Om Vores Rivaler IX
Det jeg godt kan lide ved Stiller er, at han er en rigtig holdspiller. Han kan blive smidt på bænken, og det vil ikke påvirke ham synligt. Han laver de kedelige afleveringer og tilbageløb. En klog og god type, ja! Men stoler fuldt ud på Alonsos vurdering, hvis ikke det bliver ham.Figo-10 post=185995 skrev:
Han er virkelig spændende og jeg synes han er et mega frækt bud, men jeg er noget overrasket over han bliver nævnt. Men positivt! Generelt synes jeg det fedt han og Reijnders bliver nævnt. De kan virkelig noget begge to og passer meget bedre på det vi mangler end Wirtz (selvom han selvfølgelig er bedre).Dybbøl post=185994 skrev: Hvad kan han bidrage med angelo stiller?- kender ham ikke.
Reijnders er nok stærkere på bolden og fremad, men Stiller er ret fysisk stærk og en klog spiller. Det lyder forkert at sige, at der er lidt Konrad Laimer over ham, men det er der, bare bedre. Har set ham både fra Stuttgart og Tyskland og han er bare en fed spiller. Han vil nok ikke være starter, men det vil han også acceptere modsat nogle af de andre vi sat sammen med. Skal man lave en anden sammenligning, så det oplagt med Khedira.
Man kan finde indlæg, hvor jeg kritiser, at man skulle bruge 60MEUR på Zubimendi og jeg er virkelig glad for, at det ikke er ham vi går efter og Arsenal henter ham.
Stiller - jeg er maks klar! Føler han er et rigtig Liverpool køb. Lidt unknow, men virkelig god. Skønt det ikke altid skal være galaticos. Og vores midtbane har altså bare set godt ud når der har været en tysker på holdet (Kroos, Khedira, Ozil, Schuster).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Er vi sikrer på, at Alonso har så meget indflydelse på hvem der bliver signet? Normalvis plejer Perez at have det sidste ord. Jeg kan kun huske, under Mourinho, at det var anderledes, ellers har Perez ofte undermineret trænernes ønsker til transfers.Fondo_Sur post=186005 skrev:
Det jeg godt kan lide ved Stiller er, at han er en rigtig holdspiller. Han kan blive smidt på bænken, og det vil ikke påvirke ham synligt. Han laver de kedelige afleveringer og tilbageløb. En klog og god type, ja! Men stoler fuldt ud på Alonsos vurdering, hvis ikke det bliver ham.Figo-10 post=185995 skrev:
Han er virkelig spændende og jeg synes han er et mega frækt bud, men jeg er noget overrasket over han bliver nævnt. Men positivt! Generelt synes jeg det fedt han og Reijnders bliver nævnt. De kan virkelig noget begge to og passer meget bedre på det vi mangler end Wirtz (selvom han selvfølgelig er bedre).Dybbøl post=185994 skrev: Hvad kan han bidrage med angelo stiller?- kender ham ikke.
Reijnders er nok stærkere på bolden og fremad, men Stiller er ret fysisk stærk og en klog spiller. Det lyder forkert at sige, at der er lidt Konrad Laimer over ham, men det er der, bare bedre. Har set ham både fra Stuttgart og Tyskland og han er bare en fed spiller. Han vil nok ikke være starter, men det vil han også acceptere modsat nogle af de andre vi sat sammen med. Skal man lave en anden sammenligning, så det oplagt med Khedira.
Man kan finde indlæg, hvor jeg kritiser, at man skulle bruge 60MEUR på Zubimendi og jeg er virkelig glad for, at det ikke er ham vi går efter og Arsenal henter ham.
Stiller - jeg er maks klar! Føler han er et rigtig Liverpool køb. Lidt unknow, men virkelig god. Skønt det ikke altid skal være galaticos. Og vores midtbane har altså bare set godt ud når der har været en tysker på holdet (Kroos, Khedira, Ozil, Schuster).
Jeg savner Pepe :(
Vi har vel, antager jeg, en lang liste med spillere og scouts ude, hvor vi tracker x antal spillere løbende. Den liste har man nok vist Alsonso og sagt "vi kigger på dem her, hvad tænker du" og så lander man nok cirka på noget begge parter kan leve med.
Jeg synes der er en god håndfuld af spillere både til forsvar og midtbane, så det virker til den der "all in" strategi på én spiller (red. Yoro) er parkeret.
Jeg tror dog hverken Stiller eller Huijsen som så er tiltænkt en startplads fra dag et. Lad os antage Militao er tilbage under VM og bliver kørt i stilling til den nye sæson, så tror jeg det hans - og de ørvige i forsvarets opgave - at spille sig af. Det meget få spiller foruden Mbappe, Rudiger, Alaba og Bellingham der er startere fra dag et. Huijsen meritter er vel heller ikke bedre end Acensios. Så skal det være fordi man henter en galatico som Saliba, der indiskutabelt skal starte.
Pepe, Varane, Ramos, Militao var også alle et stykke tid om at slå sig fast. Jeg tror også man bør have den tålmodighed med Huijsen end at vi promte kaster ham i start 11.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg håber ihvertfald, at Alonso har meget at skulle have sagt, og jeg kan godt lide tanken om en type spiller som Stiller. En type der ligesom Granero, Arbeloa, Khedira osv. Der arbejder stenhårdt og ikke har stjernenykker. Men jeg tvivler stærkt på, at det er en spiller der er "pæn" nok til Perez, så jeg håber virkelig, at folkene omkring ham, kan overbevise ham, at det er en type som Stiller vi har brug for.Figo-10 post=186007 skrev: Mon ikke har et lidt at sige, men det den sportslige ledelse og bestyrelsen der trykker på knappen.
