Om Vores Rivaler IX

2 år 7 måneder siden #13969 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Italienske Udogie som iaften spiller for Tottenham er altså en super fed og spændende venstre back. 

Han kunne være spændende i snakken sammen med A. Davis om en kommende venstre back på Real Madrid. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #13970 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=168867 skrev: Italienske Udogie som iaften spiller for Tottenham er altså en super fed og spændende venstre back. 

Han kunne være spændende i snakken sammen med A. Davis om en kommende venstre back på Real Madrid. 

​Alphonso Davies er alt hvad vi skal satse på i mine øjne med Fran som backup. Jeg kan godt se at der er gode alternativer, men Alphonso har altså bare både offensive og defensive kvaliteter vi har manglet meget efter Marcelo. Især de offensive kvaliteter

2 år 7 måneder siden #13971 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er helt enig i din ønskeliste til sommer med A. Davies og Frimpong. De to vil virkelig give noget power på de to kanter, specielt hvis samme spil system forsætter i næste sæson.

Udogie var bare spændende at følge, hvis Bayern ikke vil lege med ang. A. Davies

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #13972 af 9eren

Dybbøl post=168867 skrev: Italienske Udogie som iaften spiller for Tottenham er altså en super fed og spændende venstre back. 

​Alphonso Davies er alt hvad vi skal satse på i mine øjne med Fran som backup. Jeg kan godt se at der er gode alternativer, men Alphonso har altså bare både offensive og defensive kvaliteter vi har manglet meget efter Marcelo. Især de offensive kvaliteter

Dybbøl. Jeg tror slet ikke Bayern har noget at skulle ha sagt. Det er op til Alphonso og Bayern laver ikke endnu en Kroos. Så de vil gerne sælge til sommer. Jeg kan tage fejl men tror virkelig på at Alphonso er vores næste sommer. Håber også på Frimpong. Det er de to vigtigste indkøb i mine øjne!!

2 år 7 måneder siden #13973 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Alonso som træner, Davies og Frimpong på backerne, Mbappe og Endrick ind til angrebet. Det ville være en lækker sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, NadaMás

2 år 7 måneder siden #13974 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Alonso tager over i næste sæson, kunne jeg godt se ham stille en 3-4-1-2. Rüdiger - Mili - Alaba i forsvaret, Kroos og Tchou i en dobbel pivot centralt, Davies/Cama - Fede/Frimpong i siderne og Jude i lommen bag Mbappe (hvis han kommer) og Vini. Kunne godt gå hen og blive vildt. 

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved FranciscoISCO.

2 år 7 måneder siden #13975 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Satans Barca kan avle en masse dygtige spillere.

2 år 7 måneder siden #13976 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Felix udskiftet - mulig skade ?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #13977 af 9eren
Er der nogen af de skadet Barcelona spillere klar til el clasico ?

Lewandowski osv ???

2 år 7 måneder siden #13978 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=168971 skrev: Er der nogen af de skadet Barcelona spillere klar til el clasico ?

Lewandowski osv ???

​Så vidt jeg ved, trænede de ikke med i går, så kunne tyde på at der ikke er mange tilbage.

Kounde og Roberto er definitivt ude.
Pedri, De Jong, Raphinha og Lewan er på vippen, men noget tyder som sagt på at de ikke bliver klar. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #13979 af 9eren
Ok tak

Florentino dukker heller ikke op og det forstår jeg godt

2 år 7 måneder siden #13980 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om vores rivaler VII
​Det er godt nok imponerende at Girona bare bliver ved med at vinde. Og Bentiez er da hvis også en færdig mand nu i Celta. 

Leveret af Kunena Forum