Om Vores Rivaler IX
Han kunne være spændende i snakken sammen med A. Davis om en kommende venstre back på Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Alphonso Davies er alt hvad vi skal satse på i mine øjne med Fran som backup. Jeg kan godt se at der er gode alternativer, men Alphonso har altså bare både offensive og defensive kvaliteter vi har manglet meget efter Marcelo. Især de offensive kvaliteterDybbøl post=168867 skrev: Italienske Udogie som iaften spiller for Tottenham er altså en super fed og spændende venstre back.
Han kunne være spændende i snakken sammen med A. Davis om en kommende venstre back på Real Madrid.
Udogie var bare spændende at følge, hvis Bayern ikke vil lege med ang. A. Davies
- 9eren
- Gæst
-
Alphonso Davies er alt hvad vi skal satse på i mine øjne med Fran som backup. Jeg kan godt se at der er gode alternativer, men Alphonso har altså bare både offensive og defensive kvaliteter vi har manglet meget efter Marcelo. Især de offensive kvaliteterDybbøl post=168867 skrev: Italienske Udogie som iaften spiller for Tottenham er altså en super fed og spændende venstre back.
Dybbøl. Jeg tror slet ikke Bayern har noget at skulle ha sagt. Det er op til Alphonso og Bayern laver ikke endnu en Kroos. Så de vil gerne sælge til sommer. Jeg kan tage fejl men tror virkelig på at Alphonso er vores næste sommer. Håber også på Frimpong. Det er de to vigtigste indkøb i mine øjne!!
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- 9eren
- Gæst
-
Lewandowski osv ???
Så vidt jeg ved, trænede de ikke med i går, så kunne tyde på at der ikke er mange tilbage.9eren post=168971 skrev: Er der nogen af de skadet Barcelona spillere klar til el clasico ?
Lewandowski osv ???
Kounde og Roberto er definitivt ude.
Pedri, De Jong, Raphinha og Lewan er på vippen, men noget tyder som sagt på at de ikke bliver klar.
- 9eren
- Gæst
-
Florentino dukker heller ikke op og det forstår jeg godt