Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #14485 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=172053 skrev: ​Klopp skal også bare holde sig fra Real Madrid anyway. Han kan tage over for Simeone i Atletico, det mere hans stil.

​Er Klopps stil, at spille gabende kedeligt fodbold, spille med en beton defensiv, gøre alt for at påvirke dommeren til ens egen fordel, bruge alle kneb der gælder uden morale, for at vinde? Det er ikke det blik jeg har på Klopp. Om han passer til Real Madrid, ved jeg ikke. Men jeg ved , at det arbejde han har udført i Dortmund og Liverpool, er ekstremt flot og han fortjener respekt for det. Liverpool og Dortmund i deres prime under Klopp, var tæt på de bedste hold. Dortmund ødelagde os, det år de kom i finalen. Vi havde ikke en chance i mod dem. Og hvis  ikke det havde været for et absurd godt City hold samt marginaler,  så havde Klopp haft 3-4  Premier League titler.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #14486 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Han er komplet modsat Ancelotti, på den dårlige måde. Han er en one-trick pony, der kører én stil, som jeg ærligt talt synes er blevet mere kedelig med tiden. Højt pres, højt tempo, men også tit hovedløst fodbold. Passer godt til Premier League dog. Ancelotti mestrer flere stile og er utrolig omstillingsparat.

Så han den type træner jeg slet ikke kan klare i medierne, hvor han altid har mega overskud når han vinder, men er en elendig taber og kommer altid med dårlige undskyldninger når det ikke lige går hans vej. En såkaldt hykler. Hele hans udstråling og karisma (også den positive del af den) er også noget, der passer bedre til en arbejder-klub. Så som Atletico Madrid. Han har ikke klassen i sin udstråling til at være i Real Madrid. Som Ancelotti har (og Zidane før ham).
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Chamartin, Fondo_Sur

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #14487 af Madridista02

Lars1991 post=172055 skrev: ​Han er komplet modsat Ancelotti, på den dårlige måde. Han er en one-trick pony, der kører én stil, som jeg ærligt talt synes er blevet mere kedelig med tiden. Højt pres, højt tempo, men også tit hovedløst fodbold. Passer godt til Premier League dog. Ancelotti mestrer flere stile og er utrolig omstillingsparat.

Så han den type træner jeg slet ikke kan klare i medierne, hvor han altid har mega overskud når han vinder, men er en elendig taber og kommer altid med dårlige undskyldninger når det ikke lige går hans vej. En såkaldt hykler. Hele hans udstråling og karisma (også den positive del af den) er også noget, der passer bedre til en arbejder-klub. Så som Atletico Madrid. Han har ikke klassen i sin udstråling til at være i Real Madrid. Som Ancelotti har (og Zidane før ham).

​Hans stil passer nok ikke til Real, men han er stadig en verdensklasse træner. Det han har udrettet i Liverpool og Dortmund, er exceptionelt. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 år 6 måneder siden #14488 af Madridista02

Lars1991 post=172055 skrev: ​Han er komplet modsat Ancelotti, på den dårlige måde. Han er en one-trick pony, der kører én stil, som jeg ærligt talt synes er blevet mere kedelig med tiden. Højt pres, højt tempo, men også tit hovedløst fodbold. Passer godt til Premier League dog. Ancelotti mestrer flere stile og er utrolig omstillingsparat.

​Hvad mener du i øvrigt med "hovedløst" fodbold? I mit hoved forbinder jeg det med en stil, hvor der ikke er en rød tråd og hvor der ikke er nogen tanke bag handling. Og det vil jeg ikke mene deres stil er, når de har slået point rekord i Premier League , 3 gange. 

2 år 6 måneder siden #14489 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Lars1991

Er stort set helt enig. Det er vigtigt med klasse og coolness i Real Madrid. Ikke bare af æstetiske årsager, men også fordi det giver ro i en ellers hektisk verden, som spillerne er omgivet af.

Klopp og den spanske presse er godt nok et dårligt match. Men jeg har respekt for den måde han har forsvaret Vini på. Han virker også til at være god til at samle et hold ligesom Ancelotti.

Tror at Xabi ryger til Liverpool. Han har et ømt punkt for klubben. Men nu må vi se. Der er så meget vi ikke ved, hvad angår klausuler i kontrakter, og hvordan sæsonen udvikler sig for fx Real Madrid.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14490 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Godt vi ikke fik Cancelo. Og ti så stille om ham :)

2 år 6 måneder siden #14491 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Man skal godt være et ringt hold når man kan smide en 2-0 mod Barca ahah

2 år 6 måneder siden #14492 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Er det nogensinde sket at Villareal har taget point fra Barca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14493 af 9eren
Hahahaha

Morten Bruun dit store fjols.

Snak om kæmpe remontada til Barcelona. Du er så fjern for virkeligheden som Jota Jordi

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #14494 af 9eren
Xavi quedate

Hahahahhaa 3-5

2 år 6 måneder siden #14495 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX
​Indkasserer fem mål mod Villarreal. Det er altså en dejlig aften. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 6 måneder siden #14496 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Hahaha hvor er det fedt :D sikke en kamp. Det er Real Madrids skyld det hele!!
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum