Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Det tyske medie Welt har fundet ud af at UEFAs regler for FFP (Finansial Fair Play) ikke medregner salg af fremtidige TV rettigheder som Laporta ellers har bedyret. Dermed kan det vise sig at være utrolig dyrt at man bare vil købe, købe og købe sig ud af en økonomisk krise.
Det er snart synd for dem. Men de har jo demokrati så de må lade være med at vælge folk som Laporta, Rossel, Bartomeu og Laporta til at styre deres klub.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Væk
- Platin bruger
-
Marcelo er med for Fluminense for at have vundet CONMEBOL Copa Libertadores (Sydamerika) og Manchester City er selvfølgelig med for at have vundet UEFA Champions League (Europa).
JesperThomsen post=170814 skrev: sgu ikke med den fesne indstilling..
seriøst Kroos, bliv nu klippet, du er ikke 19 mere.
Seriøst, lad da spillerne se ud som de vil.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ja, det virker godt nok meget småborgerligt det andet der...Vinícius post=170916 skrev:
JesperThomsen post=170814 skrev: sgu ikke med den fesne indstilling..
seriøst Kroos, bliv nu klippet, du er ikke 19 mere.
Seriøst, lad da spillerne se ud som de vil.
- 9eren
- Gæst
-
Nu siger jeg lige noget sjovt. Det hele var Florentinos plan.
- 9eren
- Gæst
-
Det eneste der bekymrer mig er hans skader. Så vil jeg heller gå med Pepe, men manden er fastmand for Porto og de kæmper om CL. Ramos er et alt for stort et navn og ego at bringe tilbage som reserve
- Væk
- Platin bruger
-
Frygter et Varane eller Pepe retur. De kan ikke byde ind med noget. Nacho er flere niveauer over.
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Pepe er klasse og er altid velkommen tilbage. En af de bedste CBs vi har haft.Estadio Santiago Bernabéu post=170932 skrev: Håber helt klart på en ung komet. Der er spilletiden til rådighed nu.
Frygter et Varane eller Pepe retur. De kan ikke byde ind med noget. Nacho er flere niveauer over.
Varane er og var en lunken fornøjelse - ihvertfald de sidste par sæsoner. I hans gennembrudstid, var han et bæst, men han havde en kort peak, i min optik.
Jeg savner Pepe :(
- Væk
- Platin bruger
-
Og Varane har ikke været god i 4 år.
Det er desværre forbi for dem på højeste niveau.