Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Real HWL post=169360 skrev: Vi gjorde det jo selv i sidste weekend ;)
Haha i første halvleg blev vi ligeså domineret, men jeg så anden halvleg som en ret lige kamp.
www.marca.com/futbol/bundesliga/2023/11/...2601d7c348b4591.html
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Der er potentiale for en kamp mellem PSG og Barcelona i Europa League :)mohbar post=169560 skrev: kom nu Milaaaaan!!
spøg til side, det er ikke fordi jeg synes vi ser den Mbappe som vi alle gerne vil have haft i 2018. Han har været meget anonym i nogle af ChL kampene.
Leao er pænt awsome
- 9eren
- Gæst
-
Spanien har 5 hold med hvor 4 af dem ligger til at gå videre og kun Sevilla er i problemer.
Jeg tør godt at sige, at snakken om penge i engelsk fodbold skulle give den engelske liga total dominans i europæisk fodbold er noget af en fuser. City er det eneste hold i england lige nu som skal frygtes. Jeg synes udviklingen nemlig har gået lige den vej som jeg har forudset.
Store beløber på middelmådige spillere har skræmt fans uden for PL fordi mindre klubber rundt i verden ikke kan betale samme beløber når der har været transfer vindue. Det eneste PL får ud af alle de store summer er spiller flytninger i mellem klubberne i england. Ligaen bliver altså ikke stærkere af det. De spiller der kommer udefra er stadig ikke i Cristiano, Messi osv kalibre. Ses der bort fra Håland spiller verdens bedste fodboldspillere i Spanien og Frankrig lige nu, og nogle vil mene i MLS også.
Jeg har set stærkere tider i PL. PL har været bedre tidliger end den er nu. Niveaet i PL er faldende og få klubber formår faktisk at spille stabil fodbold over en sæson. Det er kun et spørgsmål om tid før de største stjerner finder ud af at spansk fodbold stadig er det fedeste.