Om Vores Rivaler IX

19 timer 52 minutter siden #17197 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Selvom han er et kæmpe tudefjæs, så er Hansi Flick bare en fantastisk træner. Det er fart over feltet, høj intensitet og med rigtig mange krav. Vi grinte lidt i starten da den ultra høje linje kostede et hav af mål (udover da Mbappe løb ned i fælden 20 gange), men når man både er meget tydelig og holder fast i sine principper, så kan det altså blive godt, hvis man ved hvad man snakker om. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

19 timer 34 minutter siden #17198 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

NachoFernández post=200129 skrev: ​Selvom han er et kæmpe tudefjæs, så er Hansi Flick bare en fantastisk træner. Det er fart over feltet, høj intensitet og med rigtig mange krav. Vi grinte lidt i starten da den ultra høje linje kostede et hav af mål (udover da Mbappe løb ned i fælden 20 gange), men når man både er meget tydelig og holder fast i sine principper, så kan det altså blive godt, hvis man ved hvad man snakker om. 

​Det har i hvert fald ført til dominans i ligaen. Den store test bliver i CHL i år. Jeg tror de falder på forsvaret igen, men de kan jo være heldige og undgå PSG/Bayern indtil finalen, hvor alt kan ske. Resten slår de uden problemer, udover måske City kan give dem lidt modstand, hvis de får styr på den midtbane. De har en vild offensiv også med Haaland, Doku og Cherki.
Sidste redigering: 19 timer 33 minutter siden ved Madrid1998.

16 timer 18 minutter siden #17199 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid1998 post=200130 skrev:

NachoFernández post=200129 skrev: ​Selvom han er et kæmpe tudefjæs, så er Hansi Flick bare en fantastisk træner. Det er fart over feltet, høj intensitet og med rigtig mange krav. Vi grinte lidt i starten da den ultra høje linje kostede et hav af mål (udover da Mbappe løb ned i fælden 20 gange), men når man både er meget tydelig og holder fast i sine principper, så kan det altså blive godt, hvis man ved hvad man snakker om. 

​Det har i hvert fald ført til dominans i ligaen. Den store test bliver i CHL i år. Jeg tror de falder på forsvaret igen, men de kan jo være heldige og undgå PSG/Bayern indtil finalen, hvor alt kan ske. Resten slår de uden problemer, udover måske City kan give dem lidt modstand, hvis de får styr på den midtbane. De har en vild offensiv også med Haaland, Doku og Cherki.

De kan altså snildt ryge ud til hold som Real Madrid, Atlético Madrid, Inter, Liverpool og Arsenal også.

Real Madrid slog dem i ligaen sidste sæson.
Atlético slog dem ud af CL sidste sæson.
Inter slog dem ud af CL forrige sæson.
Liverpool kan give alle hold problemer.
Arsenal er langt stærkere end Barca.

15 timer 18 minutter siden #17200 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=200131 skrev:

De kan altså snildt ryge ud til hold som Real Madrid, Atlético Madrid, Inter, Liverpool og Arsenal også.

​Jeg ser ikke os eller Atletico slå dem over 2 kampe i år. Atleti gjorde det sidste år 2 gange, men vil sige Barca dominerede, og de er blevet bedre i år. Vi har alt for meget respekt for Barca, og det ændrer sig ikke i år med Mourinho desværre.

Inter og Liverpool har jeg ikke set nok til, men de virker ikke for mig til at være nogen af favoritterne, og især Inters kerne er aldrende.

Arsenal synes jeg du giver for stor fidus til. De vandt PL på hjørnespark og indkast. De spiller ikke god fodbold, men parkerer stortset bare bussen mod de store. Det er rent guf for Barca, hvis de kan gardere sig imod deres kontraangreb (og hjørnespark).
Arsenal vil dog helt klart banke os, da vi har det ekstremt svært mod hold der pakker sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

15 timer 14 minutter siden #17201 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid1998 post=200132 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=200131 skrev:

​Jeg ser ikke os eller Atletico slå dem over 2 kampe i år. Atleti gjorde det sidste år 2 gange, men vil sige Barca dominerede, og de er blevet bedre i år. Vi har alt for meget respekt for Barca, og det ændrer sig ikke i år med Mourinho desværre.

Inter og Liverpool har jeg ikke set nok til, men de virker ikke for mig til at være nogen af favoritterne, og især Inters kerne er aldrende.

Arsenal synes jeg du giver for stor fidus til. De vandt PL på hjørnespark og indkast. De spiller ikke god fodbold, men parkerer stortset bare bussen mod de store. Det er rent guf for Barca, hvis de kan gardere sig imod deres kontraangreb (og hjørnespark).
Arsenal vil dog helt klart banke os, da vi har det ekstremt svært mod hold der pakker sig.

Vi er ude i noget gætværk og spådomme om fremtiden så alle bud er fair.

Jeg tror ikke du havde set Atlético slå Barca ud sidste sæson i CL. Hvis jeg spurgte dig inden kampene. Men det endte de med at gøre.

Folk har det ofte med at overvurdere Barcelona mod de store hold.

Er vi egentlig nu også sikre på at de er blevet stærkere end de var i sidste sæson? Jeg synes den kan gå begge veje med dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Leveret af Kunena Forum