Vi har vel, antager jeg, en lang liste med spillere og scouts ude, hvor vi tracker x antal spillere løbende. Den liste har man nok vist Alsonso og sagt "vi kigger på dem her, hvad tænker du" og så lander man nok cirka på noget begge parter kan leve med.
Jeg synes der er en god håndfuld af spillere både til forsvar og midtbane, så det virker til den der "all in" strategi på én spiller (red. Yoro) er parkeret.
Jeg tror dog hverken Stiller eller Huijsen som så er tiltænkt en startplads fra dag et. Lad os antage Militao er tilbage under VM og bliver kørt i stilling til den nye sæson, så tror jeg det hans - og de ørvige i forsvarets opgave - at spille sig af. Det meget få spiller foruden Mbappe, Rudiger, Alaba og Bellingham der er startere fra dag et. Huijsen meritter er vel heller ikke bedre end Acensios. Så skal det være fordi man henter en galatico som Saliba, der indiskutabelt skal starte.
Pepe, Varane, Ramos, Militao var også alle et stykke tid om at slå sig fast. Jeg tror også man bør have den tålmodighed med Huijsen end at vi promte kaster ham i start 11.
Jeg savner Pepe :(
Tottenham har sejret i finalen, og dermed nul Champions League i næste sæson for de røde djævle. Av for fanden i helvede for dem. Og det er ikke første gang, det er sket de seneste år, hvor de har måtte spille uden Champions League. Tænk at sådan en storklub er sygnet gradvist efter Fergusons stop. Ligesom AC Milan. Sådan så billedet ikke ud i 00'erne.
United træneren Amorim blev udråb som redningsmanden efter hans præstationer i Sporting, men det er ikke gået godt i United (endnu). Og jeg kan godt frygte nogenlunde det samme med Alonso, hvor betingelserne i Real Madrid er noget helt andet end i Leverkusen: I Madrid er der mere kritisk granskning fra medierne, og vi skal tilmed spille mod små- og midter-klubber, der satser efter uafgjort fra første fløj. Og sker der ikke forbedring i de første 15-20 kampe risikerer Alonso at få sparket ligesom det skete med Lopetegui (staveplade) og Benitez.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Jeg tror Alonso får betydeligt længere snor.Kasillas post=186034 skrev: Manchester United... er... fuldstændig... kaput!
Tottenham har sejret i finalen, og dermed nul Champions League i næste sæson for de røde djævle. Av for fanden i helvede for dem. Og det er ikke første gang, det er sket de seneste år, hvor de har måtte spille uden Champions League. Tænk at sådan en storklub er sygnet gradvist efter Fergusons stop. Ligesom AC Milan. Sådan så billedet ikke ud i 00'erne.
United træneren Amorim blev udråb som redningsmanden efter hans præstationer i Sporting, men det er ikke gået godt i United (endnu). Og jeg kan godt frygte nogenlunde det samme med Alonso, hvor betingelserne i Real Madrid er noget helt andet end i Leverkusen: I Madrid er der mere kritisk granskning fra medierne, og vi skal tilmed spille mod små- og midter-klubber, der satser efter uafgjort fra første fløj. Og sker der ikke forbedring i de første 15-20 kampe risikerer Alonso at få sparket ligesom det skete med Lopetegui (staveplade) og Benitez.
Skal ikke kunne sige præcis hvorfor jeg tænker det, har måske bare vænnet mig til at managers bliver længere i klubben end tilfældet var i gamle dage. Men jeg synes det virker mere som et projekt med Alonso, end det har gjort med tidligere managers.
Fryd at United ikke får et get-out-of-jail-freecard.
Yoro skød sig selv i foden ved at tage dertil (omend han har været en af de få United-spillere, der har performet denne sæson).
Set fra La Ligas perspektiv er det en kæmpe fordel, at Inter vinder. Fordi det vil forøge Yamals chancer for Ballon d'Or, og dermed mere PR for La Liga i sidste ende. Som bekendt er Dembele smal favorit tæt efterfulgt af Yamal ifølge oddsene, sådan som det ser ud lige nu. Men hvis PSG vinder, så ændrer det billedet markant til Dembeles favør. Det er i La Ligas interesse som helhed, at Yamal vinder Ballon d'Or. Sorry boys!
Set fra de dele af Madridista'er som ønsker Barca ad helvede til og at Dembele derfor vinder Ballon d'Or, så den ikke går til en Putalona-spiller, da vil man heppe på en sejr til Inter af indlysende årsager. At Dembele sæsonen forind var en Barca-spiller og eventuel hiver Ballon d'Or vil være tænkevækkende og nagende for culers: I Barca var Dembele ellers useriøst og det er bekræftet, at han spillede Playstation til sene natter, at det påvirkede hans præstationer og koncentration udover hans konstante muskelskader.😂😂
Så har vi selvfølgelig det faktum, at PSG er en sportswashingsprojekt for en diktaturstat, men jeg tror ikke, at en sejr vil gøre deres sportswashing mere succesfuld/acceptabelt/subtilt. Fordi Manchester Citys sejr i CL for nogle år siden har heller ikke gjort dem mere spiseligt for de frie journalisters granskning og hos de brede fodboldfans i Europa. Gid vi også havde en anden trøjesponsor, men det ser åbenbart ud til at Perez vil forlænge sponsoraten.
Jeg tror, at jeg hepper på Inter i aften af to grunde: Fordi jeg gerne vil have at Yamal skal vinde Ballon d'Or for La Ligas skyld, og fordi jeg bryder mig umanerlig mere om Italien end en diktaturstat, der forsøger at renvaske sig med sportswashing.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Cristiano7
- Platin bruger
-
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024