Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det vil give holdet og projektet et kæmpe skub. Det bliver fedt at være oppe mod ham igen.
Man må give Laporta, at han har gjort det rigtig godt, udfordringerne taget i betragtning.
At han har givet afkald på en andel af klubbens aktiver de næste 25 år, er selvfølgelig en kæmpe svækkelse økonomisk, men sideholdt med alternativet, har det nu nok været ikke været helt dumt.
Krydser fingre for at deres modstandere næste sæson bliver lidt bedre til at ramme målet.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Men godt for La Liga, hvis det sker.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
De beløber der har været nævnt i forbindelse med Messi til Saudi, giver ham jo nærmest en årlig profit på størrelse med en mindre C20-virksomhed (stillet skarpt op).
Enig, det bliver ligesom Cristiano i Man U - det kan kun blive en skuffelse, da både holdet og spilleren selv er langt svagere end ved sidste ophold.Ramos4 post=163227 skrev: Forstår ikke at Messi vil risikere at ridse sit ry i Barca, ved at vende tilbage. De vinder jo ikke Champions League in a million years, så jeg ved ikke hvad han tager tilbage for. En Copa del Rey mere? At spille på det olympiske stadion med en kæmpe løbebane rundt om banen?
Men godt for La Liga, hvis det sker.
Jeg er spændt på hvor mange penge de brænder af denne sommer for at holde Mbappe tilfreds.
Mbappe går fra at spille i front med Ney og Messi til at spille sammen med Asensio og Ekitike.
Hvem tænker I at kunne være spændende i front for PSG hvis I nu var træner/sports direktør?
Dybbøl post=163269 skrev: PSG uden Neymar og Messi fra næste sæson.
Jeg er spændt på hvor mange penge de brænder af denne sommer for at holde Mbappe tilfreds.
Mbappe går fra at spille i front med Ney og Messi til at spille sammen med Asensio og Ekitike.
Hvem tænker I at kunne være spændende i front for PSG hvis I nu var træner/sports direktør?
Mbappé—Oshimen—Kolo Muani/M. Thuram (dog ville en venstre benet ville være at foretrække- som jeg ikke lige ved hvem skulle være).
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024