Om Vores Rivaler IX
Så kan PSG koncentrere sig 100% om den vigtige Ligue 1 og Mbappe kan udbygge sin målscore rekord for PSG
Og Messi er endnu engang helt væk. Når dommerne er nogle andre slags end la liga og VM Qatar så..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Synes også godt om deres indkøbsstil og evne til at turde satse på de unge kræfter og ikke Frede de ældre garvede. Det kunne vi lære meget af.Madrid1998 post=159624 skrev: Bayern er sådan en beundringsværdig klub. Deres transferpolitik, deres fans med stemning på stadion, deres spillestil som jeg synes er en god blanding af fysik og kontrol, og dermed balanceret. De stortset altid med på toppen. Det der trækker dem ned er vel at det en tysk klub i en kedelig liga. Deres måde at drive en fodboldklub bør være et blueprint imo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
En ting er i hvert fald sikkert..Mbappe tager der hen hvor han er bedst betalt, det sportslige betyder ikke noget. Det ved vi om nogen. Klovn.mohbar post=159630 skrev: det betyder vel at emiren trækker stikket fra PSG køber United og tvinger Mbappe dertil stedet. Så kan pengevanviddet fortsætte
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Isoleret set er ellers en god deal - Men der er noget om aldrig at gå tilbage til en fuser.9eren post=159632 skrev: Vi skal ikke bruge 200 millioner euro på ham
Er misundelig på Davies og Musiala.
Syntes også Coman gjorde det godt på højrefløjen i aften, han arbejdede tilmed godt defensivt. Nogen der ser en fidus i ham?
- Brylle
- Gæst
-
Jeg overdriver måske lidt, men jeg synes han var fuldkommen vanvittig i næsten alt hvad han foretog sig! De der første meter, hans blik for spillet og det faktum at han altså ikke smider bolde væk selvom han prøver ting. Plus han arbejder voldsomt hårdt for sit hold. Jeg er kæmpe fan af Coman. Det er en kampafgørende spiller som er vant til at vinde titler og som spiller med en god attitude.NadaMás post=159635 skrev:
Isoleret set er ellers en god deal - Men der er noget om aldrig at gå tilbage til en fuser.9eren post=159632 skrev: Vi skal ikke bruge 200 millioner euro på ham
Er misundelig på Davies og Musiala.
Syntes også Coman gjorde det godt på højrefløjen i aften, han arbejdede tilmed godt defensivt. Nogen der ser en fidus i ham?
Når det er sagt, så er han ude med alle mulige forskellige skader for ofte, er mit indtryk. Så jo ældre han bliver, jo værre bliver det måske (man ved aldrig) og derfor ville jeg nok kigge en anden vej medmindre der dukker en unik mulighed op, og det tænker jeg ikke der gør med den lange kontrakt, som Bayern har udstyret ham med. Og mon dog de vil af med en nøglespiller for dem. Uden tvivl en klassespiller
EDIT: Det samme gælder for Davies. Kæmpe profil og han ville være en kæmpe forstærkning. Den kan jeg måske bedre se for mig. I dag manglede Musiala noget slutprodukt i sine aktioner synes jeg, men han er vanvittig til at finde rum. Spændende spiller, men vi spiller pt ikke med en offensiv midt. Ham og Rodrygo i konkurrence på en slags 10'er (måske endda sammen til at kombinere) kunne være meget sjovt.