Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tror vi er ved at nærme os en markedsværdi på 80-100 milliones euro. Vil så gerne se ham tilbage i vores klub.Bismo post=188756 skrev: Nico Paz. Oplægger og målscorer mod Juventus.
Er han stadig på 100% involvering i samtlige af deres scoringer? Det må da snart være en eller anden rekord så.Bismo post=188756 skrev: Nico Paz. Oplægger og målscorer mod Juventus.
Det er da overhovedet ikke spot on.Madridista02 post=188755 skrev:
Spot on!Madrid777 post=188753 skrev: Nu følger jeg lidt med på diverse Barcelona Facebook fansider og her slår det mig at de anklager Gil Manzano for at have noget imod dem, at han er formand for en Real Madrid fanklub og for at slynge røde kort ud til Barcaspillere og trænere gennem en årelang periode. Han er med andre ord en korrupt klovn, der er imod Barcelona. På helt samme måde som mange herinde nok også synes Gil Manzano er en kæmpe klovn i Real Madrid sammenhæng efter Bellinghams annullerede mål mod Valencia og derefter det røde kort, samt også Huijsens fejlagtige udvisning i denne sæson mod Real Sociedad. Konklusionen må vel være, at han helt generelt er en pivelendig dommer.
Det jeg vil frem til er den her følelse af, at man hele tiden føler sig bortdømt på vegne af sin egen klub. Følelsen af at føle sig bortdømt efter Negreira som RM-fan kan man argumentere for er en anelse mere på sin plads, men jeg har bare svært ved fortællingen om at visse dommere de “bevidst” går mod Real Madrid. Det opleves på begge sider, og det er ikke for at underminere vigtigheden af at man kommer til bunds i Negreira sagen og holder de retmæssige personer skyldige, men det er der folk der ved meget mere om herinde end jeg gør og forhåbentlig et retssystem i Spanien som ikke svigter. Det er bare interessant at se hvad folk skriver i kommentarerne og på Barca siderne om dommerne og Real Madrid. Det er jo unægteligt mange af de samme ting som går igen hos os Real Madrid fans.
Her er hvad der er spot on:
Selvfølgelig er der dommere der vokser op og som barn er fan af Real Madrid eller Barcelona. Eller en helt tredje klub. Det tager de måske med sig ind i voksen/dommerlivet og har derfor et bevidst eller ubevidst bias. Det er klart. Er der dommere der har et bias for Madrid? Ja. Er der dommere der har et bias for Barca? Ja. Har vi fået forkerte kendelser vores vej? Ja. Har Barca? Ja.
Forskellen handler jo om, at den ene klub har betalt hvad der svarer til 60 millioner kroner til den person der i årevis stod for dommerpåsætningen til kampene. Og som bestemt hvem der skulle opgraderes og nedgraderes. Det er hele forskellen.
Der er masser af latterlige dommere med og uden bias for visse klubber - men kun én klub har forsøgt at opnå indflydelse på dette ved at betale Negreira i årtier.
Hvorfor er det så svært at forstå?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men hvor dækker han også bare mange meter af en offensiv spiller. Hele tiden deltagende i genpres samt flere tunge defensive tilbage løb.
Meget imponerende sæson af den unge mand.
Chema
Paz Thiago
Bellingham
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Der er nogle herinde som stort set aldrig skriver om spillere eller holdet, men udelukkende fokuserer på dommerne. Det er sgu en mærkelig måde at være fan på. Men hver sin lyst.Ramos4 post=188759 skrev:
Det er da overhovedet ikke spot on.Madridista02 post=188755 skrev:
Spot on!Madrid777 post=188753 skrev: Nu følger jeg lidt med på diverse Barcelona Facebook fansider og her slår det mig at de anklager Gil Manzano for at have noget imod dem, at han er formand for en Real Madrid fanklub og for at slynge røde kort ud til Barcaspillere og trænere gennem en årelang periode. Han er med andre ord en korrupt klovn, der er imod Barcelona. På helt samme måde som mange herinde nok også synes Gil Manzano er en kæmpe klovn i Real Madrid sammenhæng efter Bellinghams annullerede mål mod Valencia og derefter det røde kort, samt også Huijsens fejlagtige udvisning i denne sæson mod Real Sociedad. Konklusionen må vel være, at han helt generelt er en pivelendig dommer.
Det jeg vil frem til er den her følelse af, at man hele tiden føler sig bortdømt på vegne af sin egen klub. Følelsen af at føle sig bortdømt efter Negreira som RM-fan kan man argumentere for er en anelse mere på sin plads, men jeg har bare svært ved fortællingen om at visse dommere de “bevidst” går mod Real Madrid. Det opleves på begge sider, og det er ikke for at underminere vigtigheden af at man kommer til bunds i Negreira sagen og holder de retmæssige personer skyldige, men det er der folk der ved meget mere om herinde end jeg gør og forhåbentlig et retssystem i Spanien som ikke svigter. Det er bare interessant at se hvad folk skriver i kommentarerne og på Barca siderne om dommerne og Real Madrid. Det er jo unægteligt mange af de samme ting som går igen hos os Real Madrid fans.
Her er hvad der er spot on:
Selvfølgelig er der dommere der vokser op og som barn er fan af Real Madrid eller Barcelona. Eller en helt tredje klub. Det tager de måske med sig ind i voksen/dommerlivet og har derfor et bevidst eller ubevidst bias. Det er klart. Er der dommere der har et bias for Madrid? Ja. Er der dommere der har et bias for Barca? Ja. Har vi fået forkerte kendelser vores vej? Ja. Har Barca? Ja.
Forskellen handler jo om, at den ene klub har betalt hvad der svarer til 60 millioner kroner til den person der i årevis stod for dommerpåsætningen til kampene. Og som bestemt hvem der skulle opgraderes og nedgraderes. Det er hele forskellen.
Der er masser af latterlige dommere med og uden bias for visse klubber - men kun én klub har forsøgt at opnå indflydelse på dette ved at betale Negreira i årtier.
Hvorfor er det så svært at forstå?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Ikke at der nogensinde var tvivl om det.
Men det var ligesom nok til at gøre Barca medlemmer tilfredse.
Og så skid hul i det konkurrenceforvridende.
Efter kampen i Miami vil der være tre La Liga tabeller.
1. En tabel bestående af 18 hold som Real Madrid fører.
2. En tabel bestående af 1 hold som Villarreal fører. En liga for alle de hold der mangler en hjemmebanekamp. Vi kalder den La Liga Hard Mode.
3. En tabel bestående af 1 hold som Barcelona fører. En liga for alle de hold der slipper for en udebanekamp. Vi kalder den La Liga Easy Mode.
De vinder langt flere La Liga titler end Madrid gør, men alligevel mener de at dommerne kraftigt favoriserer Madrid. Øh, hvis det var sandt og man så fik sat en stopper for det...så ville det betyde at Barca vandt samtlige mesterskaber eller hvad.
I stedet burde de fokusere på at de ikke har vundet Champions League i 10 år. Men nej det gør de ikke - de brokker sig over dommerne i en liga de har domineret titelmæssigt de seneste 30 år, hvor Madrid kun har vundet to mesterskaber i træk én gang og hvor de selv har betalt næstformanden for dommerforbundet.
WTF.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ikke et eneste skud på mål forresten..