Om Vores Rivaler IX

2 år 6 måneder siden #14413 af Estadio Santiago Bernabéu
​Gündogan har ikke gået i skole. Og straffet var god nok. Han bliver skubbet i ryggen og mister dermed muligheden for at score på chancen.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #14414 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vitor Roque havde i øvrigt en super anonym og halvdårlig debut for Barcelona i går. I skal ikke lade jer snyde af al den hype, som de forsøger at skabe over hans debut. Han var Mariano klon i går.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14415 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #14416 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.

​Kraftedeme ikke i orden!!!! Jeg finder mig ikke i det !!! Fandeme synd for Getafe og os andre. Fuck hvor er det synd man. Xavi er mega ond!!! Korrupt!!!
godt brølt 9eren!!! Fucking dejligt du altid kan opdatere os herinde med en masse dejlige nyheder. 

Jeg savner Pepe :(

2 år 6 måneder siden #14417 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.

​Puta madre sut sin padre. Hvad med du oversætter når du skriver på spansk.

Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 6 måneder siden #14418 af Modric91
Besvaret af Modric91 på emne Om Vores Rivaler IX
Girona er de spanske Leicester. Vilde resultater og vanvittig by forresten. Var der i julepausen.

Håber de ender med CL pladser.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14419 af 9eren

madrid2000 post=171216 skrev:

​Puta madre sut sin padre. Hvad med du oversætter når du skriver på spansk.

​nej tak. Check selv

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14420 af 9eren

Madridista02 post=171215 skrev:

​Kraftedeme ikke i orden!!!! Jeg finder mig ikke i det !!! Fandeme synd for Getafe og os andre. Fuck hvor er det synd man. Xavi er mega ond!!! Korrupt!!!
godt brølt 9eren!!! Fucking dejligt du altid kan opdatere os herinde med en masse dejlige nyheder. 

​always

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #14421 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Modric91 post=171217 skrev: Girona er de spanske Leicester. Vilde resultater og vanvittig by forresten. Var der i julepausen.

Håber de ender med CL pladser.

​Er det en flot by? 
Frygter dem en del efterhånden. Leicester kunne bare ikke stoppes, det var som om det stod skrevet i sten, at de skulle vinde. Ville være bittert at tabe mesterskabet til Girona

Jeg savner Pepe :(

2 år 6 måneder siden #14422 af Estadio Santiago Bernabéu
​Skal man begynde at hade Girona?

Spurgt på en anden måde: Har Manchester City ejerne gjort konkurrenceforvridende ting med Girona ligesom de gør med City eller er det bare en lille klub, der klarer sig selv og som i denne sæson gør det fantastisk?

2 år 6 måneder siden #14423 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​På hvilke måder tænker du at de har fået konkurrenceforvridende hjælp af deres ejerskab?

2 år 6 måneder siden #14424 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=171223 skrev: ​På hvilke måder tænker du at de har fået konkurrenceforvridende hjælp af deres ejerskab?

Det tænker jeg ikke.

Som du kan se ovenover er det et spørgsmål jeg stiller ud i rummet.

Jeg kan prøve på en anden måde. Er der nogen der ved om Girona har fået nogle fordele af at være ejet af den samme diktator som Manchester City som f.ek et økonomisk boost? Er der nogen der ved om deres omsætning er steget?

Leveret af Kunena Forum