Om Vores Rivaler IX
Men jeg kan godt følge dig. Det er nok bare min frustration over over han i det mindste ikke udlejes nu. Intet tyder på hverken Mbappe eller Vini bliver sparet særlig meget. En udlejning her burde være den mest obvious ting i verden, for alle parter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det var nu også mere for gevinsten end frygten :D Men det er dårligt forklaret herfra. Min drøm er at vi har en fronttrio med Diomande, Mbappe og Endrick med Jude og Güler og en god 6'er bag dem.NickyMad post=200086 skrev: Men vi kan jo ikke beholde enhver af frygt for de bliver gode hos en anden klub. Mbappe er 27. Skal Endrick udlejes i 5 år eller være reserve i 5 år? Så bliver han alligevel ikke så god som man frygter at miste.
Men jeg kan godt følge dig. Det er nok bare min frustration over over han i det mindste ikke udlejes nu. Intet tyder på hverken Mbappe eller Vini bliver sparet særlig meget. En udlejning her burde være den mest obvious ting i verden, for alle parter.
Hvis modargumentet er at "Vinicius skal jo spille", så køber jeg ganske enkelt ikke at vi skal undlade at vinde trofæer for at behage en enkelt person. De bedste skal spille og Endrick tror jeg ender i den kategori
En linkup mellem Benz og Mbappe. Av av av
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis vi ikke havde købt ESPI kunne han have været vores Joselu.Hamid8210 post=200093 skrev: Benzema ophævet kontrakt i nuværende klub. En sidste dans kunne være dejligt.
En linkup mellem Benz og Mbappe. Av av av