Om Vores Rivaler IX

9 måneder 4 uger siden #16321 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=188388 skrev:

Figo-10 post=188383 skrev: Så mit spørgsmål - nogen der har erfaring med at se kampe på andre lovlige steder? ESPN, DAZN eller noget andet? Hvordan gør I? VPN? Ideelt kunne man jo se kampen et sted med Sid Lowe, så var det jo drømmen. Men TV2s dækning er bare sørgelig. 

​Nope. There is another way...

​IPTV. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 4 uger siden #16322 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=188567 skrev:

Madrid1998 post=188564 skrev: Det er et utroligt godt hold PSG har fået sig.

Selv med hele angrebet ude og Marquinhos, så får de alligevel hentet sejren ude i Barcelona, og dominerer dem endda fuldstændigt i anden halvleg.

Det her Barca hold har altså vundet over 4-5 gange i streg, og giver os nok en snitter igen om et par uger.

For mig at se ligger meget af det i midtbanen. Alonso har forhåbenligt indset at vi skal have en spillestyrer på banen, hvor vi desværre kun har Cebsllos tilgængelig.

Valverde skal i hvert fald ikke starte igen. Jo før man indser det jo bedre.

Jeg har sagt det i flere år. Har aldrig set magen til en overhypet spiller som ham før. Han kan intet teknisk.

Glorificeret William Kvist eller Højbjerg.

​Du tænker ikke at Güler og Bellingham kan styre spillet fra den centrale midt?

​Det må tiden vise. Guler har gjort det godt på det sidste, selvom han normalt falder ud mod de store hold. Han spillede dog godt mod Atlético. 

Han blev brugt som højrekant mod Barca, hvilket ikke gik. Jeg tror dog på en midtbane bestående af guler, belli, tchoumeni og så eventuelt camavinga, som jeg stadig ser et lys i. Så kan man ente ofre Mastsntuono, eller må Camavinga overtage for Tchoumeni, da jeg synes han også er dispensable. Camavinga kan meget mere med bolden, og spiller også fint defensivt, dog kortslutter fuldstændig engang imellem, og så hjælper skaderne ikke.

Det vigtige er dog at alle 11 skal bidrage, så det ikke føles, at vi spiller med et handicap hele vejen. Der har Valverde imo været spild af startplads. Han er alene overlevet pga Ancelotti, og hans intetsigende fodbold, da han trods alt har et stort løbepensum og fin fysik.

Han har dog ingen kompentencer som skiller sig ud, og som nogen af de andre spiller mangler ? Teknisk er han forfærdelig. Han har intet overblik, og spiller for det meste sidelæns. Udover det så tyrer han bare til bolden, rammer stolpen et par gange, banker på brystet, og kommer med cliche agtige udtalelser, som at han vil dø for klubben.

Det har åbenbart givet ham 7-8 år i klubben.

Bellingham alene har alt det Valverde har, bare langt bedre. Så er han også langt bedre teknisk.

9 måneder 4 uger siden #16323 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=188569 skrev:

Madrid1998 post=188564 skrev: Det er et utroligt godt hold PSG har fået sig.

Selv med hele angrebet ude og Marquinhos, så får de alligevel hentet sejren ude i Barcelona, og dominerer dem endda fuldstændigt i anden halvleg.

Det her Barca hold har altså vundet over 4-5 gange i streg, og giver os nok en snitter igen om et par uger.

For mig at se ligger meget af det i midtbanen. Alonso har forhåbenligt indset at vi skal have en spillestyrer på banen, hvor vi desværre kun har Cebsllos tilgængelig.

Jeg har sagt det i flere år. Har aldrig set magen til en overhypet spiller som ham før. Han kan intet teknisk.

​Det må tiden vise. Guler har gjort det godt på det sidste, selvom han normalt falder ud mod de store hold. Han spillede dog godt mod Atlético. 

