Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Estadio Santiago Bernabéu post=170752 skrev: Hånden på hjertet, hvor mange af de her Barcelona spillere kunne komme på holdet i et skadesfrit Real Madrid?
Jeg tænker Pedri og Araujo punktum
Pedri? Hvem skulle han slå af på Reals midtbane? Araujo kunne jeg godt finde plads til nede i forsvaret.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Real HWL post=170756 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=170752 skrev: Hånden på hjertet, hvor mange af de her Barcelona spillere kunne komme på holdet i et skadesfrit Real Madrid?
Pedri? Hvem skulle han slå af på Reals midtbane? Araujo kunne jeg godt finde plads til nede i forsvaret.
Jeg skrev ikke idealopstillingen. Jeg kunne sagtens se Pedri i vores trup i stedet for enten Modric eller Ceballos. Han ville formentlig også få spilletid når han var skadesfri sammen med Bellingham, Kroos og Valverde på midtbanen.
- 9eren
- Gæst
-
Estadio Santiago Bernabéu post=170757 skrev:
Real HWL post=170756 skrev:
Jeg skrev ikke idealopstillingen. Jeg kunne sagtens se Pedri i vores trup i stedet for enten Modric eller Ceballos. Han ville formentlig også få spilletid når han var skadesfri sammen med Bellingham, Kroos og Valverde på midtbanen.
Okay. Det er så bare mig der tolker "at komme på holdet på et skadesfrit Real Madrid" forkert. Men ja enig, han ville da pynte i stedet for Ceballos. Pedri ville ikke få mange minutter på vores hold som det er lige nu.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Real HWL post=170761 skrev: Okay. Det er så bare mig der tolker "at komme på holdet på et skadesfrit Real Madrid" forkert. Men ja enig, han ville da pynte i stedet for Ceballos. Pedri ville ikke få mange minutter på vores hold som det er lige nu.
Det var nok mere ordet “kunne” der ændrede sætningen i forhold til dine forventninger. At han kan komme på holdet betyder vel ikke at han skal være fast starter. Selvom jeg personligt tror at han ville være fast starter.
DC19
- 9eren
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
seriøst Kroos, bliv nu klippet, du er ikke 19 mere.