Om Vores Rivaler IX

2 år 7 måneder siden #14377 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=170934 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=170932 skrev: ​Håber helt klart på en ung komet. Der er spilletiden til rådighed nu.

Frygter et Varane eller Pepe retur. De kan ikke byde ind med noget. Nacho er flere niveauer over.

​Pepe er klasse og er altid velkommen tilbage. En af de bedste CBs vi har haft.

Varane er og var en lunken fornøjelse - ihvertfald de sidste par sæsoner. I hans gennembrudstid, var han et bæst, men han havde en kort peak, i min optik.

​Arh, Varane var nu ren klasse i nogle år. Dog, og her giver jeg dig ret, så blev hans manglende evner med bolden ikke udstillet, da han havde Ramos, Marcelo og Carvajal ved siden af sig. Tror ikke det er klogt at hente ham tilbage. Heller ikke Ramos, der virker lidt for langsom på fødderne. Jeg har ikke set Pepe på det seneste. Men. Er enig i, at han var fantastisk. Han kunne lidt af hver - en komplet midterforsvar. Jeg tvivler bare lidt på ham nu. Han er næsten 40 og må have nogle svagheder. 

Der kan ligeså godt investeres i et talent til CB nu. Problemet er nok økonomien. Ledelsen har ikke planlagt at købe en CB nu. Pengene kan være reserveret… 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #14378 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Synes også det giver rigtig god mening, at hente en CB med potentiale og fremtid, modsat Varane og Pepe.

Jeg savner Pepe :(

2 år 7 måneder siden #14379 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Selvfølgelig giver det bedst sportslig mening at hente et ungt CB talent, men alle klubber i Europa ved vi har problemer i forsvaret og skruer lige prisen en ekstra tak i vejret. Så hvad er mest sandsynligt? At vi panisk går ud og giver Benfica 60-70M euro (450M+ DKK!) for Antonio Silva, eller at vi lejer en ældre spiller, til billige penge, hvis rolle er at agere backup for Rudiger og Nacho - samt Militao når han er tilbage - for derefter at blive sendt tilbage igen?

Varane er laaangt fra bedste mulighed, helt sikkert, men han kender klubben, byen, spillerne i truppen, træneren, sproget, opgaven, osv, og en ny ung spiller skal ind og bruge tid på at falde til. 

Lige meget hvad, så står man i en skidt situation, og ud fra hvad de seneste år har vist, så vælger klubben den billige løsning. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 7 måneder siden #14380 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX
Grunden til at Varane ikke spiller i man u, er ikke at han ikke er god nok, men at han hele tiden er skadet... hvilket han iøvrigt også er nu.

Så nej, det ville være tåbeligt at hente ham.

2 år 7 måneder siden #14381 af Estadio Santiago Bernabéu

Dragam post=170939 skrev: Grunden til at Varane ikke spiller i man u, er ikke at han ikke er god nok, men at han hele tiden er skadet... hvilket han iøvrigt også er nu.

Same same.

At være skadet er også at ‘ikke være god nok’ fordi så ser man aldrig kampe med ham hvor han er god nok.

Du må gerne linke til en håndfuld kampe hvor han er god nok. Det bliver svært.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #14382 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=170940 skrev:

Dragam post=170939 skrev: Grunden til at Varane ikke spiller i man u, er ikke at han ikke er god nok, men at han hele tiden er skadet... hvilket han iøvrigt også er nu.

Same same.

At være skadet er også at ‘ikke være god nok’ fordi så ser man aldrig kampe med ham hvor han er god nok.

Du må gerne linke til en håndfuld kampe hvor han er god nok. Det bliver svært.

​Alle spillere er lort i United. At Varane spiller under niveau der, kan vi ikke tyde så meget ud fra.

Jeg savner Pepe :(

2 år 7 måneder siden #14383 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vi har med god grund gjort grin med Manchester United siden 2009. Det er..måske.. slut snart.

Englænderen Sir Jim Ratcliffe har fået den fulde kontrol over Manchester United med sit køb af 25 % af klubben juleaften.

Det kan være at klubben går i en mere seriøs retning. De har penge nok. Hvis de bliver brugt mere fornuftigt kan de blive en ægte trussel.

2 år 7 måneder siden #14384 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Victor Roque er ankommet til Barca. Er der nogle af jer der ved noget om den unge mand?- kan han gå direkte ind på holdet nu? Er han hypet meget i Brasilien osv. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14385 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Han har været skadet på det seneste men nåede at spille et par kampe inden skiftet. Han virker i mine øjne slet ikke til at være på et særligt højt niveau på trods af han har scoret lidt flere mål end Endrick. Endrick er mere spektakulær.

Han bliver hypet meget i de catalanske medier til at være et stort skifte, men må være ærlig at sige, at der kommer til at ligge et alt for stort ansvar på hans skuldre.

det kan blive en fuser men han kan også gå hen og overraske.

2 år 7 måneder siden #14386 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Man vil jo altid gerne sammenligne med Endrick, men han er altså 1,5 år yngre og har identiske stats med Roque, hvis man måler på antal spillede minutter.

Roque er en fighter og en afslutter men ikke så meget mere end det. Men det er måske i virkeligheden det Barca har brug for.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14387 af 9eren
Det er en god pointe, jeg faktisk ikke har tænkt over, når debatten mellem Endrick og Vitor har kørt i de spanske medier.

Endrick har også i denne sæson været særligt afgørende i flere kampe. Vitor Roque har så været ramt af en skade, forudsaget af en modspiller, hvorfor det er svært at sige, hvilket niveau han reelt er på ligenu.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #14388 af 9eren
Jota Jordi lover at vi kommer til at se en ny Xavi fra januar… jamen, det glæder jeg mig til

Leveret af Kunena Forum