Han blev brugt som højrekant mod Barca, hvilket ikke gik. Jeg tror dog på en midtbane bestående af guler, belli, tchoumeni og så eventuelt camavinga, som jeg stadig ser et lys i. Så kan man ente ofre Mastsntuono, eller må Camavinga overtage for Tchoumeni, da jeg synes han også er dispensable. Camavinga kan meget mere med bolden, og spiller også fint defensivt, dog kortslutter fuldstændig engang imellem, og så hjælper skaderne ikke.

Det vigtige er dog at alle 11 skal bidrage, så det ikke føles, at vi spiller med et handicap hele vejen. Der har Valverde imo været spild af startplads. Han er alene overlevet pga Ancelotti, og hans intetsigende fodbold, da han trods alt har et stort løbepensum og fin fysik.

Han har dog ingen kompentencer som skiller sig ud, og som nogen af de andre spiller mangler ? Teknisk er han forfærdelig. Han har intet overblik, og spiller for det meste sidelæns. Udover det så tyrer han bare til bolden, rammer stolpen et par gange, banker på brystet, og kommer med cliche agtige udtalelser, som at han vil dø for klubben.

Bellingham alene har alt det Valverde har, bare langt bedre. Så er han også langt bedre teknisk.

​Indtil videre har han i hvert fald ikke spillet en god sæson, men noget af det må jo tilskrives at han vitterligt ikke har haft en pause i over et år efterhånden. Han spillede vel tæt på samtlige minutter sidste sæson både for os og på landsholdet. Synes nu hans skud er en ret god spidskompetence, men i den her sæson er han slet ikke kommet i de positioner hvor han kan trykke af. Men generelt er jeg enig i, han plejede jo bare at tage bolden og løbe væk fra sin modstander hvis han blev presset, men det har han heller ikke gjort i den her sæson, og hans pasningsspil har aldrig været verdensklasse. 

Jeg kunne godt tænke mig at se Cama i stedet for Valverde, i værste fald betyder det et hvil til Valverde. 
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved elle44.

9 måneder 4 uger siden #16324 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=188564 skrev:

Jeg er fuldstændig i chok! tom for ord. blasfemi! 

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madrid777, Estadio Santiago Bernabéu, NickyMad

9 måneder 4 uger siden #16325 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar post=188562 skrev: ​der viste PSG lige hvordan man skal spille mod Barcelona! Og ham Lamine er blot en opblæst  dreng der blev sat godt på plads.

​Sådan kommer vi bare ikke til at spille mod dem. Ligesom mod Atletico, så er der et intensitets- og indstillingsproblem mod Atletico og Barcelona, og jeg spår at vi igen spiller på deres præmisser og giver dem initiativet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 måneder 4 uger siden #16326 af Madrid1998

mat_hattrick post=188571 skrev:

Madrid1998 post=188564 skrev:

Jeg er fuldstændig i chok! tom for ord. blasfemi! 

​Endnu en der er fortryllet. Blasfemi ligefrem.. uddyb gerne.

9 måneder 4 uger siden #16327 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Kunne være interessant at se Rodrygo få fem kampe i streg på venstrekanten. Han kunne blive vores egen Lamine Yamal. Jeg er enig i at Valverde skal væk fra midten. Han skal spille kant. Jeg foretrækker også Camavinga frem for Tchouameni.

Ville gerne se følgende opstilling:

Courtois
Trent Militao Huijsen Carreras
Guler Camavinga Bellingham
Valverde Mbappe Rodrygo
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Matamoro.

9 måneder 4 uger siden #16328 af Madrid1998

Matamoro post=188574 skrev: Kunne være interessant at se Rodrygo få fem kampe i streg på venstrekanten. Han kunne blive vores egen Lamine Yamal. Jeg er enig i at Valverde skal væk fra midten. Han skal spille kant. Jeg foretrækker også Camavinga frem for Tchouameni.

