Om Vores Rivaler IX

17 timer 5 minutter siden #17173 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Men vi kan jo ikke beholde enhver af frygt for de bliver gode hos en anden klub. Mbappe er 27. Skal Endrick udlejes i 5 år eller være reserve i 5 år? Så bliver han alligevel ikke så god som man frygter at miste.

Men jeg kan godt følge dig. Det er nok bare min frustration over over han i det mindste ikke udlejes nu. Intet tyder på hverken Mbappe eller Vini bliver sparet særlig meget. En udlejning her burde være den mest obvious ting i verden, for alle parter.
Sidste redigering: 17 timer 4 minutter siden ved NickyMad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 timer 52 minutter siden #17174 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX

NickyMad post=200086 skrev: Men vi kan jo ikke beholde enhver af frygt for de bliver gode hos en anden klub. Mbappe er 27. Skal Endrick udlejes i 5 år eller være reserve i 5 år? Så bliver han alligevel ikke så god som man frygter at miste.

Men jeg kan godt følge dig. Det er nok bare min frustration over over han i det mindste ikke udlejes nu. Intet tyder på hverken Mbappe eller Vini bliver sparet særlig meget. En udlejning her burde være den mest obvious ting i verden, for alle parter.

​Det var nu også mere for gevinsten end frygten :D Men det er dårligt forklaret herfra. Min drøm er at vi har en fronttrio med Diomande, Mbappe og Endrick med Jude og Güler og en god 6'er bag dem. 

Hvis modargumentet er at "Vinicius skal jo spille", så køber jeg ganske enkelt ikke at vi skal undlade at vinde trofæer for at behage en enkelt person. De bedste skal spille og Endrick tror jeg ender i den kategori 
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

16 timer 12 minutter siden #17175 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tog det nok bare for givet klubben ikke opgiver Vini (indser) så hurtigt, også hvis det heller ikke går denne sæson. Men ellers helt enig, det kunne blive godt med det scenarie.
Sidste redigering: 16 timer 8 minutter siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

14 timer 23 minutter siden #17176 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Benzema ophævet kontrakt i nuværende klub. En sidste dans kunne være dejligt.

En linkup mellem Benz og Mbappe. Av av av

14 timer 3 minutter siden #17177 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Hamid8210 post=200093 skrev: Benzema ophævet kontrakt i nuværende klub. En sidste dans kunne være dejligt.

En linkup mellem Benz og Mbappe. Av av av

​Hvis vi ikke havde købt ESPI kunne han have været vores Joselu.

Leveret af Kunena Forum