Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
den fik du ikke lov til at gå i dybden medmohbar post=168849 skrev: ...men var han ikke off side med sin fod?
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Det er helt absurd hvor meget de spanske dommere bliver styret
Vildt der slet ikke dømmes frispark.9eren post=168858 skrev: Negreira beskytter Gavi for hans andet gule kort
Det er helt absurd hvor meget de spanske dommere bliver styret
Det er en farce efterhånden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Ajax ristes i medierne. Det der har været meget komisk med Ajax, er at de været lidt en elevator klub ift hvordan det går.
For ja, jeg er godt klar over, at Negreira-sagen er absurd, og at de forhåbentligt får en straf, men det er seriøst tortur at læse herinde for tiden. Ét er, at niveauet generelt er dalet enormt med et utal af oneliners og ligegyldige kommentarer, men nu er det pludselig forvandlet til en eller anden form for konspirationsfabrik ala Twitter under corona.
Nu ved jeg godt, at det særligt kommer fra én bruger, men det afholder jo folk - i hvert fald mig - fra både at besøge og deltage i debatten, når der ikke kan være en eneste spillerunde, uden at der skal råbes om om Negreira, dommerhjælp eller andet. Helt ærligt - det var sådan noget, som jeg diskuterede med mine Barca-fans, da vi gik i 9. klasse.
Folk har ad flere omgange råbt og skrevet om, at han skal smides ud af forummet, og han er blevet det utallige gange med andre brugere. Hvorfor er han stadig herinde? Kan admins forklare mig det? Ikke alene er 9/10 indlæg konspirationsteoretiske, provokerende, spanske eller under generelt niveau, men problemet er jo, at han afholder andre fra deltage på forummet.