Om Vores Rivaler IX

2 år 9 måneder siden #13933 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=168558 skrev: Fedt at vi, efter landskamppausen, skal direkte ud at spille tre udebane kampe i træk på én uge, alt i mens Barca har tre hjemmebanekampe.

​Jae, og hvad så? Hvad er din pointe? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #13934 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska post=168567 skrev:

elle44 post=168558 skrev: Fedt at vi, efter landskamppausen, skal direkte ud at spille tre udebane kampe i træk på én uge, alt i mens Barca har tre hjemmebanekampe.

​Jae, og hvad så? Hvad er din pointe? 

​Blot at vi er pressede på programmet op til kampen sammenlignet med Barca. Det er lidt uheldigt. forhåbentlig kan vi spare en masse spillere til kampen mod Braga

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 9 måneder siden #13935 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Rygter om at Saudi Arabien søger en nu klub, Marseille eller Valencia.
Jeg ved godt mange herinde ikke kan fordrage Valencia, men jeg håber de bliver overtaget og bliver en storklub igen. Da jeg begyndte at følge Real Madrid, var Valencia og Deportivo La Coruña virkelig gode og havde nogle nærmest "legendariske" spillere. De to klubber under jeg at blive stærke igen. Kan I huske Maakay, Tristan, Vicente, Baraja, Ayala, Aimar, Fran osv? Plus det ville være godt med mere kompetent konkurrence i ligaen. Altid godt for fodbolden med mere konkurrence, tror jeg :D
Hvad tænker I?
Kunne også være fedt med mere modstand til PSG , hvis Marseille blev overtaget. Plus Marseille historisk set er en ret stor klub.

Jeg savner Pepe :(

2 år 9 måneder siden #13936 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det ville blot være at grave fodbolden endnu længere ned i et dybt hul, som man ikke kan komme op ad igen.

2 år 9 måneder siden #13937 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/ledelsen-frustreret-over-dommerkvaliteten.html

Hvis denne historie er sand, kender man dem pludselig igen. 

2 år 9 måneder siden #13938 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Kunne være super fedt, hvis Valencia, Villarreal eller Betis var mere konkurrencedygtige - Alle klubber med en rig historie, og ikoniske spillere.

Atletico og Sevilla er vel de eneste tophold (foruden RM og FCB), der har været rigtigt stabile. Hold som Sociedad og Bilbao kommer og går lidt.

Jeg vil til enhver tid håbe og foretrække, at det vil være en organisk udvikling, men det kræver nok stadig noget kapital et eller andet sted fra - En mere  attraktiv tv-pakke ligger jo ikke lige rundt om hjørnet.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #13939 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Det kunne være virkelig ufedt med en Saudi Arabisk ejer i La Liga. 

Det kunne dog være mega fedt med en nedrykning til Valencia

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #13940 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Morata offside i dag men ikke for Atleti. Det er altså virkelig specielt hvad der bliver dømt for tiden og hvilke regler man hælder til.

2 år 9 måneder siden #13941 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Kriminelt at Morata starter foran Joselu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 9 måneder siden #13942 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Til gengæld fint at Fran Garcia har fået 2 kampe med en masser af spilletid.

2 år 9 måneder siden #13943 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=168611 skrev: ​Til gengæld fint at Fran Garcia har fået 2 kampe med en masser af spilletid.

​Er godt nok skuffet over hans niveau. Han bliver vel højest backup for Alphonso Davies.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 år 9 måneder siden #13944 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=168610 skrev: Kriminelt at Morata starter foran Joselu.

​Morata var virkelig ikke meget værd i den kamp. Han ramte bare dagen mod os. Joselu burde have været skiftet ind meget tidligere, men kan ellers godt lide den nye landstræner. Luis Enrique var virkelig en særling. 

Derudover har Carvajal vel aldrig spillet bedre end nu. Ren klasse på den back som da han assisterede til Judes første mål mod Osasuna.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum