Om Vores Rivaler IX

1 år 2 måneder siden #15961 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

longwind post=185651 skrev: Men sikke en kamp, så elsker man jo fodbold igen!

Yamal sprinter i 2x120 minutter men Vini og Bellingham er færdige efter 75 hver kamp, hvordan kan det være?

​Vini fortjener ikke at blive sammenlignet med Yamal.  Selvom Yamal er 7 år yngre, er han 7 x bedre end Vini. 

Håber at Barcelona spillerne er maks trætte til på søndag 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #15962 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Yamal sprinter i 2x120 minutter men Vini og Bellingham er færdige efter 75 hver kamp, hvordan kan det være?

​"Niko Mihic, who was Real Madrid's chief medical officer for seven years, told Miguel Angel Garcia in MARCA about the tendency of the wrist strapping worn by Barcelona footballers that "it could be that they are designing strategy games, playing a lot of table football and tendinitis... in the same way that it could be that they have not bribed Negreira. I don't know what is going on, but what I want to say is that any doctor knows that, if you want to have easier venous access, it is in the hands and wrists."

.....Selvfølgelig bare for sjov, alle ved at doping ikke eksisterer i moderne topfodbold.

DC19

1 år 2 måneder siden #15963 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt som de røvslikker Barca på tv3+. "Inter spiller ikke nogen særlig god kamp". Say what??!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 2 måneder siden #15964 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=185656 skrev:

​"Niko Mihic, who was Real Madrid's chief medical officer for seven years, told Miguel Angel Garcia in MARCA about the tendency of the wrist strapping worn by Barcelona footballers that "it could be that they are designing strategy games, playing a lot of table football and tendinitis... in the same way that it could be that they have not bribed Negreira. I don't know what is going on, but what I want to say is that any doctor knows that, if you want to have easier venous access, it is in the hands and wrists."

.....Selvfølgelig bare for sjov, alle ved at doping ikke eksisterer i moderne topfodbold.

​Lad os nu holde os fra at spekulere. Jeg kender ihvertfald en fodboldspiller, der blev legendarisk og havde sin bedste periode med en forbinding om hånden.

1 år 2 måneder siden #15965 af -#7-

madrid2000 post=185658 skrev:

-#7- post=185656 skrev:

​Lad os nu holde os fra at spekulere. Jeg kender ihvertfald en fodboldspiller, der blev legendarisk og havde sin bedste periode med en forbinding om hånden.

​Helt sikkert, der er intet bevis for noget, den lå bare lige til højrebenet når longwind kommenterede som han gjorde. Men hvis du hentyder til Benzema, så blev hans finger jo faktisk ret fucked i en kamp, og det var eftersigende derfor at han spillede med den forbinding til sidst.

Når det så er sagt, så tror jeg at man skal være overordentlig blåøjet hvis man ikke tror at doping i en eller anden form eksisterer idag i topfodbold, i alle klubber (også Real Madrid). Kampene bliver flere og flere, og der bliver trukket flere og større veksler på spillerne.

DC19

1 år 2 måneder siden #15966 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 post=185655 skrev:

​Vini fortjener ikke at blive sammenlignet med Yamal.  Selvom Yamal er 7 år yngre, er han 7 x bedre end Vini. 

Håber at Barcelona spillerne er maks trætte til på søndag 

​synes ikke det er fair sammenligning. Uanset hvad man synes om Vini så kan man ikkw fornægte at han har afgjort 2 CL.

Han er dog en spiller med følelserne uden for kroppen, hvorfor han har downgradet en del denne sæson. Forhåbentlig indfinder han sig i det nye hierarki (Mbappe) og aå skal han nok komme igen. 

Yamal er irriterende god men lad os nu se om det forsætter de næste øar år før vi kan drage konklusioner

1 år 2 måneder siden #15967 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=185657 skrev: Vildt som de røvslikker Barca på tv3+. "Inter spiller ikke nogen særlig god kamp". Say what??!!

​Ja det er skammeligt. Det er på så lavt niveau og NC er bare så dum at det halve kunne være nok. De har simpelthen et ansvar for hvad de siger og mange får jo deres viden netop igennem dem eller på bold.dk. At han sidder og siger, at dommeren også fløjtede af for tidligt mellem Real og Bayern og det var en forfærdiglig dom - jeg kunne tage til Milano og knække nakken på ham  , eller når de strater i studiet a la "Preben, har fodbolden tabt i dag". Hold nu k*ft man bliver træt. 

Men man skal nok se på dem som en slags Blachmann indenfor X Factor. Han har engang lavet noget musik og tror han ved noget om musik, men han har bare lidt dårlig smag. De skal underholde og så lader de journalistikken lide. Man skal nok lade de fise ind af det ene øre og ud af det andet. Men det irriterende bliver, at det her er narretivet i Danmark og der er de ikke deres ansvar voksen. 

