Om Vores Rivaler IX
Arh, Varane var nu ren klasse i nogle år. Dog, og her giver jeg dig ret, så blev hans manglende evner med bolden ikke udstillet, da han havde Ramos, Marcelo og Carvajal ved siden af sig. Tror ikke det er klogt at hente ham tilbage. Heller ikke Ramos, der virker lidt for langsom på fødderne. Jeg har ikke set Pepe på det seneste. Men. Er enig i, at han var fantastisk. Han kunne lidt af hver - en komplet midterforsvar. Jeg tvivler bare lidt på ham nu. Han er næsten 40 og må have nogle svagheder.Madridista02 post=170934 skrev:
Pepe er klasse og er altid velkommen tilbage. En af de bedste CBs vi har haft.Estadio Santiago Bernabéu post=170932 skrev: Håber helt klart på en ung komet. Der er spilletiden til rådighed nu.
Frygter et Varane eller Pepe retur. De kan ikke byde ind med noget. Nacho er flere niveauer over.
Varane er og var en lunken fornøjelse - ihvertfald de sidste par sæsoner. I hans gennembrudstid, var han et bæst, men han havde en kort peak, i min optik.
Der kan ligeså godt investeres i et talent til CB nu. Problemet er nok økonomien. Ledelsen har ikke planlagt at købe en CB nu. Pengene kan være reserveret…
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Varane er laaangt fra bedste mulighed, helt sikkert, men han kender klubben, byen, spillerne i truppen, træneren, sproget, opgaven, osv, og en ny ung spiller skal ind og bruge tid på at falde til.
Lige meget hvad, så står man i en skidt situation, og ud fra hvad de seneste år har vist, så vælger klubben den billige løsning.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Så nej, det ville være tåbeligt at hente ham.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Dragam post=170939 skrev: Grunden til at Varane ikke spiller i man u, er ikke at han ikke er god nok, men at han hele tiden er skadet... hvilket han iøvrigt også er nu.
Same same.
At være skadet er også at ‘ikke være god nok’ fordi så ser man aldrig kampe med ham hvor han er god nok.
Du må gerne linke til en håndfuld kampe hvor han er god nok. Det bliver svært.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Alle spillere er lort i United. At Varane spiller under niveau der, kan vi ikke tyde så meget ud fra.Estadio Santiago Bernabéu post=170940 skrev:
Dragam post=170939 skrev: Grunden til at Varane ikke spiller i man u, er ikke at han ikke er god nok, men at han hele tiden er skadet... hvilket han iøvrigt også er nu.
Same same.
At være skadet er også at ‘ikke være god nok’ fordi så ser man aldrig kampe med ham hvor han er god nok.
Du må gerne linke til en håndfuld kampe hvor han er god nok. Det bliver svært.
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Englænderen Sir Jim Ratcliffe har fået den fulde kontrol over Manchester United med sit køb af 25 % af klubben juleaften.
Det kan være at klubben går i en mere seriøs retning. De har penge nok. Hvis de bliver brugt mere fornuftigt kan de blive en ægte trussel.
- 9eren
- Gæst
-
Han bliver hypet meget i de catalanske medier til at være et stort skifte, men må være ærlig at sige, at der kommer til at ligge et alt for stort ansvar på hans skuldre.
det kan blive en fuser men han kan også gå hen og overraske.
Roque er en fighter og en afslutter men ikke så meget mere end det. Men det er måske i virkeligheden det Barca har brug for.
- 9eren
- Gæst
-
Endrick har også i denne sæson været særligt afgørende i flere kampe. Vitor Roque har så været ramt af en skade, forudsaget af en modspiller, hvorfor det er svært at sige, hvilket niveau han reelt er på ligenu.
- 9eren
- Gæst
-