Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Verdensklasse spillere. Som hvem??Madridista02 post=167948 skrev:
De er bedre til at udvikle verdensklasse spillere end vi er og de er bedre til at vinde ligaen, målt de sidste 20år, end vi er. Og du er lige så ynkelig at høre på, som Xavi er når han skaber sig. Du har desværre mere tilfælles med Barca end du tror.9eren post=167943 skrev: De har en spillestil til at komme i Europa League og er verdens bedste klub til egen avl og Xavi har ret i at græsset er for højt på Bernabeu og solen blænder på Rayos bane klokken 22.30
der er sgu en lille Barcelona fan gemt i dig kan jeg godt se!
- 9eren
- Gæst
-
Det her Barcelona hold er hverken bedre eller dårligere end sidste sæson. Men i år taber de points.Lars1991 post=167953 skrev: Xavi når lige at gå ud og sige at Barcelona spiller det bedste fodbold under ham, efter 2 kampe imod et Betis hold der lagde sig ned fra start og et belgisk hold i CL. Efter det har de spillet imod Celta og Mallorca, hvor de ikke har fortjent at vinde nogen af dem :D Det er sgu lidt komisk.. han lader sig nemt rive med. Så foretrækker jeg trods alt, vores (stort set) altid rolige Ancelotti og hans mediehåndtering.
synes ikke Barcelona rigtig har udviklet noget verdensklasse de sidste 10+ år. Jo gode spillere men verdensklasse er det jo ikke.9eren post=167952 skrev:
De er bedre til at udvikle verdensklasse spillere end vi er og de er bedre til at vinde ligaen, målt de sidste 20år, end vi er. Og du er lige så ynkelig at høre på, som Xavi er når han skaber sig. Du har desværre mere tilfælles med Barca end du tror.9eren post=167943 skrev: De har en spillestil til at komme i Europa League og er verdens bedste klub til egen avl og Xavi har ret i at græsset er for højt på Bernabeu og solen blænder på Rayos bane klokken 22.30
og jp Jamal er viser et stort potentiale men verdensklasse er han ikke.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Bare fordi man kan anerkende sine rivaler, betyder det ikke man er fan af dem. Den opførsel du har, som er ret infantil, var den opførsel jeg havde da jeg var teenager. Ingen selvindsigt, svinede Barca konstant og kunne på ingen måde anerkende eller acceptere, at de havde gode spillere.9eren post=167952 skrev:
Jeg elsker stadig at se Barca tabe og hader at se dem vinde. Jeg bringer bare fakta og det er, at Barca har udviklet nogle massive talenter igennem tiden. Og at du minder ret meget om Xavi når du konstant skaber dig og teer dig som en baby. Altid dommerens skyld. Lige før det også er vindens skyld.
Men lad os se om nogle af de talenter de har lige nu, ikke udvikler sig til stjerne om 10 år. Lige nu har de Gavi, Balde og Yamal som ser spændende ud og som jeg mener kan regnes for akademi spillere (ved godt Gavi er andalusier, men han kom til la masia i 2015, så det er stadig la masia der har udviklet ham). Det er noget andet med vores Valverde og Barcas Araujo fx som vel maks har haft to år klubbernes akademi.
Jeg savner Pepe :(
9eren post=167954 skrev:
Det her Barcelona hold er hverken bedre eller dårligere end sidste sæson. Men i år taber de points.Lars1991 post=167953 skrev: Xavi når lige at gå ud og sige at Barcelona spiller det bedste fodbold under ham, efter 2 kampe imod et Betis hold der lagde sig ned fra start og et belgisk hold i CL. Efter det har de spillet imod Celta og Mallorca, hvor de ikke har fortjent at vinde nogen af dem :D Det er sgu lidt komisk.. han lader sig nemt rive med. Så foretrækker jeg trods alt, vores (stort set) altid rolige Ancelotti og hans mediehåndtering.
Jeg synes deres hold er marginalt bedre i år. De to humørspillere Felix og Cancelo er trods alt opgraderinger, da de virkelig manglede noget offensivt at skyde med og vel slet ikke havde en rigtig højre back.
Til gengæld har de mistet Busquets som virkelig var vigtig for, hvordan Barca spillede. For en Real Madrid fan, er det jo en fryd for øjet at se Romeu spille den plads nu. 33-årige Gundogan har, lidt som ventet synes jeg, slet ikke været i nærheden af sit niveau fra City. Lewan har fået lidt fat i målscoringen igen, men er heller ikke den spiller han har været. Som spillertype er han mere en Joselu end en Benzema. Han er gode inde i feltet, dårlig udenfor feltet.
Barcelona har to verdensklasse midtbanespillere, efter min mening. Men de sidder begge ude med skade lige nu og det kan man virkelig se.
Og for endnu engang: De har nemmere ved at falde ind på førsteholdet, da de har en råd tråd i klubben, deres spillesystem. De bliver uddannet til at spille højt pres og possession fodbold. Mens Real Madrid pt. udvikler mere almene færdigheder, som flere klubber kan bruge. Som fx med Arribas i Almeria. Listen er i øvrigt så lang. Real Madrid har lidt en ungdomsafdeling for hele La Liga. Men verdensklassespillere kan vi heller ikke prale så meget med indtil videre. Men det kan være, at det kommer på længere sigt, for det hold som Raul trænede i sidste sæson så ekstraordinære ud.
I øvrigt rart, at de ikke scorede til 3-2 igen. Den går ikke hver gang ligesom det heller ikke går hver gang for Real Madrid og Bellingham. Vi må ellers se om vi kan vriste førstepladsen fra Manchester City Group, afdeling Girona ;-)
- 9eren
- Gæst
-