Om Vores Rivaler IX

10 måneder 1 uge siden #16189 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Om Vores Rivaler IX
​Tak for svar! 

Er dog stadig lidt i tvivl om, hvad Ter Stegen mister ved at acceptere? Bliver han i så fald ikke registreret eller er problemet at han ikke vil have en direkte konkurrent registreret?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #16190 af Estadio Santiago Bernabéu

Fondo_Sur post=187422 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187420 skrev: ​De får det altid løst hvis man synes at få det løst for sent er at få det løst.

Fordi uden tvivl at deres spillere når at deltage i sæsonen på et eller andet tidspunkt. Men mange gange tidligere er det sket at de har misset ligapræmieren eller lignende.

​Det er jo ikke det store problem, hvis spillere er indstillet på det?

Det var de ikke. De troede de skulle spille fra start. Men måtte vente til 3. spillerunde f.eks.

Det er sket tre transfervinduer under Laporta. Mon det sker en fjerde gang denne sommer?

10 måneder 1 uge siden #16191 af Estadio Santiago Bernabéu

Taxii89 post=187423 skrev: ​Tak for svar! 

Er dog stadig lidt i tvivl om, hvad Ter Stegen mister ved at acceptere? Bliver han i så fald ikke registreret eller er problemet at han ikke vil have en direkte konkurrent registreret?

Hvis Barcelona skal udnytte de 80 % så skal han være ude i fire måneder eller længere.

Dvs hvis han bliver rask som lægerne forventede efter 3 måneder, så må han ikke vende tilbage til fodboldbanen fordi så bryder FC Barcelona jo loven og får en kæmpe bøde af UEFA.

Så bliver han pludselig fanget ude på tribunerne selvom han er klar til at spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

10 måneder 1 uge siden #16192 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=187425 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187420 skrev: ​De får det altid løst hvis man synes at få det løst for sent er at få det løst.

Fordi uden tvivl at deres spillere når at deltage i sæsonen på et eller andet tidspunkt. Men mange gange tidligere er det sket at de har misset ligapræmieren eller lignende.

Det var de ikke. De troede de skulle spille fra start. Men måtte vente til 3. spillerunde f.eks.

Det er sket tre transfervinduer under Laporta. Mon det sker en fjerde gang denne sommer?

Sålænge de vinder på fodboldbanen er det Laporta, der er smart og Real Madrid der ikke er gode nok. Deres spillere klager i øvrigt ikke, i hvert fald ikke udadtil, og Ter Stegen har angivenligt også fået anførerbindet tilbage, efter en uskøn episode. Det er mindre detaljer i det store billede, men Madrid pressen skal da have noget at glæde sig over efter en trofæløs sæson med 4 ydmygende El Clasico nederlag.

10 måneder 6 dage siden #16193 af Estadio Santiago Bernabéu

Fondo_Sur post=187427 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187425 skrev:

Sålænge de vinder på fodboldbanen er det Laporta, der er smart og Real Madrid der ikke er gode nok. Deres spillere klager i øvrigt ikke, i hvert fald ikke udadtil, og Ter Stegen har angivenligt også fået anførerbindet tilbage, efter en uskøn episode. Det er mindre detaljer i det store billede, men Madrid pressen skal da have noget at glæde sig over efter en trofæløs sæson med 4 ydmygende El Clasico nederlag.

Det er en meget kynisk tilgang og ikke særlig menneskelig.

Indtil videre har Endrick, Arda og Nico Williams ændret mening omkring klubben og valgt at spille fodbold for nogle andre i stedet.

Mon ikke der kommer flere i de kommende år nu hvor de ser at selv deres anfører, en loyal spiller igennem 10 år og deres eneste Champions League vinder ikke er immun overfor deres angreb der kan komme fra en klar og skyfri himmel. Surprise, det blev dig vi går efter denne sommer!

Angående spillere være utilfredse så har vi flere gange hørt fra spillerne at de føler sig ubehageligt behandlet. Vi hører det bare først når de er ude af klubben og døren er smækket som f.eks med Piqué eller Messi eller Braithwaite osv.

10 måneder 6 dage siden #16194 af Estadio Santiago Bernabéu
​Apropos vores rivaler så er Yamal forresten dømt for doping I går. Straffen er mild og en bøde på 5.000 Euro.

Hansi Flick er dømt en karantæne i klubbens første Champions League kamp i sæsonen pga opførsel efter nederlaget til Inter i sidste sæson.

10 måneder 6 dage siden #16195 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Om Vores Rivaler IX
Lamine Yamal and Robert Lewandowski will each be fined €5,000 for failing to immediately attend the post-match doping control.

Lige en lille ændring, så er han dømt for ikke at følge korrekt procedure og ikke for doping. Lewandowski, som du kan læse, var i øvrigt også inkluderet.

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Fondo_Sur, Kimbo, NachoFernández

10 måneder 6 dage siden #16196 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg troede når man havde overtrådt anti doping reglerne at man så var dømt for doping.

Altså ikke at han har taget doping og bevidst forsøgt at snyde.
Sidste redigering: 10 måneder 6 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

10 måneder 6 dage siden #16197 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=187431 skrev: ​Jeg troede når man havde overtrådt anti doping reglerne at man så var dømt for doping.

Altså ikke at han har taget doping og bevidst forsøgt at snyde.

​De var vidst bare mødt ind for sent. Tænker at en bøde er fint nok, hvis der bare handler om formalia :)

Man kan derudover altid diskutere de her bøders størrelse, som er et greb i lommen for begge to. Men det er nok en anden snak. 

10 måneder 6 dage siden #16198 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja den er nok fin nok.

10 måneder 5 dage siden #16199 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Sidder og ser Barca’s Joan Gamper kamp mod Como.

Hvis Xabi spiller med et 2 mands angreb bestående af Vini og Mbappe. NØJ et bagrum de får at løbe i. ​Med spillere som Güler, Trent, Jude og Huijsen til at stikke bolde i dybden. 

Nico Paz laver nogle løb fra hans position fra midt, ind i Barca’s bagrum, som gør ondt på Barca. Disse løb ser jeg også Valverde og Jude bidrage med. 

Jeg glæder mig til at se Real spille igen. 

10 måneder 5 dage siden #16200 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=187440 skrev: Sidder og ser Barca’s Joan Gamper kamp mod Como.

Hvis Xabi spiller med et 2 mands angreb bestående af Vini og Mbappe. NØJ et bagrum de får at løbe i. ​Med spillere som Güler, Trent, Jude og Huijsen til at stikke bolde i dybden. 

Nico Paz laver nogle løb fra hans position fra midt, ind i Barca’s bagrum, som gør ondt på Barca. Disse løb ser jeg også Valverde og Jude bidrage med. 

Jeg glæder mig til at se Real spille igen. 

Barca føre 5-0 efter 50 minutter.
​De har i hvert fald ikke svært ved at score mål.

Jeg glæder mig også til at se os spille igen. Men jeg er godt nok lidt skræmt af det her Barca hold. Det virker til de bare fortsætter hvor de slap fra sidste sæson, bare lidt bedre.

Sidste redigering: 10 måneder 4 dage siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum