Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan sgu noget at have et...hold.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håbet for at vi 1 plads er udover at Real ikke fucker det op, er at Villareal kan hapse nogle point d. 21 december på hjemmebane
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ved godt det ikke fortæller hele historien, men det er altså kritisk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.Estadio Santiago Bernabéu post=190287 skrev:
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Ramos4 post=190288 skrev:
Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.Estadio Santiago Bernabéu post=190287 skrev:
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
Tænkte det nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spøjs måde at bruge sin aften på. Vi andre var i kamptråden og debattere med hinanden.Estadio Santiago Bernabéu post=190311 skrev:
Ramos4 post=190288 skrev:
Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.Estadio Santiago Bernabéu post=190287 skrev:
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
Tænkte det nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Ramos4 post=190445 skrev:
Spøjs måde at bruge sin aften på. Vi andre var i kamptråden og debattere med hinanden.Estadio Santiago Bernabéu post=190311 skrev:
Ramos4 post=190288 skrev:
Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.Estadio Santiago Bernabéu post=190287 skrev:
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
Tænkte det nok.
Du kunne jo også bare stå ved dit ord i stedet for at smide opgaven over på os andre. Jeg ville da også hellere bruge min tid i kamptråden end at skulle svare tilbage på en sarkastisk “Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.”
Jeg oprettede kamptråden til jer. Der var totalt stille inden da.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg står ved mit ord. Men jeg gider ikke finde beviser til dig. Læg nu dine 3 hjerneceller sammen, menneske.Estadio Santiago Bernabéu post=190470 skrev:
Ramos4 post=190445 skrev:
Spøjs måde at bruge sin aften på. Vi andre var i kamptråden og debattere med hinanden.Estadio Santiago Bernabéu post=190311 skrev:
Ramos4 post=190288 skrev:
Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.Estadio Santiago Bernabéu post=190287 skrev:
Ramos4 post=190266 skrev: Men jeg blev skudt ned da jeg sagde vi har Mbappé dependencia.
Vi har vitterligt én spiller i truppen der kan afslutte. Det er altså et problem.
Kan du vise os hvor du blev skudt ned? Bare så det ikke virker som om du hiver det ud af tom luft.
Tænkte det nok.
Du kunne jo også bare stå ved dit ord i stedet for at smide opgaven over på os andre. Jeg ville da også hellere bruge min tid i kamptråden end at skulle svare tilbage på en sarkastisk “Ja klart. Lad mig bruge min tid på det.”
Jøsses :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
