Om Vores Rivaler IX

2 år 8 måneder siden #14017 af Estadio Santiago Bernabéu
​I det mindste slipper vi for at høre om at dommerne er Madrid fans og bla bla bla

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #14018 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Sociedad har jo været meget uskarpe foran mål og ikke særlig effektive overhovedet

2 år 8 måneder siden #14019 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg forstår simeplthen ik hvordan man i de døende minutter ikke kan fatte at dække ham op. Han er jo deres eneste våben! Det er så fucking elendigt. Hvornår har de sidst taget point fra Barca...samme shit hver eneste gang.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Kiwes.

2 år 8 måneder siden #14020 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Sådan er det altid med Real Sociedads bløde fodbold mod Barca. De har det sværere mod hold som Getafe og Granada. Hvorfor faen så jeg den kamp, haha…
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 8 måneder siden #14021 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Sociedad totalt dominerer Barcelona i 90 minutter, men stopper så med at løbe de sidste 3 minutter, hvor Barca skaber de to største chancer i kampen. Sociedad er ikke engang uheldige foran mål, de mangler bare den sidste kvalitet. Så et eller andet sted fortjent nok, selvom Sociedad udspiller Barcelona på selve banen. Men det gælder altså om at score mål..

2 år 8 måneder siden #14022 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Vi gjorde det jo selv i sidste weekend ;)

2 år 8 måneder siden #14023 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=169360 skrev: Vi gjorde det jo selv i sidste weekend ;)

Haha i første halvleg blev vi ligeså domineret, men jeg så anden halvleg som en ret lige kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 8 måneder siden #14024 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
​Lidt lys fra Alex Grimaldo på hvad vi kan forvente os af Xabi Alonso som træner:

www.marca.com/futbol/bundesliga/2023/11/...2601d7c348b4591.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #14025 af 9eren
Yamal er netop kommet ind i kampen mod Shaktar hvor FCB er bagud 1-0. Jeg synes man har set på det seneste at Yamals fremragende start på Barcelona mandskab har vist sig blot at være af en kortvarig periode. Men han bliver sikkert end habil spiller for holdet. Ingen ny Messi
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved 9eren.

2 år 8 måneder siden #14026 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​kom nu Milaaaaan!!
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #14027 af 9eren

mohbar post=169560 skrev: ​kom nu Milaaaaan!!

​Der er potentiale for en kamp mellem PSG og Barcelona i Europa League :)

spøg til side, det er ikke fordi jeg synes vi ser den Mbappe som vi alle gerne vil have haft i 2018. Han har været meget anonym i nogle af ChL kampene.

Leao er pænt awsome

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #14028 af 9eren
Lige nu er der kun 2 engelske hold der ligger til at gå videre fra gruppe spillet. Arsenal og City.

Spanien har 5 hold med hvor 4 af dem ligger til at gå videre og kun Sevilla er i problemer.

Jeg tør godt at sige, at snakken om penge i engelsk fodbold skulle give den engelske liga total dominans i europæisk fodbold er noget af en fuser. City er det eneste hold i england lige nu som skal frygtes. Jeg synes udviklingen nemlig har gået lige den vej som jeg har forudset.

Store beløber på middelmådige spillere har skræmt fans uden for PL fordi mindre klubber rundt i verden ikke kan betale samme beløber når der har været transfer vindue. Det eneste PL får ud af alle de store summer er spiller flytninger i mellem klubberne i england. Ligaen bliver altså ikke stærkere af det. De spiller der kommer udefra er stadig ikke i Cristiano, Messi osv kalibre. Ses der bort fra Håland spiller verdens bedste fodboldspillere i Spanien og Frankrig lige nu, og nogle vil mene i MLS også.

Jeg har set stærkere tider i PL. PL har været bedre tidliger end den er nu. Niveaet i PL er faldende og få klubber formår faktisk at spille stabil fodbold over en sæson. Det er kun et spørgsmål om tid før de største stjerner finder ud af at spansk fodbold stadig er det fedeste.

Leveret af Kunena Forum