Om Vores Rivaler IX

2 år 5 måneder siden #14521 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=172182 skrev: Værd at bemærke at den netop kåret verdens bedste fodboldspiller taber den ene kamp efter den anden med Miami. 6-0 i dag

han var så ikke med

​han kom ind det sidste kvarter. Men det siger meget om den niveau forskel der er mellem major league og saudi ligaen. De blev udspillet på kryds og tværs

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #14522 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Nogle siger han venter på at sædet hos det franske landshold bliver ledigt. Han kan sagtens vente 10 år endnu før han behøver at være landstræner. 

Jeg gad helt vildt godt at se Zidane overtage Liverpool efter Kloop. Den trup og Zidane kunne blive et godt match. 

2 år 5 måneder siden #14523 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Laporta er da lidt medieliderlig. 
Ude med riven om Madrids ´dommerhjælp´ igen nu. Det samme insinuerede Xavi (og for den sags skyld Simeone) også forleden. De gør da godt nok alt for at skabe et narrativ. 

Værd at tage med er, at Laporta siger at han vil genoverveje sin position til ESL, hvis ikke det er oppe at køre til senest 25/26-sæsonen. 

2 år 5 måneder siden #14524 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Angående Negreira-sagen:

Det ser ud til, at det er en mulighed, at Barca måske slet ikke bliver dømt for bestikkelse af Negreira på grund af tekniske detaljer. Angiveligt bliver man straffet i Spanien, hvis man betaler bestikkelse til en OFFENTLIG institution eller person. Det kan f.eks. være politiet eller politi-mand, eller juridiske dommer i domhuse eller politiker. Men skulle det vise sig, at Negreira og dommerkomiteen er PRIVATE institutioner (som det måske ser ud til), da bliver udfaldet en anden måske.

Med andre ord er Barca fortsat anklaget for det samme ting, men eneste detalje er, at Negreira/dommerkomiteen måske ikke er offentlige institutioner, og dermed gælder der andre regler.

Jeg kan ikke forestille mig, at Barca vil få fripas på baggrund af så en sølle teknisk detalje, og skulle det ske, at de får fripas af den årsag, da vil det virkeligt være på et yderst tyndt grundlag, hvor de konstant vil blive påminde og hadet af selv neutrale fodboldfans.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 år 5 måneder siden #14525 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Kasillas

Hvis det havde været tilfældet ville sagen være stoppet for længe siden? Anklagen er vel, at forsøget på korruption er skjult (igennem en privat virksomhed), men som skal påvirke en offentlig institution (det spanske dommerforbund). Men vi har nok ikke kompetencerne til at debattere det her. Min fornemmelse siger, at nogle af lederne i Barca bliver dømt, men at klubben bliver frikendt - dog ikke af folkedomstolen.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #14526 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Mål og rødt til Vitor Roque

2 år 5 måneder siden #14527 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=172245 skrev: Mål og rødt til Vitor Roque

​Men det var godt nok tyndt. 
Endnu mere brænde til deres bål ift. dommerstanden. 

2 år 5 måneder siden #14528 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Gammel nyhed, men nu er videooptagelsen publiceret:

www.reddit.com/r/realmadrid/comments/1ak...r_vice_president_of/

"Sociological Madrid" min bare røv.   

Først en stupid lusket sportswashings-aftale med saudierne om at få lidt lommepenge til sig selv og Pique, dernæst kysset af Jenni uden hendes samtykke, og nu hjælpen til Putalona. - Hvordan fanden fik han så meget indflydelse i spansk fodbold?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

2 år 5 måneder siden #14529 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

NadaMás post=172258 skrev:

9eren post=172245 skrev: Mål og rødt til Vitor Roque

​Men det var godt nok tyndt. 
Endnu mere brænde til deres bål ift. dommerstanden. 

Ja, men det er alt sammen dommerskøn, og for tiden går 50/50 vores vej og angiveligt imod Barca. Det var sq tyndt rødt, og mange gang var det ikke blevet dømt, men det kan dømmes, og så er vi tilbage ved dommerskøn.

De 3 situationer i vores sejr er alle enkeltvis mulige at dømme. At vægtskålen tipper til vores fordel i alle 3 situationer, er dét, der har startet hele mediemøllen. Men ingen af dommene var forkerte. Efter min opfattelse er de alle korrekte, men det er et skøn.

Som det altid har været, så svinger dommertækket meget frem og tilbage. Det har i perioder tidligere ikke været i vores favør, fx i en Valencia-kamp med 3? straffespark imod os, hvor mediemøllen ikke kørte. I vores kamp mod Atletico er der jo også i hvert fald 2 situationer, hvor der er 50/50 straffe, men som ikke bliver dømt.. Det bliver glemt i det store billede. Nu skal vi også beskyldes for ting, der ikke foregår i vores egne kampe - udvisning af Vitor, som er i den orange kategori, og udvisning af Gironas træner (jeg har ikke set den kamp/situation). 

Der er utroligt mange 50/50 dommerskøn i fodbold, og jeg skal ikke gøre mig til herre over, om det fordeler sig ligeligt. Generelt så ligner det, at de store klubber får en fordel, men det er de hold, der angriber mest, og derfor er mest i feltet og dermed har flest chancer for at få dømt en 50/50 med sig, men dermed også imod sig - og de situationer bliver glemt.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over, om det fordeler sig 50/50, idet mit skøn vil være farvet af mit tilhørsforhold, og jeg kan jo heller aldrig sige, at der ikke foregår noget bag kulissen, men det synes jeg ikke, at der er noget, der antyder.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 5 måneder siden #14530 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=172407 skrev: ​Gammel nyhed, men nu er videooptagelsen publiceret:

www.reddit.com/r/realmadrid/comments/1ak...r_vice_president_of/

"Sociological Madrid" min bare røv. 

Først en stupid lusket sportswashings-aftale med saudierne om at få lidt lommepenge til sig selv og Pique, dernæst kysset af Jenni uden hendes samtykke, og nu hjælpen til Putalona. - Hvordan fanden fik han så meget indflydelse i spansk fodbold?

Hvis man skal være djævlens advokat, så kan det være han har handlet på eget initiativ og følt sig hævet over loven og kun ser indtægter, og vil have de bedste spillere parate til de store kampe. Men det ser bare ikke godt ud i den store kontekst.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 5 måneder siden #14531 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Mbappe sad på bænken under hele kampen i top opgøret mod Lille. 

Ved nogen om han har været småskadet eller PSG er begyndt at fryse ham ude?

2 år 5 måneder siden #14532 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=172488 skrev: Mbappe sad på bænken under hele kampen i top opgøret mod Lille. 

Ved nogen om han har været småskadet eller PSG er begyndt at fryse ham ude?

​Skade fra cup kampen i midtugen.

Leveret af Kunena Forum