryd

Så kan PSG koncentrere sig 100% om den vigtige Ligue 1 og Mbappe kan udbygge sin målscore rekord for PSG

Og Messi er endnu engang helt væk. Når dommerne er nogle andre slags end la liga og VM Qatar så.. 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, schreiber77, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #12782 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern er sådan en beundringsværdig klub. Deres transferpolitik, deres fans med stemning på stadion, deres spillestil som jeg synes er en god blanding af fysik og kontrol, og dermed balanceret. De stortset altid med på toppen. Det der trækker dem ned er vel at det en tysk klub i en kedelig liga. Deres måde at drive en fodboldklub bør være et blueprint imo.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, NadaMás, Ramos4

3 år 4 måneder siden #12783 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Sane, Mane, Gnabry, Cancelo. Wow en bænk, total misundelig
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, NadaMás

3 år 4 måneder siden #12784 af mohbar

Madrid1998 post=159624 skrev: Bayern er sådan en beundringsværdig klub. Deres transferpolitik, deres fans med stemning på stadion, deres spillestil som jeg synes er en god blanding af fysik og kontrol, og dermed balanceret. De stortset altid med på toppen. Det der trækker dem ned er vel at det en tysk klub i en kedelig liga. Deres måde at drive en fodboldklub bør være et blueprint imo.

​Synes også godt om deres indkøbsstil og evne til at turde satse på de unge kræfter og ikke Frede de ældre garvede. Det kunne vi lære meget af. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

3 år 4 måneder siden #12785 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Alphonso er bedre defensivt end jeg troede.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #12786 af mohbar
 det betyder vel at emiren trækker stikket fra PSG køber United og tvinger Mbappe dertil stedet. Så kan pengevanviddet fortsætte
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

3 år 4 måneder siden #12787 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=159630 skrev:  det betyder vel at emiren trækker stikket fra PSG køber United og tvinger Mbappe dertil stedet. Så kan pengevanviddet fortsætte

​En ting er i hvert fald sikkert..Mbappe tager der hen hvor han er bedst betalt, det sportslige betyder ikke noget. Det ved vi om nogen. Klovn.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, mohbar

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12788 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Vi skal ikke bruge 200 millioner euro på ham

3 år 4 måneder siden #12789 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Den qatarske kopi af Galacticos ude af 1/16 igen.

3 år 4 måneder siden #12790 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe til United formentlig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #12791 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=159632 skrev: Vi skal ikke bruge 200 millioner euro på ham

​Isoleret set er ellers en god deal - Men der er noget om aldrig at gå tilbage til en fuser.

Er misundelig på Davies og Musiala. 
Syntes også Coman gjorde det godt på højrefløjen i aften, han arbejdede tilmed godt defensivt. Nogen der ser en fidus i ham?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12792 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=159635 skrev:

9eren post=159632 skrev: Vi skal ikke bruge 200 millioner euro på ham

​Isoleret set er ellers en god deal - Men der er noget om aldrig at gå tilbage til en fuser.

Er misundelig på Davies og Musiala. 
Syntes også Coman gjorde det godt på højrefløjen i aften, han arbejdede tilmed godt defensivt. Nogen der ser en fidus i ham?

​Jeg overdriver måske lidt, men jeg synes han var fuldkommen vanvittig i næsten alt hvad han foretog sig! De der første meter, hans blik for spillet og det faktum at han altså ikke smider bolde væk selvom han prøver ting. Plus han arbejder voldsomt hårdt for sit hold. Jeg er kæmpe fan af Coman. Det er en kampafgørende spiller som er vant til at vinde titler og som spiller med en god attitude. 

Når det er sagt, så er han ude med alle mulige forskellige skader for ofte, er mit indtryk. Så jo ældre han bliver, jo værre bliver det måske (man ved aldrig) og derfor ville jeg nok kigge en anden vej medmindre der dukker en unik mulighed op, og det tænker jeg ikke der gør med den lange kontrakt, som Bayern har udstyret ham med. Og mon dog de vil af med en nøglespiller for dem. Uden tvivl en klassespiller

EDIT: Det samme gælder for Davies. Kæmpe profil og han ville være en kæmpe forstærkning. Den kan jeg måske bedre se for mig. I dag manglede Musiala noget slutprodukt i sine aktioner synes jeg, men han er vanvittig til at finde rum. Spændende spiller, men vi spiller pt ikke med en offensiv midt. Ham og Rodrygo i konkurrence på en slags 10'er (måske endda sammen til at kombinere) kunne være meget sjovt. 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Brylle.

Leveret af Kunena Forum