Skal jeg vide noget om spansk fodbold så er det 100% Sid Lowe, som vel også er den bedste journalist om netop spansk fodbold. Og mig bekendt er han hverken pro Real eller Barca, så vi også får det med objetivitet.
_______

Og så noget helt andet. Kan vi så ikke snart lige stoppe den hetz mod Vini og anerkende ham for at være verdens bedste spiller sidste år, vundet os to ChL pokaler, mest scorende brasilianer osv. osv. Skammeligt at læse!  

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Fondo_Sur, NadaMás, Kialpe, Madridista02

1 år 2 måneder siden #15968 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Så er Barca spillerne og træner igang med at svine dommeren til efter igår. Jeg troede ellers man skulle beskytte og respektere dommerne?? Det da hurtigt man kan ændre mening, hva?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #15969 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Figo-10 post=185661 skrev:

Bismo post=185657 skrev: Vildt som de røvslikker Barca på tv3+. "Inter spiller ikke nogen særlig god kamp". Say what??!!

​Ja det er skammeligt. Det er på så lavt niveau og NC er bare så dum at det halve kunne være nok. De har simpelthen et ansvar for hvad de siger og mange får jo deres viden netop igennem dem eller på bold.dk. At han sidder og siger, at dommeren også fløjtede af for tidligt mellem Real og Bayern og det var en forfærdiglig dom - jeg kunne tage til Milano og knække nakken på ham  , eller når de strater i studiet a la "Preben, har fodbolden tabt i dag". Hold nu k*ft man bliver træt. 

Men man skal nok se på dem som en slags Blachmann indenfor X Factor. Han har engang lavet noget musik og tror han ved noget om musik, men han har bare lidt dårlig smag. De skal underholde og så lader de journalistikken lide. Man skal nok lade de fise ind af det ene øre og ud af det andet. Men det irriterende bliver, at det her er narretivet i Danmark og der er de ikke deres ansvar voksen. 

Skal jeg vide noget om spansk fodbold så er det 100% Sid Lowe, som vel også er den bedste journalist om netop spansk fodbold. Og mig bekendt er han hverken pro Real eller Barca, så vi også får det med objetivitet.
_______

Og så noget helt andet. Kan vi så ikke snart lige stoppe den hetz mod Vini og anerkende ham for at være verdens bedste spiller sidste år, vundet os to ChL pokaler, mest scorende brasilianer osv. osv. Skammeligt at læse!  

​Enig. Jeg kan kun anbefale at se fodbold andre steder end TV3 +. De aner ganske enkelt ikke hvad de snakker om, og det skinner igennem, at de ikke ser andet fodbold end Premier League. 

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 måneder siden #15970 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
NC fik også lige nævnt, at dommeren i aftes frarøvede Bayern et mål mod Real Madrid (eftet slutfløjt) i sidste års semifinale. Der er bare ting, man ikke bør sige, når man taler til så mange mennesker. Så dumt altså. Også nævnte han sjovt nok intet om, at dommeren fløjtede af til pause i overtiden, da Inter havde en friløber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

1 år 2 måneder siden #15971 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
​Der er ingen grund til at sammenligne Vini og Yamal.
Yamal er åbenlyst et mange gange større talent - Vi husker vel alle Vini, da han kom til som 18-årig. Han fik først sit gennembrud som 21-årig, hvor Yamal gjorde det som 16-åreig (!!!). 

Det skal dog intet tage fra hvad Vini har udrette for Real, helt enig med Figo. 

Vini er stadig en verdensstjerne, og bestemt god nok til at spille for Real. Han må gerne se at få styr på det teatralske, men det er der jo intet nyt i. 

At vi skal forholde os til Yamal de næste 15-20 år, ja, det er bare pisse irriterende. Det er kun en 3-4 år siden vi endelig slap for Messi .. 
So be it, jeg tror Alonso kan udrette mirakler med den her gruppe i Real - Den høje spænding vi kender fra 10´erne er for alvor ved at være tilbage i ligaen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

1 år 2 måneder siden #15972 af -#7-

Lars1991 post=185662 skrev: ​Så er Barca spillerne og træner igang med at svine dommeren til efter igår. Jeg troede ellers man skulle beskytte og respektere dommerne?? Det da hurtigt man kan ændre mening, hva?

Det er på alle måder typisk Barcelona, som altid er hurtige til at tage en offerrolle, og til at pudse sin glorie i medgang. Men den klub er stadigvæk de største og værste tabere i fodbold, og deres sande ansigt viser sig altid når tingene ikke går efter deres hoved. Og så er det 100% sandt hvad Mourinho engang sagde om dem, de hader Real Madrid mere end de elsker deres egen klub. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

Leveret af Kunena Forum