Om Vores Rivaler IX

7 måneder 3 uger siden #16441 af Holm
Besvaret af Holm på emne Om Vores Rivaler IX
Til kampene på Estadi Johan Cruyff, hvor kapaciteten er 6.000 havde Barcelona givet plads til 290 udefans. De kunne få lov til at købe de helt særligt VIP-pakker til 950 €, hvorved man effektivt ekskludere udeholdets fans.
Jeg synes de øvrige hold i La Liga skal findes fælles front, og lave særlige VIP-pakker til Barcelonas fans, der koster 950€, når de kommer på besøg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #16442 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det er jo ikke i henhold til reglerne, det de gør med deres “første hjemmekamp”. De gør vidst bare, hvad der passer dem indtil de bliver stoppet. Og hvem skulle gøre det, La Liga? Dem der lige har forsøgt at få en Miami-kamp i stand under bordet? La Liga er et gedemarked.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 3 uger siden #16443 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=189607 skrev: ​Jeg vil selvfølgelig hellere have Erling Braut Haaland over Harry Kane. Men jeg ser det ikke realistisk uden en klausul som vi stadig ikke har fået bekræftet.

​Haaland bliver nok svær, og har nok for stort et ego. Harry Kane havde imo været en perfekt erstatning for Benzema. Dygtig i kombinationsspillet, teknisk stærk, og så udgør han en fare i det lille felt. Det samme med Haaland selvfølgelig, men Kane er teknisk stærkere.

En frækt bud imo ville være Nick Woltemade fra Newcastale. Jeg har set lidt til ham, men han er altså ekstremt dygtig teknisk ift., sin statur. Næsten 2 m, så udgør en trussel i luftrummet også, nu når vi altid smider indlæg ind, når vi ikke aner hvad vi skal med bolden.

Han er meget dygtig i kombinationsspillet, og god til at holde forsvarerne væk. Han linkede meget godt med Wirtz imod Slovakiet, og synes han har gjort det fint i PL indtil videre. Han scorer nok ikke ligeså mange mål som Haaland, men ville være perfekt til at komplimentere Mbappe, som skal være vores primære målscorer.

Så er han også kun 23 år, og virker som en god fyr, hvilket kan være ret vigtigt når vi har så mange egoer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 måneder 3 uger siden #16444 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=189617 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=189607 skrev: ​Jeg vil selvfølgelig hellere have Erling Braut Haaland over Harry Kane. Men jeg ser det ikke realistisk uden en klausul som vi stadig ikke har fået bekræftet.

​Haaland bliver nok svær, og har nok for stort et ego. Harry Kane havde imo været en perfekt erstatning for Benzema. Dygtig i kombinationsspillet, teknisk stærk, og så udgør han en fare i det lille felt. Det samme med Haaland selvfølgelig, men Kane er teknisk stærkere.

En frækt bud imo ville være Nick Woltemade fra Newcastale. Jeg har set lidt til ham, men han er altså ekstremt dygtig teknisk ift., sin statur. Næsten 2 m, så udgør en trussel i luftrummet også, nu når vi altid smider indlæg ind, når vi ikke aner hvad vi skal med bolden.

Han er meget dygtig i kombinationsspillet, og god til at holde forsvarerne væk. Han linkede meget godt med Wirtz imod Slovakiet, og synes han har gjort det fint i PL indtil videre. Han scorer nok ikke ligeså mange mål som Haaland, men ville være perfekt til at komplimentere Mbappe, som skal være vores primære målscorer.

Så er han også kun 23 år, og virker som en god fyr, hvilket kan være ret vigtigt når vi har så mange egoer. 

​Det lyder ærligt talt som et glimrende bud !
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

7 måneder 3 uger siden #16445 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Dragam post=189618 skrev:

Madrid1998 post=189617 skrev:

​Det lyder ærligt talt som et glimrende bud !

​Han blev også rygtet en del hertil henover sommeren, inden han skiftede til Newcastle. Lad os håbe interessen genoptages til sommer. 

7 måneder 3 uger siden #16446 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber virkelig at Xabi får gang i vores angrebsspil. Det kan godt bekymre lidt når man ser hvor smurt Barcas angrebsmaskine kører. De har virkelig nemt ved at skabe chancer, vel at mærke uden at en spiller skal afdrible tre modstandere.

7 måneder 2 uger siden #16447 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Nico Paz spiller virkelig noget fed fodbold. 

Han kunne godt være en spiller type som Xabi vil kunne lide/bruge. 

Løbe stærk, godt blik for spillet, god teknik, målfarlig. 

topscore i serie A, flest assist i Como og ingen stjerne nykker. Bare rå talent der arbejder stenhårdt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

7 måneder 2 uger siden #16448 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=189760 skrev: ​Nico Paz spiller virkelig noget fed fodbold. 

Han kunne godt være en spiller type som Xabi vil kunne lide/bruge. 

Løbe stærk, godt blik for spillet, god teknik, målfarlig. 

topscore i serie A, flest assist i Como og ingen stjerne nykker. Bare rå talent der arbejder stenhårdt. 

Og fedt Jacobo Ramon får chancen for at spille fast i Como også!

7 måneder 2 uger siden #16449 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu spørger jeg bare dumt: Er Nico Paz ikke...Güler? Er han typen vi mangler på midtbanen? Er han virkelig den manglende brik? Vi har Güler og Jude der kan løbe med bolden, assistere og selv score. Er det ikke mere en boldmassør vi mangler? En lidt dybere Modric/Kroos type? Måske endda en med mere erfaring end 22-årige Jude, 21-årige Nico Paz og 20-årige Güler.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 måneder 2 uger siden ved Ramos4.

7 måneder 2 uger siden #16450 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
BREAKING: Real Madrid will activate Nico Paz’s buy-back in JANUARY.

The player has been INFORMED. @gastonedul

Hold da op.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 2 uger siden #16451 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=189778 skrev: BREAKING: Real Madrid will activate Nico Paz’s buy-back in JANUARY.

Hold da op.

Mon ikke det er med henblik på et videresalg?

7 måneder 2 uger siden #16452 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=189779 skrev:

Ramos4 post=189778 skrev: BREAKING: Real Madrid will activate Nico Paz’s buy-back in JANUARY.

Hold da op.

Mon ikke det er med henblik på et videresalg?

​Det håber jeg ikke! 

Han har en kæmpe kæmpe potentiale - større end Güler faktisk…synes jeg. 

Leveret af Kunena Forum