Om Vores Rivaler IX
Madridista02 post=185706 skrev:
Du kan ikke tage det seriøst, at det får medieomtale, at en kæmpe stor klub som Real Madrid, lægger pres på dommeren før hver kamp? Hvordan kan det være?Lars1991 post=185702 skrev: Men det har de jo gjort i tre år. Det spøjst, hvordan det pludselig er blevet en større historie i medierne på det seneste. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst, især ikke når det tit også bliver udleveret forkert for flere kliks.
Du kan jo læse beskeden du svarer. Der skriver jeg det faktisk :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja det er lidt spøjst at det først nu for alvor er gået op for resten af fodbold verdenen, hvad det er RMTV har gang i, men derfor er det vel stadig relevant og med rette, at det får medieomtale. Synes du ikke?Lars1991 post=185707 skrev:
Madridista02 post=185706 skrev:
Du kan ikke tage det seriøst, at det får medieomtale, at en kæmpe stor klub som Real Madrid, lægger pres på dommeren før hver kamp? Hvordan kan det være?Lars1991 post=185702 skrev: Men det har de jo gjort i tre år. Det spøjst, hvordan det pludselig er blevet en større historie i medierne på det seneste. Det kan jeg ikke rigtig tage seriøst, især ikke når det tit også bliver udleveret forkert for flere kliks.
Du kan jo læse beskeden du svarer. Der skriver jeg det faktisk :)
Jeg savner Pepe :(
Barca er vel også det eneste hold der kan være sin indsats bekendt.
Looking at you Bilbao. .
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Den eneste Farmers League der er, er Premier League. Og den har været det de sidste 10år.Kimbo post=185710 skrev: Nu begynder al ævleriet igen om at La Liga en farmers league fordi man ikke er i nogle af finalerne.
Barca er vel også det eneste hold der kan være sin indsats bekendt.
Looking at you Bilbao. .
Desuden er Betis i Conference League finalen. Selvom den selvfølgelig ikke tæller meget
Jeg savner Pepe :(
Plads vamoooos
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fårk, han kan godt være grunden til, at revselsesretten genindføres.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Der er ikke nogen her der ved hvad det betyder, gamle mand.Siempre Madrid post=185936 skrev: Jeg stemmer for, at vi henter Pepe tilbage til at ordne snothvalpen Yamal en gang for alle.
Siempre Madrid post=185936 skrev: Jeg stemmer for, at vi henter Pepe tilbage til at ordne snothvalpen Yamal en gang for alle.
Yay. Opfordring til vold. Vild med det. Det bliver mere og mere hjernedødt herinde. Det er som at være sammen med en helt masse MAGA tilhængere. Ingen selvindsigt. Man kunne hente Pepe tilbage for at tage sig af en evt skyldig i en knap så flatterende videosag. Selvfølgelig bliver han ikke dødt. Fast spiller på RM. Den fixer Perez.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er alligevel råddent at smide et MAGA kort hvorefter du dømmer en anden som lige mangler at få afprøvet sin mistanke/sigtelse ved retten først :DPMO post=185938 skrev:
Siempre Madrid post=185936 skrev: Jeg stemmer for, at vi henter Pepe tilbage til at ordne snothvalpen Yamal en gang for alle.
Yay. Opfordring til vold. Vild med det. Det bliver mere og mere hjernedødt herinde. Det er som at være sammen med en helt masse MAGA tilhængere. Ingen selvindsigt. Man kunne hente Pepe tilbage for at tage sig af en evt skyldig i en knap så flatterende videosag. Selvfølgelig bliver han ikke dødt. Fast spiller på RM. Den fixer Perez.
Anyways, what a goal... Vanvittigt at vi ser en knægt på 17/18 år eller hvad han nu er, afgøre et mesterskab med sådan et mål... Og så er man ikke engang overrasket da han allerede har lavet en hel del af den slags mål.
Unikt talent.
Desværre umiddelbart også utroligt unlikable, af hvad jeg har set smider han sig rundt i samme grad som Vini når han er værst.
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
Måske Reijnders kunne være et lækkert bekendtskab på vores midt under noget Xabi bold?