Om Vores Rivaler IX

2 år 4 måneder siden #14641 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det ville være flovt at ryge ud til Arsenal. De er intet europæisk længere. At de gør det godt i PL giver jeg ikke særlig meget for. De er et fint hold, men det Barca og Atletico også. Dem ville det også være pinligt at ryge ud til i CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #14642 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Bro..

Det vil ikke være flovt at tabe til Arsenal.
Det vil være modstridende i, at Real er kongerne af Europa, og den næst største favorit.

Ikke mere.
Real kan tabe til; Arsenal, Atlético, Bayern, Barca, City, PSG - Uden skam. Det syntes jeg, for de hold er så stærke.

Det bekræfter også hvor vildt det run Real havde fra 14-18. Selvfølgelig vil være favoritter mod de fleste af de hold, men det er ikke skam at tabe til nogle af dem over to kampe. Holdet kan ikke altid leve op til favoritværdigheden - Hvis de ikke gør, gør de det næste år.

Men vi vinder selvfølgelig, medmindre vi møder City. Så er det 50/50.

Like Snoop said. Fuck Them Hoes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

2 år 4 måneder siden #14643 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
​Kunne godt klare en El Clasico i den kvartfinale. Det er længe siden i ChL sammenhæng.
Efter Inter røg ud er det kun City og Arsenal jeg ser vil give os gevaldige udfordringer. Begge hold vil spille vores defensiv i småstumper i vores nuværende form, omend alt naturligvis er muligt når vi begynder at score igen.

Når det er sagt, så er det naturligvis 100% sikkert at vi trækker PSG. Og så er det op til Mbappe og Donnarumma at spolere vejen til semifinalen, som jeg tror bliver vores endestation i år. Det kan jeg desuden sagtens leve med, inden jeg de kommende år med Mbappe vil forvente en finale plads hver sæson. 

Hvis lodtrækningen tillader det, er mit bud en City - Arsenal finale. Så jeg håber inderligt disse matches inden finalen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

2 år 4 måneder siden #14644 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=173558 skrev: ​Det ville være flovt at ryge ud til Arsenal. De er intet europæisk længere. At de gør det godt i PL giver jeg ikke særlig meget for. De er et fint hold, men det Barca og Atletico også. Dem ville det også være pinligt at ryge ud til i CL.

​Har du set Arsenal spille? 

Lige nu har jeg RM og Man City som de to bedste hold i verden.
Arsenal som er de lige nu ligger lige efter. Atletico Madrid er som skabt til at vinde over os, hvorfor jeg tænker, at Arsenal og Atletico er de hold, jeg mindst vil møde efter City. 

De resterende 4, hvor jeg ville blive slemt skuffet, hvis vi ikke gik videre:
1. Bayern er en skygge af sig selv. Rudiger sætter sig på Kane, og så kan vi nærmest smide 8 angribere på banen og stadig holde nullet (overdrivelse fremmer forståelsen)
2. Barca er ligeledes en skygge af sig selv og plaget af skader, hvor de i modsætning til os ikke har bredden i truppen til at dække ind, og Rudiger sætter sig her på Lewandowski. Yamal kan blive en trussel og kan måske være dén spiller, der gør ondt på os. Jeg ville elske 2x El Classico - min yndlingskamp. El Classico har som altid sit eget liv, men deres nuværende forfatning burde vi altså vinde, omend hvis de havde alle klar ville jeg sige 50/50.
3. PSG har bare ikke mentaliteten til Champions League. De falder fra hinanden, når de møder modstand og sætter sin lid til Mbappe. 
4. Dortmund har jeg faktisk ikke set, men jeg kan heller ikke se, hvilke spillere, der skulle gøre forskellen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 4 måneder siden #14645 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=173558 skrev: ​Det ville være flovt at ryge ud til Arsenal. De er intet europæisk længere. At de gør det godt i PL giver jeg ikke særlig meget for. De er et fint hold, men det Barca og Atletico også. Dem ville det også være pinligt at ryge ud til i CL.

​Har Arsenal nogensinde været noget i Europa?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 4 måneder siden #14646 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Arsenal har det ikke i sig. De det pæne hold, der spiller uden det store pres, fordi der er et narrativ om at de ikke bruger samme penge som de andre giganter, men spiller flot fodbold med unge spillere. Så snart presset kommer, så knækker de også. Det så vi også sidste år, og det jeg sikker på sker igen. Selv en ottendelsfinale var næsten for meget pres for dem, de kom dårligt nok forbi Porto. Det der er et hold, der aldrig kommer til at vinde en af de store turneringer. Og som Ramos4 rigtigt nok siger, har de egentlig nogensinde været noget i Europa?

Jeg ville skamme mig over at ryge ud til dem!

2 år 4 måneder siden #14647 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
De var ikke skræmmende mod Porto hvert fald.

PSG er en énmandshær. Dem ville jeg gerne møde. Selvom det vil være mærkeligt. Dortmund vil også være fint. Bayern og Barca bør vi kunne tage.

Atletico har bare vores nummer denne sæson, så dem vil jeg gerne undgå. Og City selvfølgelig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 4 måneder siden #14648 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Leverkusen med endnu et comeback! 2-2 nu

2 år 4 måneder siden #14649 af Hamid8210
Wtf 3-2!

2 år 4 måneder siden #14650 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Leverkusen ubesejrede i 37 kampe. Xabi Alonso ligner virkelig en mand man burde få fingrene i før Liverpool, United, Chelsea eller Bayern…

Jeg elsker Ancelotti og ville aldrig plædere for hans fyring, men hvis stjernerne stod således at han selv ønskede at afslutte med Brasiliens landshold, så ville det måske være ok for alle implicerede parter.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #14651 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle vi få Mbappe og et par andre indkøb så skal vi nok også have en streak

2 år 4 måneder siden #14652 af Hamid8210
Girona bagud!

Foehobwtlig atl Bilbao sejr idag og sejr til atl Madrid imorgen