Om Vores Rivaler IX
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Er Cubarsi verdensklasse?Estadio Santiago Bernabéu post=188035 skrev:
Lars1991 post=188024 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.
Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D
Ved ikke hvorfor du skal være sarkastisk med din ‘Spændende!’ og din ‘Mu bad smiley’
Der var en samtale i gang. Jeg blandede mig i noget af den. Er det ikke tilladt at kommentere på noget af samtalen uden at skulle blive sat i bås med en masse folk som har en anden holdning end mig?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Lars1991 post=188037 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=188035 skrev:
Estadio Santiago Bernabéu post=188022 skrev: Jeg har ikke udtalt mig om Pau Cubarsi så du behøver ikke blande mig ind i den.
Spændende! Du nævner bare tilfældigt spillere du synes er verdensklasse midt i en diskussion om Cubarsi er det eller ej? Det da lidt en sjov timing, my bad :D
Ved ikke hvorfor du skal være sarkastisk med din ‘Spændende!’ og din ‘Mu bad smiley’
Der var en samtale i gang. Jeg blandede mig i noget af den. Er det ikke tilladt at kommentere på noget af samtalen uden at skulle blive sat i bås med en masse folk som har en anden holdning end mig?
Jeg var sarkastisk, fordi det simpelthen er så dumt altså :D Selvfølgelig blander du dig og siger Cubarsi ikke er verdensklasse. Og det da fair nok, men så pludselig at bakke ud bagefter. Det er sgu lidt skørt.
I har skabt en mærkelig kultur på det her forum.
Samtalen går på Cubarsi. Den blander jeg mig ikke i. I stedet nævner jeg Raphinha komme for sent til træning.
Så går samtalen over på definitionen af verdensklasse. Den bryder jeg ind i og kommenterer hvad jeg mener er definitionen.
Jeg har ikke taget stilling til om Cubarsi er verdensklasse.
- Platin bruger
-
NachoFernández post=188038 skrev:
Er Cubarsi verdensklasse?Estadio Santiago Bernabéu post=188035 skrev:
Det har jeg ikke taget stilling til.
Men umiddelbart hvis jeg skal tænke over det vil jeg mene at han ikke er verdensklasse ud fra den definition jeg altid har kendt til. Han kan ikke forstærke alle hold. Eller næsten alle hold. Der er nok mange der gerne ville satse på ham på den lange bane. Altså han har potentialet til at blive verdensklasse en dag. Men lige nu vil jeg ikke mene han er det. Det er min subjektive vurdering i forhold til definitionen, som jeg har valgt at gå efter.
Lautaro Martínez er fx efter min mening verdensklasse, men han ville ikke forstærke Real, Bayern, Liverpool, PSG. Hvis der fandtes ti Maldini’er samtidig, ville ingen andre forsvarere så kunne kaldes verdensklasse i den era?
Hvordan man ser verdensklasse, kan være forskellig, hvilket er fair, men argumentet er bare underlig. Dem som ser Cubarsi værende verdensklasse, ser måske også Huijsen som verdensklasse, og så er ens definition/grænse bare forskellig. Ingen grund til at komme op at køre, fordi der lige bliver sagt noget der ikke er anti-barca.
- Platin bruger
-
Ja, hvis der render 10 Maldinier rundt så er det helt korrekt at de andre forsvarsspillere ikke er verdensklasse. Fordi de 10 Maldinier er verdensklasse. Bingo!
- Platin bruger
-
Og så bliver nummer 2 på listen verdensklasse, hvis nummer 1 af en eller anden grund stopper karrieren med øjeblikkelig virkning?
Hvis alle er dårlige, er den bedste af de dårlige så verdensklasse?
Nu er hele diskussionen så langt nede i ordkløveriet at jeg også måtte være med :)
Derudover enig i pointen om, at tonen herinde desværre har en tendens til at blive lidt tung nogle gange. Det ender med folk ikke gider bidrage, og det ville være ærgerligt imo. Jeg kan godt lide at læse alles tanker og diskutere lidt herinde :)
Det var jo ikke mine holdninger, jeg prøvede at forstå jeres logik med den tankegang. Du faldt jo så i fælden med Maldini og kan godt se det er mærkeligt når eksemplet så ikke går på Maldini. Jeg har fået svar så behøver jeg ikke diskutere mere.Estadio Santiago Bernabéu post=188050 skrev: Mærkeligt skrevet. Det var dine eksempler.
- Platin bruger
-
Min definition af verdensklasse er den samme som så mange andres. Man skal være en af de absolut bedste på sin position så man kan indgå i enhver trup.
I er velkommen til at være uenige men brug lige hovedet en ekstra gang inden I går til tasterne.
Er der flere der har spørgsmål de gerne vil have svaret på eller kan jeg få lov til at komme videre nu?
Emery ville være perfekt for dem.
Læg dertil at Simeone er verdens bedst betalte træner. Eller deromkring.Bismo post=188158 skrev: Atleti er en skændsel for spansk fodbold. Fatter ikke at de stadig står bag el cholo efter næsten 14 år. Han må have Cerezo's nudes.
Emery ville være perfekt for dem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024