Ville gerne se følgende opstilling:

Courtois
Trent Militao Huijsen Carreras
Guler Camavinga Bellingham
Valverde Mbappe Rodrygo

​Hvorfor hæmme vores angreb yderligere med Valverde på højrekanten. Mastsntuono har gjort det godt, og ville være godt for hans udvikling at fortsætte med masser af spilletid.

Rodrygo kunne være spændende, men desværre alt for svingene, og så tror jeg bare ikke man tør sætte Vini på bænken. 

Jeg håber Florentino har luret det med Valverde, og sælger ham til 100 mio euro til en dum klub som United eller Arsenal.

9 måneder 4 uger siden #16329 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
                 Courtois
Trent - Militao - Huijsen - Carreras

Tchouameni
           Güler Bellingham

Mastantuono - Mbappé - Vini Jr.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Ramos4.

9 måneder 4 uger siden #16330 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Ovenstående ser jeg umiddelbart som vores bedste hold. En god teknisk midtbane.

Men hvor passer Fede ind? Det er så det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

9 måneder 4 uger siden #16331 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Vini, Rudiger, Asencio... og nu Valverde. Det går fandeme hurtigt med at sælge spillerne herinde. Fair nok man ikke er stor fan, og måske passer Valverde også bedre ind i Klopp-ball end Xabi-ball.. men ingen kompetencer og spild af startplads - så har man fandeme også en hukommelse som en guldfisk. Jeg håber Jude hurtigt finder formen, max 2 dårlige kampe til og så skal han også sælges.

Vi har alle siden sidste sæson snakket om Valverde hårdt trænger til en pause. Jeg havde det selv op at vende flere gange op til og under klub-VM, hvor dum den turnering var for flere af spillere, og jeg næsten håbede Valverde blev skadet før den. Så kan Valverde da også bare lære ikke at ofre sig for holdet, spille med skader i stedet for at restituere ordentligt.. sikke en idiot.

Vi har så åndsvag mange kampe efterhånden og altid spillere skadet. Lad os da overhovedet nå til det punkt hvor vi har det luksus problem at vi er nødt til at sætte Valverde på bænken, det vil kun være godt for os og ham selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 måneder 4 uger siden #16332 af Madrid1998

NickyMad post=188581 skrev: Vini, Rudiger, Asencio... og nu Valverde. Det går fandeme hurtigt med at sælge spillerne herinde. Fair nok man ikke er stor fan, og måske passer Valverde også bedre ind i Klopp-ball end Xabi-ball.. men ingen kompetencer og spild af startplads - så har man fandeme også en hukommelse som en guldfisk. Jeg håber Jude hurtigt finder formen, max 2 dårlige kampe til og så skal han også sælges.

Vi har alle siden sidste sæson snakket om Valverde hårdt trænger til en pause. Jeg havde det selv op at vende flere gange op til og under klub-VM, hvor dum den turnering var for flere af spillere, og jeg næsten håbede Valverde blev skadet før den. Så kan Valverde da også bare lære ikke at ofre sig for holdet, spille med skader i stedet for at restituere ordentligt.. sikke en idiot.

Vi har så åndsvag mange kampe efterhånden og altid spillere skadet. Lad os da overhovedet nå til det punkt hvor vi har det luksus problem at vi er nødt til at sætte Valverde på bænken, det vil kun være godt for os og ham selv.

​Valverdes problem har intet med træthed at gøre. Han er simpelthen bare dårligere end de andre.

Jeg har kritiseret Valverde i flere år, så nej min hukommelse fejler intet. Jeg kaldte den allerede dengang Cama kom til klubben, og især da Bellingham kom, og mens vi stadig have vores gamle trio, Modric, Kroos og Casemiro.

De andre midtbane spillere har de samme kompetencer som Valverde har, men bare langt bedre. De har derudover noget han aldrig vil få, og det er blik for spillet, samt teknikken.

Leveret af Kunena Forum