Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kraftedeme ikke i orden!!!! Jeg finder mig ikke i det !!! Fandeme synd for Getafe og os andre. Fuck hvor er det synd man. Xavi er mega ond!!! Korrupt!!!9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.
godt brølt 9eren!!! Fucking dejligt du altid kan opdatere os herinde med en masse dejlige nyheder.
Jeg savner Pepe :(
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Puta madre sut sin padre. Hvad med du oversætter når du skriver på spansk.9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.
Håber de ender med CL pladser.
- 9eren
- Gæst
-
nej tak. Check selvmadrid2000 post=171216 skrev:
Puta madre sut sin padre. Hvad med du oversætter når du skriver på spansk.9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.
- 9eren
- Gæst
-
alwaysMadridista02 post=171215 skrev:
Kraftedeme ikke i orden!!!! Jeg finder mig ikke i det !!! Fandeme synd for Getafe og os andre. Fuck hvor er det synd man. Xavi er mega ond!!! Korrupt!!!9eren post=171214 skrev: Me cago en tu puta madre sagde Xavi til dommeren i går. Uden tøven blev Getafe spillerne vist ud til højre og venstre forleden dag for meget mindre.
godt brølt 9eren!!! Fucking dejligt du altid kan opdatere os herinde med en masse dejlige nyheder.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Er det en flot by?Modric91 post=171217 skrev: Girona er de spanske Leicester. Vilde resultater og vanvittig by forresten. Var der i julepausen.
Håber de ender med CL pladser.
Frygter dem en del efterhånden. Leicester kunne bare ikke stoppes, det var som om det stod skrevet i sten, at de skulle vinde. Ville være bittert at tabe mesterskabet til Girona
Jeg savner Pepe :(
- Platin bruger
-
Spurgt på en anden måde: Har Manchester City ejerne gjort konkurrenceforvridende ting med Girona ligesom de gør med City eller er det bare en lille klub, der klarer sig selv og som i denne sæson gør det fantastisk?
- Platin bruger
-
Lars1991 post=171223 skrev: På hvilke måder tænker du at de har fået konkurrenceforvridende hjælp af deres ejerskab?
Det tænker jeg ikke.
Som du kan se ovenover er det et spørgsmål jeg stiller ud i rummet.
Jeg kan prøve på en anden måde. Er der nogen der ved om Girona har fået nogle fordele af at være ejet af den samme diktator som Manchester City som f.ek et økonomisk boost? Er der nogen der ved om deres omsætning er steget?