Om Vores Rivaler IX

1 år 2 måneder siden #15985 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Om Vores Rivaler IX
Det er et digt

Anyways.

Så blev Champions League finalen Inter vs Psg

Jeg må indrømme at jeg hader PSG Det er simpelthen helt imod alke menneskelige og sportslige værdiger hvad den klub foretager sig og hvordan dens ledelse styrer den og jeg håber inderligt de aldrig vinder Champions League

Der ville ikke være noget bedre end de olie penge der er i fodbold blev smidt ud og sporten blev vasket rent af alt den korruption der har været en del af uefa og fifa og alle de andre organer der forsøger at fortælle os at de er med til at forbedre sporten. Jeg ved godt det ikke kun er olie staterne der er en del af det, men det ville være en god start

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Aesir.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #15986 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Forstår godt afskyen til PSG grundet deres mand i spidsen og hans olie penge. 

Men, jeg vælger at heppe på PSG som vinder af dette års udgave af CHL. 

Af den simple grund, deres træner, Luis Enrique. 

For ca. 5 år siden, da han var træner for Barca, mistede han og hans familie deres kun 9 årige datter, Xana, til kræft. Jeg husker stadig et billede af en lykkelig Luis Enrique, kigge på Xana der svinger et Barca flag. 

Håber han kan vinde denne titel, for Xana. 

1 år 2 måneder siden #15987 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
​Fuldstændig forfærdeligt med Xana og for familien Luis Enrique, det skal der ikke herske nogen som helst tvivl om.

Men det kan godt nok ikke få mig over på PSG og Luis Enrique-siden. Hans far er trods alt stadig Amunike.

Todos somos Interistas!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 år 2 måneder siden #15988 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Aesir post=185685 skrev: Det er et digt

Anyways.

Så blev Champions League finalen Inter vs Psg

Jeg må indrømme at jeg hader PSG Det er simpelthen helt imod alke menneskelige og sportslige værdiger hvad den klub foretager sig og hvordan dens ledelse styrer den og jeg håber inderligt de aldrig vinder Champions League

Der ville ikke være noget bedre end de olie penge der er i fodbold blev smidt ud og sporten blev vasket rent af alt den korruption der har været en del af uefa og fifa og alle de andre organer der forsøger at fortælle os at de er med til at forbedre sporten. Jeg ved godt det ikke kun er olie staterne der er en del af det, men det ville være en god start

​Jeg er lidt nysgerrig på at høre, hvorfor denne ekstra pati udelukkende handler om PSG?

Havde du det på samme måde med fx. Chelsea og deres russiske ejer? 

Og hvad med de engelske klubber som drives af grådige amerikanske investorer? Eller klubber med kinesiske ejere? 

Og kan du ikke sætte nogle ord for, hvad der er for nogle menneskelige og især sportslige værdier du taler om? 

Er godt klar over at du nævner til sidst at det ikke kun er de såkaldte olie lande, men mindes ikke at der har været så stor antipati mod nogle engelske hold grundet ovennævnte årsager. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #15989 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Så er RMTV igang igen og er ude og snakke negativt om Hernandez Hernandez. Det er simpelthen flovt at være vidne til, og jeg håber at Perez og resten af administrationen stopper det til den kommende sæson. En klub af Reals kaliber, skal simpelthen være et bedre forbillede, end at køre hetz i mod dommere. Det er usmageligt og et helt unødvendigt pres at sætte på dommerne til kampen, tvivler også på at det har nogen positiv effekt. Tværtimod, tror jeg dommerne er endnu mere nervøse for at give kendelser til Reals fordel, fordi de ikke vil ligne nogen, der er presset af RMTV.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 2 måneder siden #15990 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=185698 skrev: Så er RMTV igang igen og er ude og snakke negativt om Hernandez Hernandez. Det er simpelthen flovt at være vidne til, og jeg håber at Perez og resten af administrationen stopper det til den kommende sæson. En klub af Reals kaliber, skal simpelthen være et bedre forbillede, end at køre hetz i mod dommere. Det er usmageligt og et helt unødvendigt pres at sætte på dommerne til kampen, tvivler også på at det har nogen positiv effekt. Tværtimod, tror jeg dommerne er endnu mere nervøse for at give kendelser til Reals fordel, fordi de ikke vil ligne nogen, der er presset af RMTV.

​Patetisk 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #15991 af Madridista02
Enig.

1 år 2 måneder siden #15992 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Men det har de jo gjort i tre år. Det spøjst, hvordan det pludselig er blevet en større historie i medierne på det seneste. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst, især ikke når det tit også bliver udleveret forkert for flere kliks. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 2 måneder siden #15993 af Madridista02

Lars1991 post=185702 skrev: ​Men det har de jo gjort i tre år. Det spøjst, hvordan det pludselig er blevet en større historie i medierne på det seneste. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst, især ikke når det tit også bliver udleveret forkert for flere kliks. 

​Det er blevet mere intenst i denne sæson og til dels i seneste sæson. Og så vidt jeg ved, så er Real Madrid TV en del af Real Madrid og derfor står Real Madrid, som institution, også til ansvar for, hvad RMTV sender.

1 år 2 måneder siden #15994 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det ikke mere intenst nej, det før hver liga kamp som altid. Det føles nok bare mere intenst, både på grund af andre medier end RMTV tager det op, og på grund af stemningen imellem Real Madrid og forbundene bliver mere og mere fjendtlig. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 2 måneder siden #15995 af Madridista02

Lars1991 post=185704 skrev: ​Det ikke mere intenst nej, det før hver liga kamp som altid. Det føles nok bare mere intenst, både på grund af andre medier end RMTV tager det op, og på grund af stemningen imellem Real Madrid og forbundene bliver mere og mere fjendtlig. 

​Jeg har fulgt med de seneste år, og jeg bemærkede det var værre siden sidste sæson. Men kan godt være jeg tager fejl. Pointen er stadigvæk, at det er en uprofessionel tilgang at have til dommerne.

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Madridista02.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 2 måneder siden #15996 af Madridista02

Lars1991 post=185702 skrev: ​Men det har de jo gjort i tre år. Det spøjst, hvordan det pludselig er blevet en større historie i medierne på det seneste. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst, især ikke når det tit også bliver udleveret forkert for flere kliks. 

​Du kan ikke tage det seriøst, at det får medieomtale, at en kæmpe stor klub som Real Madrid, lægger pres på dommeren før hver kamp? Hvordan kan det være?

Leveret af Kunena Forum