Om Vores Rivaler IX
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Mega træls
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes post=167675 skrev: Cancelo er jo bare vanvittig god...så dumt at vi ikke gik efter ham.
Tja, han spillede jo pænt ringe indtil Celta lod det første mål gå ind. Det så svag mentalitet af det hold, wow. Ved godt de også er fysisk udmattede, men det også de få indskiftere der hænger og ikke løber med hjem. Jeg fatter det ikke når man er foran imod Barcelona. Sukkkk.
Det er meget muligt man han giver en assist og nu scorer det afgørende mål.Lars1991 post=167679 skrev:
Kiwes post=167675 skrev: Cancelo er jo bare vanvittig god...så dumt at vi ikke gik efter ham.
Tja, han spillede jo pænt ringe indtil Celta lod det første mål gå ind. Det så svag mentalitet af det hold, wow. Ved godt de også er fysisk udmattede, men det også de få indskiftere der hænger og ikke løber med hjem. Jeg fatter det ikke når man er foran imod Barcelona. Sukkkk.
Det vil ikke være den store overraskelse hvis holdet med en verdensklasse 9'er vinder ligaen - og holdet uden ikke gør.Kiwes post=167678 skrev: Og så kan Barca fans brokke sig nok over så meget over Lewandowski..uden ham var de intet.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg bliver stadig pisse ireterret over at han bare LIGE skulle vælge Barca af alle klubber at slutte af i. Kunne han for fanden ikke bare være taget til PL. Heldigvis er han 35 år, så det slutter forhåbentlig snart.Ramos4 post=167682 skrev:
Det vil ikke være den store overraskelse hvis holdet med en verdensklasse 9'er vinder ligaen - og holdet uden ikke gør.Kiwes post=167678 skrev: Og så kan Barca fans brokke sig nok over så meget over Lewandowski..uden ham var de intet.
JesperA post=167683 skrev: Rafa Benitez for fanden mand den er tung... Kæmpe nedsmeltning. Og ja Cancelo er rigtig god i medgang, men han var også kraftigt bidragende til at den stod 0-2 og burde have været endnu værre.
Ja, han må også være lidt refleksiv og overveje, hvorfor han ikke skifter nye kræfter ind på midten eller backs. Bamba har set træt ud meget længe f.eks., og han er jo heller ikke at finde på den første reducering, som ellers er i hans side.
Celta forsvarede så godt i hele kampen, men ved udligningen er det jo noget at det værste forsvarsspil jeg har set længe. Cancelo står helt fri i mange sekunder før han får bolden og bare kan vandre uhindret ind i feltet.. hvor han så finder en helt fri Lewandowski. Det var jo hovedrystende.
Op til 3-2 sidder jeg selv og ryster på hovedet igen, da de to eneste indskiftere ikke gider bruge nogen som helst kræfter på at lukke af for Bacelonas spil, så de bare kan skifte side med et bare enkelte pasninger, og så kommer indlægget til Cancelo. Der er stadig lang vej fra deres manglende arbejdsindsats til målet, men jeg kan virkelig ikke forstå at de føler de kan tillade sig at stå deroppe og hænge, når de kun har været inde i 10-20 minutter.
Til gengæld ærgrer jeg mig mere og mere over at man ikke forsøgte at hente Kane...