Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Så længe jeg kan huske, har nedlægning at sidste mand, givet rødt kort. Sådan er det vel stadigvæk?9eren post=161740 skrev: Shit så kom det obligatoriske røde kort. Siden kampen mod Valencia har Barcelona haft en dommerkendelse der har hjulpet dem i hver kamp.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Max gult
Pedri laver en lorte berøring med bolden der gør han ikke bliver retvendt og først derefter bliver han trukket til jorden. Og lader sig jo falde nemt, klart men hans første gangs berøring gør at han faktisk ikke kommer direkte mod mål!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
De lukker godt af og har 2,48 point i snit som faktisk er bedre end Man CityRamos4 post=161743 skrev: Det kan godt være Barca har en god defensiv, men offensivt er de vel ikke noget at råbe hurra for.
- EmilStenholt
-
- Junior bruger
-
Hvorfor er han suspenderet?9eren post=161744 skrev: Messi er suspenderet i to uger af PSG
- Brylle
- Gæst
-
Der var sgu en ferie der var vigtigere end et holdmøde dagen efter et nederlag i ligaen :DEmilStenholt post=161792 skrev:
Hvorfor er han suspenderet?9eren post=161744 skrev: Messi er suspenderet i to uger af PSG
Skal vi ikke snartest få Mbappe ud af det beskidte beskidt projekt i PSG og tilføre ham Real Madrid.
Er godt klar over at han har et kæmpe ego. Men når Qatar, Frankrigs præsident og vist nok også mor, presser alt hvad de kan for at han bliver i PSG, så bliver alle i start 20’erne hjernevasket.
Kom til Real nu til sommer. Her er virkelig gode og profesionelle mennesker som Florentino, Modric, Kroos, Benzema, Nacho og Alaba bl.a.
Kom Mbappe og du vil få alle Madridistas til at glemme Haaland.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-