Om Vores Rivaler IX

2 år 7 måneder siden #14341 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om vores rivaler VII
Det er nr 20 i la liga der var ved at tage point mod Barca på hjemmebane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #14342 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Estadio Santiago Bernabéu post=170752 skrev: ​Hånden på hjertet, hvor mange af de her Barcelona spillere kunne komme på holdet i et skadesfrit Real Madrid?

Jeg tænker Pedri og Araujo punktum

Pedri? Hvem skulle han slå af på Reals midtbane? Araujo kunne jeg godt finde plads til nede i forsvaret.

2 år 7 måneder siden #14343 af Estadio Santiago Bernabéu

Real HWL post=170756 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=170752 skrev: ​Hånden på hjertet, hvor mange af de her Barcelona spillere kunne komme på holdet i et skadesfrit Real Madrid?

Pedri? Hvem skulle han slå af på Reals midtbane? Araujo kunne jeg godt finde plads til nede i forsvaret.

Jeg skrev ikke idealopstillingen. Jeg kunne sagtens se Pedri i vores trup i stedet for enten Modric eller Ceballos. Han ville formentlig også få spilletid når han var skadesfri sammen med Bellingham, Kroos og Valverde på midtbanen.

2 år 7 måneder siden #14344 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Det var lidt mærkeligt at se Arribas. Han var åbenlyst den bedste spiller på Castilla i de sidste to par sæsoner. Hans venstreben er mere nok mere gyldent end Gutierrez’. Men han har det svært i seniorfodbold. Selvom han stod bag begge Almerias mål, så var han ret fraværende uden bold.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14345 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Arribas spillede bare klogt uden bold.

2 år 7 måneder siden #14346 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Helt vanvittig at tage til Dallas for at spille en ligegyldig kamp i et tætpresset kalender.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 7 måneder siden #14347 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Estadio Santiago Bernabéu post=170757 skrev:

Real HWL post=170756 skrev:

Jeg skrev ikke idealopstillingen. Jeg kunne sagtens se Pedri i vores trup i stedet for enten Modric eller Ceballos. Han ville formentlig også få spilletid når han var skadesfri sammen med Bellingham, Kroos og Valverde på midtbanen.

Okay. Det er så bare mig der tolker "at komme på holdet på et skadesfrit Real Madrid" forkert. Men ja enig, han ville da pynte i stedet for Ceballos. Pedri ville ikke få mange minutter på vores hold som det er lige nu.

2 år 7 måneder siden #14348 af Estadio Santiago Bernabéu

Real HWL post=170761 skrev: Okay. Det er så bare mig der tolker "at komme på holdet på et skadesfrit Real Madrid" forkert. Men ja enig, han ville da pynte i stedet for Ceballos. Pedri ville ikke få mange minutter på vores hold som det er lige nu.

Det var nok mere ordet “kunne” der ændrede sætningen i forhold til dine forventninger. At han kan komme på holdet betyder vel ikke at han skal være fast starter. Selvom jeg personligt tror at han ville være fast starter.

2 år 7 måneder siden #14349 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Jo mere jeg ser Girona, jo mere kunne jeg godt tænke mig at bytte Fran Garcia ud med Miguel Gutierrez til sommer. Miguel virker bare langt mere overlegen og selvsikker i sit spil, og ligner generelt bare et langt større talent.

DC19

2 år 7 måneder siden #14350 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Betis kom nuuuu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14351 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Så kan vi tage 1 pladsen tilbage

2 år 7 måneder siden #14352 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​sgu ikke med den fesne indstilling..
seriøst Kroos, bliv nu klippet, du er ikke 19 mere. 

Leveret af Kunena Forum