Om Vores Rivaler IX
Jae, og hvad så? Hvad er din pointe?elle44 post=168558 skrev: Fedt at vi, efter landskamppausen, skal direkte ud at spille tre udebane kampe i træk på én uge, alt i mens Barca har tre hjemmebanekampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Blot at vi er pressede på programmet op til kampen sammenlignet med Barca. Det er lidt uheldigt. forhåbentlig kan vi spare en masse spillere til kampen mod BragaMathiaska post=168567 skrev:
Jae, og hvad så? Hvad er din pointe?elle44 post=168558 skrev: Fedt at vi, efter landskamppausen, skal direkte ud at spille tre udebane kampe i træk på én uge, alt i mens Barca har tre hjemmebanekampe.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg ved godt mange herinde ikke kan fordrage Valencia, men jeg håber de bliver overtaget og bliver en storklub igen. Da jeg begyndte at følge Real Madrid, var Valencia og Deportivo La Coruña virkelig gode og havde nogle nærmest "legendariske" spillere. De to klubber under jeg at blive stærke igen. Kan I huske Maakay, Tristan, Vicente, Baraja, Ayala, Aimar, Fran osv? Plus det ville være godt med mere kompetent konkurrence i ligaen. Altid godt for fodbolden med mere konkurrence, tror jeg :D
Hvad tænker I?
Kunne også være fedt med mere modstand til PSG , hvis Marseille blev overtaget. Plus Marseille historisk set er en ret stor klub.
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Hvis denne historie er sand, kender man dem pludselig igen.
Atletico og Sevilla er vel de eneste tophold (foruden RM og FCB), der har været rigtigt stabile. Hold som Sociedad og Bilbao kommer og går lidt.
Jeg vil til enhver tid håbe og foretrække, at det vil være en organisk udvikling, men det kræver nok stadig noget kapital et eller andet sted fra - En mere attraktiv tv-pakke ligger jo ikke lige rundt om hjørnet.
- Brylle
- Gæst
-
Det kunne dog være mega fedt med en nedrykning til Valencia
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Er godt nok skuffet over hans niveau. Han bliver vel højest backup for Alphonso Davies.Kiwes post=168611 skrev: Til gengæld fint at Fran Garcia har fået 2 kampe med en masser af spilletid.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Morata var virkelig ikke meget værd i den kamp. Han ramte bare dagen mod os. Joselu burde have været skiftet ind meget tidligere, men kan ellers godt lide den nye landstræner. Luis Enrique var virkelig en særling.Ramos4 post=168610 skrev: Kriminelt at Morata starter foran Joselu.
Derudover har Carvajal vel aldrig spillet bedre end nu. Ren klasse på den back som da han assisterede til Judes første mål mod Osasuna.