Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar post=172825 skrev: Det ville være det bedste om Xabi tog 1-2 år mere i Leverkusen (chanpions league med Levrkusen). Og at vi så gafler ham efter. Hamnvirker som en must have træner.
Jeg synes helt klart det både for Xabi og Madrid ville være bedst hvis han både bliver i Leverkusen en sæson mere og prøver en anden destination, inden han kommer til Madrid. Det er uomtvisteligt at han kommer, men jo mere erfaring han får med på sidelinjen jo bedre. Lad os antage at han når forbi Liverpool, så vil han også få en uvurderlig erfaring i at skulle implementere sit - eller dele af det - system i en anden klub end i Leverkusen. Selvom hans system i Leverkusen ser absurd interesant ud (vurderet ud fra taktiske analyser fra min side - har aldrig set ét sekund udover disse) så er det ikke givet at han kan tage det 1:1 med til Madrid. Derfor, lad ham få sin svendeprøve et andet sted og når Papa Flo ringer, så lytter han. Sådan er det, og med det hold der skabes i Madrid, vil de fleste trænere nok over de næste 2-5 år gerne forbi og give det et skud.
Jeg ser gerne Carlo fortsætte i årevis endnu. Jeg kan ikke huske jeg i min tid som Madrid fan har følt så stor glæde ved en træner som jeg gør ved ham.
Kan nogen her bekræfte, at formålet med Real Madrid TV's fokus på dommere er at lægge pres på dommeren inden kampen? (Det er, hvad jeg tror det er)
Quique Setién, dengang han var træner for Putalona, plejede konstant at postulere, at Real Madrid fik dommerhjælp, og først da det var næsten matematisk afgjort at Real Madrid ville vinde La Liga, da begyndte han at anerkende at Real Madrid ikke fik dommerhjælp. - Det er tydeligt, at hele formålet var at lægge pres på dommeren, mens titelræset var åbent.
Xavi og Laporta gør det også, hvor de insinuerer direkte og indirekte at Real Madrid får dommerhjælp.
Ancelotti og Perez gør det ikke, men til gengæld lader de Real Madrid TV gør det beskidte arbejde med at lægge pres på dommeren.
Jeg skal bare lige høre, hvis nogen her er dybt inde i stoffet: Formålet med at Real Madrid TV snakker om dommere på den måde, det er vel for at lægge pres på dem? Ikk?
For hvis Putalona eller Atletico klager over dommer, og vi tier som mus, så vil det opfattes som om Real Madrid er enige med dem, og dette kan utilsigtet få dommeren til at dømme imod os i 50/50-situationer. Så længe vores to ærkeriver klager over dommere, ser jeg ikke grund til at lade være med at klage over dommere også.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Forventer du at blive taget seriøst, når du konsekvent skriver "putalona"? Noget som jeg kaldte dem da jeg var 10år.Kasillas post=172831 skrev: Apropos Sevillas (taktiske) klage over Real Madrids TV's kritik af dommer(e)......?!!!?1111??????????????.
Kan nogen her bekræfte, at formålet med Real Madrid TV's fokus på dommere er at lægge pres på dommeren inden kampen? (Det er, hvad jeg tror det er)
Quique Setién, dengang han var træner for Putalona, plejede konstant at postulere, at Real Madrid fik dommerhjælp, og først da det var næsten matematisk afgjort at Real Madrid ville vinde La Liga, da begyndte han at anerkende at Real Madrid ikke fik dommerhjælp. - Det er tydeligt, at hele formålet var at lægge pres på dommeren, mens titelræset var åbent.
Xavi og Laporta gør det også, hvor de insinuerer direkte og indirekte at Real Madrid får dommerhjælp.
Ancelotti og Perez gør det ikke, men til gengæld lader de Real Madrid TV gør det beskidte arbejde med at lægge pres på dommeren.
Jeg skal bare lige høre, hvis nogen her er dybt inde i stoffet: Formålet med at Real Madrid TV snakker om dommere på den måde, det er vel for at lægge pres på dem? Ikk?
For hvis Putalona eller Atletico klager over dommer, og vi tier som mus, så vil det opfattes som om Real Madrid er enige med dem, og dette kan utilsigtet få dommeren til at dømme imod os i 50/50-situationer. Så længe vores to ærkeriver klager over dommere, ser jeg ikke grund til at lade være med at klage over dommere også.
Det sagt; så synes jeg det skal stoppe. Går ud fra ,at Real Madrid TV, er en af Real Madrids officielle billeder, ud ad til, og så er det bare et meget lavt niveau, at synke ned på, når man laver en hel udsendelse, med "fejlkendelser" eller 50/50 kendelser, der ikke er gået i Real Madrids favør. Det er vi alt for stor og gentlemans agtig klub, til at gøre. I det hele taget, er der ingen klubber der burde gøre det.
Jeg savner Pepe :(
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Stoppede med at læse dit indlæg når du skriver sådan noget umodent. Grow up - medmindre du virkelig er under 14 årKasillas post=172831 skrev: Apropos Sevillas (taktiske) klage over Real Madrids TV's kritik af dommer(e)......?!!!?1111??????????????.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Slet ikke et forsvar af “putalona”-udtrykket, syntes al den slags sprog gør det svært at tage et indlæg seriøst.
Men @Kasillas kommer dog med en legitim observation. Det er ikke noget jeg selv kan kommentere på, da jeg ikke ser Real Madrid TV, men jeg har hørt om det et pr. gange. Kunne også være nysgerrig på om det er talerør til alt det Perez og Carlo er for fine til at kommentere på.
- 9eren
- Gæst
-
du tror ikke det er fordi der kører en sag omkring de 17 år Barcelona har betalt til nummer 2 i dommer komiteen at RM tv går så meget op i dommer kendelser?Kasillas post=172831 skrev: Apropos Sevillas (taktiske) klage over Real Madrids TV's kritik af dommer(e)......?!!!?1111??????????????.
Jeg mener at huske, at Real Madrid TV vis også plejede at diskutere dommers præstation, selv dengang da Setien var træner for Barca, så det er nok ikke Negreira-sagens fremkomst, der har foranstaltet Real Madrid TV til foretagende.
Mark Clattenburg, der var dommer i CL finalen i 2016, har selv indrømmet at Pepes aktion mod Torres var en 50/50-situation, som han valgte at dømme straffe for udelukkende fordi linjedommeren havde overset Real Madrids off-side mål før. Alt det viser, at der opstår 50/50-situationer, som dommeren skal tage stillign til, og det er i den betragtning at Setien/Xavi og Real Madrid TV prøver at påvirke. Spørgsmålet er om Perez/Ancelotti bevidst tillader det, så de selv ser stuerene ud. I hvert fald er det genialt spin.
Edit: Det var mod Torres og ikke Greizmann som jeg skrev før: www.managingmadrid.com/2021/11/5/2276498...final-referee-quotes
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- JesperThomsen
- Platin bruger
-