Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
Ramos4 post=188014 skrev: Cubarsi verdensklasse? HAHA :D Okay, dagens grin. Tak for den.
Der er stadig plads til forbedringer, sådan er det med sådan en ung forsvarsspiller. Man han hører 100% til i en startopstilling på det her niveau, det tror jeg ikke der er mange der kan være uenig i. Måske et par Real Madrid fans ;)
Tror vi har en forskellig opfattelse af verdensklasse. Han kan ikke slå Le Normand af på landsholdet. Hvis Cubarsi er verdensklasse, så er Le Normand den nye Baresi eller hvad?Lars1991 post=188016 skrev:
Ramos4 post=188014 skrev: Cubarsi verdensklasse? HAHA :D Okay, dagens grin. Tak for den.
Der er stadig plads til forbedringer, sådan er det med sådan en ung forsvarsspiller. Man han hører 100% til i en startopstilling på det her niveau, det tror jeg ikke der er mange der kan være uenig i. Måske et par Real Madrid fans ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg tror ikke at der er mange som de hellere vil have en Cubarsi pga den type han er. Nok heller ikke Le Normand. Jeg vil mene at hans præstationer for dem ofte er verdensklasse
Estadio Santiago Bernabéu post=188018 skrev: Jeg troede verdensklasse betød at man ville gå direkte ind på alle hold i verden. Mbappé, Bellingham, Valverde, Courtois, Yamal, Haaland, Saliba, Bastoni..
Det da en mærkelig definition. Det kommer vel an på hvem der spiller der i forvejen? Der kan jo godt være mere end en verdensklasse spiller pr position, eller hvad?
Men du kan også tro at der ikke er et eneste hold i verden der ville sige nej tak til Cubarsi. Om han vil gå direkte ind i startopstillingen på alle hold kommer vel an på hvem de har i forvejen og hvilke typer de mangler.
Ham og Huijsen kommer til at styre forsvaret på Spanien i mange år. Men det giver mening at spille med 28 årige Le Normand pt, ellers bliver det sgu for urutineret. Ingen grund til at fremskynde Cubarsi på landsholdet, han er kun 18 år (og har alligevel fået 7 kampe).
Men jaja, kommer jo ikke til at overbevise jer, så ingen grund til at diskutere videre :D
- Platin bruger
-
Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.
Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D