Om Vores Rivaler IX

3 år 2 måneder siden #13177 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=161803 skrev: Puha nogle sener der forgår i Paris. Ultras er samlet ude foran PSG’s hovedekontor og kræver Messi og Nasser væk. 

Skal vi ikke snartest få Mbappe ud af det beskidte beskidt projekt i PSG og tilføre ham Real Madrid. 

Er godt klar over at han har et kæmpe ego. Men når Qatar, Frankrigs præsident og vist nok også mor, presser alt hvad de kan for at han bliver i PSG, så bliver alle i start 20’erne hjernevasket. 

Kom til Real nu til sommer. Her er virkelig gode og profesionelle mennesker som Florentino, Modric, Kroos, Benzema, Nacho og Alaba bl.a.  

Kom Mbappe og du vil få alle Madridistas til at glemme Haaland. 

​Sætter til enhver tid Haaland over Mbappe ift Real Madrids behov. Vi har Vinicius og der er hans venstre. Benzema skal snart stille støvlerne og her vil Haaland være en mere end perfekt erstatning. Derudover virker han langt mere prof og ambitiøs end Mbappé. 

Derimod ikke sagt at vi ikke kan bruge Mbappé, men skal valget står mellem disse to bør der ingen tvivl være.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #13178 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Så er vi sgu tilbage på 2. pladsen boyyss.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 måneder siden #13179 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Arsenal choker og City kan være mestre næste uge. Deres selvtillid må være absolut på toppen på onsdag

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #13180 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Real har lige slået de kommende spanske mestre 0-4. Vores selvtillid er helt oppe

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #13181 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Skidt af Espanyols fans at løbe på banen men Barcelona har jo heller ingen respekt for andre.

3 år 2 måneder siden #13182 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=162148 skrev: Skidt af Espanyols fans at løbe på banen men Barcelona har jo heller ingen respekt for andre.

​De er i deres fulde ret til at jagte dem ud af banen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 2 måneder siden #13183 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith post=162153 skrev:

9eren post=162148 skrev: Skidt af Espanyols fans at løbe på banen men Barcelona har jo heller ingen respekt for andre.

​De er i deres fulde ret til at jagte dem ud af banen.

Det kan du vel ikke mene? :o

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 2 måneder siden #13184 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Fans har intet at gøre på banen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: EmilStenholt

3 år 2 måneder siden #13185 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​I et andet liv var jeg blevet Sevilla fan. Sanchez Pizjuan på de europæiske aftener er bare vanvittigt. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ramos4

3 år 2 måneder siden #13186 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Fedt Mourinho. Formår altid at få Maks ud af ganske ordinære hold.

Spændende de finale som Roma kommer til at vinde pga the special one
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 2 måneder siden #13187 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
​Der har været megen snak om hvem der skal erstatte Ancelotti når han forlader Real Madrid. Pochettino (kommende Chelsea-træner), Xabi Alonso, Arbeloa, Raúl, Zidane, Tuchel m.fl. er blevet nævnt, og nu tillader jeg mig at smide et nyt navn i puljen.

Roberto De Zerbi fra Brighton.

Har lige ført Brighton i Europa for første gang i klubbens historie. Har to historiske top 8 placeringer med Sassuolo i Serie A. Og stod i spidsen for et suverænt Shakhtar-mandskab inden krigen brød ud.

Pep har ved flere lejligheder kaldt ham for revolutionerende. Brighton og Sassuolo er blevet hyldet for deres spillestil under De Zerbi.

Han er uden tvivl en mand for fremtiden. Og jeg vil klart anbefale folk at tage et kig på Brighton når de spiller. Et interessant navn for fremtiden, og jeg mener også Real Madrid bør have ham på deres liste.

3 år 2 måneder siden #13188 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har set Brighton en håndfuld gange, de spiller virkelig godt. Man tænker, hvem er alle disse spillere, der kan spille på den her måde? Flot trænerarbejde.

Desværre er det bare noget helt andet at træne en klub som Real Madrid. Jeg siger ikke at han ikke kan det, men jeg siger at der skal mere/noget andet til også, og det aner jeg intet om om han har.

Leveret af Kunena Forum