Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er så fjernt at det bliver sjovt :DMadridista02 post=167314 skrev:
Yamal og Franco...9eren post=167313 skrev: Det er et bredere emne og har eksisteret igennem mange år, nu om stunder dukker det op igen. Det var også fremme dengang Alipio var i Real Madrid. Når nogle snakker Yamal og La Masia, så rammer det et bredere emne. Ligesom hvis du nævner Franco
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jeg kan ikke finde ud af om det er pinligt eller smart.
Det er for mig et sell-out og dermed pinligt. Men det er vel subjektivt. Nogen vil nok også finde det pinligt at der står Fly Emirates eller Sydbank.Kimbo post=167368 skrev: Barca har The Rolling Stones på trøjen til næste Clasico, åbenbart fordi de er sponsoreret af Spotify. Det er simpelthen for sjovt at de er blevet udstillingsvindue for alverdens kunstnere på den måde.
Jeg kan ikke finde ud af om det er pinligt eller smart.
His objective was to help push Neymar out of the club and have Dembele replace him. The world cup winner hired contractors such as John Honesty to help push the narrative of his departure on social media.
Hehehe mere Mbappe news haha
Galactico downfall version 2
DC19
apropos det nye Camp Nou. Camp Nou Nou. Er der nogen der ved om der planlægges at græstæppet kan flyttes ligesom på Bernabeu?-#7- post=167394 skrev: Barcelona skal nok blive glade for det nye Camp Nou, måske i endnu højere grad nu når de skal spille på det gyselige Estadio Lluis Companys. Hold kæft hvor jeg hader fodboldstadioner med løbebane.