Om Vores Rivaler IX

9 måneder 1 dag siden #16237 af Estadio Santiago Bernabéu
​Tidligere FCK spiller Roony starter inde for Barcelona i aften. Yamal er skadet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 dag siden #16238 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Generelt en ret middelmådig startopstilling Barcelona har i dag. Der er vel tre spillere med verdensklasse i Kounde, Pedri og Cubarsi. Resten er vel rotationsspillere på det her niveau... og Roony og Gerard Martin skal vel bevise at de overhovedet er det. Men ja, mon ikke de hiver den hjem alligevel, Valencia har været virkelig ringe imod dem på det seneste. Tror deres målscorer i de sidste to indbyrdes kampe er 1-12 eller noget i den stil :I

9 måneder 1 dag siden #16239 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Cubarsi verdensklasse? HAHA :D Okay, dagens grin. Tak for den.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

9 måneder 1 dag siden #16240 af Estadio Santiago Bernabéu
​Raphinha bænket pga han kom for sent til træning. Alligevel vildt at have så uprofessionel tilgang til sin multimillionær kontrakt. Men de er selvfølgelig vant til det med Dembele og Neymar.

9 måneder 1 dag siden #16241 af Lars1991

Ramos4 post=188014 skrev: Cubarsi verdensklasse? HAHA :D Okay, dagens grin. Tak for den.

Der er stadig plads til forbedringer, sådan er det med sådan en ung forsvarsspiller. Man han hører 100% til i en startopstilling på det her niveau, det tror jeg ikke der er mange der kan være uenig i. Måske et par Real Madrid fans ;)

9 måneder 1 dag siden #16242 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 post=188016 skrev:

Ramos4 post=188014 skrev: Cubarsi verdensklasse? HAHA :D Okay, dagens grin. Tak for den.

Der er stadig plads til forbedringer, sådan er det med sådan en ung forsvarsspiller. Man han hører 100% til i en startopstilling på det her niveau, det tror jeg ikke der er mange der kan være uenig i. Måske et par Real Madrid fans ;)

​Tror vi har en forskellig opfattelse af verdensklasse. Han kan ikke slå Le Normand af på landsholdet. Hvis Cubarsi er verdensklasse, så er Le Normand den nye Baresi eller hvad?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

9 måneder 1 dag siden #16243 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg troede verdensklasse betød at man ville gå direkte ind på alle hold i verden. Mbappé, Bellingham, Valverde, Courtois, Yamal, Haaland, Saliba, Bastoni..
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

9 måneder 1 dag siden #16244 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Valencia presser dem overhovedet ikke men alligevel pisser Barcelona lige igennem. De er godt nok ringe. Og Barcelona er fortsat stærke. Virkelig godt timet opspil og løb til deres mål. 

Jeg tror ikke at der er mange som de hellere vil have en Cubarsi pga den type han er. Nok heller ikke Le Normand. Jeg vil mene at hans præstationer for dem ofte er verdensklasse

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 måneder 1 dag siden #16245 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=188018 skrev: ​Jeg troede verdensklasse betød at man ville gå direkte ind på alle hold i verden. Mbappé, Bellingham, Valverde, Courtois, Yamal, Haaland, Saliba, Bastoni..

Det da en mærkelig definition. Det kommer vel an på hvem der spiller der i forvejen? Der kan jo godt være mere end en verdensklasse spiller pr position, eller hvad?

Men du kan også tro at der ikke er et eneste hold i verden der ville sige nej tak til Cubarsi. Om han vil gå direkte ind i startopstillingen på alle hold kommer vel an på hvem de har i forvejen og hvilke typer de mangler.
Ham og Huijsen kommer til at styre forsvaret på Spanien i mange år. Men det giver mening at spille med 28 årige Le Normand pt, ellers bliver det sgu for urutineret. Ingen grund til at fremskynde Cubarsi på landsholdet, han er kun 18 år (og har alligevel fået 7 kampe).

Men jaja, kommer jo ikke til at overbevise jer, så ingen grund til at diskutere videre :D
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

9 måneder 1 dag siden #16246 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.

9 måneder 1 dag siden #16247 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: ​Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.

Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

9 måneder 1 dag siden #16248 af Lars1991
​Valencia imod Barcelona under Corberan: 1-7, 0-5, 0-6. Er der nogen der har tjekket hans bankkonto? :D

Leveret af Kunena Forum