Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3061 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Arnenugacream skrev: Klart det bedste fodboldhold???

Hold nu forhelvede man. Fordi de har bolden den tand mere end os. Jeg magter ikke at høre på det. De skabte intet på hjemmebane udover et hjørnemål og et fejldømt straffe. Idag har de også deres chancer men vi har da langt langt flere, og skal lukke kampen i første halveg, ligeså vel som vi skulle have lukket kampen i anden halveg i Munchen.

De havde bolden, men chancemæssigt havde vi 3 af de 4 halvlege.

Det er skandaløst, at kampen ikke lukkes allerede i 1. Halvleg, så havde vi ikke sidder og snakket ligegyldige offside-mål.

Men det er ligegyldigt nu. Vi er videre, og må anses som værende favoritter.
Nu skal Juve lige ekspedere Barca ud i morgen, og så en sejr på søndag - så er ugen helt perfekt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3062 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Den dårlige dommer tager lidt af sejren, men I det mindste filmede og snød vi os ikke til sejren. Det var dommeren der var elendig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 3 måneder siden #3063 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Arnenugacream skrev: Hvorfor vil eksperterne gøre Bayern bedre end Real? Har vi ikke haft flere store chancer 11 mod 11 set over begge kampe? Jeg synes på ingenmåde de har været bedre. Vi har måske haft den tand mere tur i den og fået de gode kendelser på de rigtige tidspunkter - men det er vel ret beset bare to af de absolut bedste hold, der ligger meget lige i niveauet.

Vi var klart bedre over to kampe, det bør der faktisk ikke være to meninger om. Vi har haft klart de fleste og største chancer. Men for fanden hvor er det irriterende at vi er så ineffektive! vi får jo reelt set hjælp af dommeren idag selvom vi kunne have afgjort det hele i første kamp og første halvleg idag. Vi brugte rigtig mange kræfter på det idag, håber de er klar til Søndag.

Jeg vil lige kommentere på Zidane, altså det er jo svært at gardere sig mod sådan en mængde brændte chancer. Men jeg synes han burde have set hvad alle havde set, at der skulle en ekstra mand over på den højre kant før det gik galt. Derudover er jeg skuffet over han ikke går efter målet da vi kommer bagud, vi viste jo i første halvleg hvordan vi kunne destruere Bayerns forsvar efter behag.

9 år 3 måneder siden #3064 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Fedt Barcas dommer lige kiggede forbi ;) Set over to kampe er vi bedre en Bayern. Fuck Martin Jørgensen!!

9 år 3 måneder siden #3065 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Det er så pisse fedt at elske et hold, som alle andre elsker at hade :-)

Som Ole Henriksen ville sige det: I loooooove it....

9 år 3 måneder siden #3066 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Marcelo og Carvajal er med længder det bedste backpar i verden. De spillede begge en vanvittig kamp og løb solen sort!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Kassow-Rossing, El Rojo

9 år 3 måneder siden #3067 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Vidal rammer mand før bold! Der er gult og så rødt så luk røven kommentatorer!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, Kassow-Rossing, Real HWL, Zyconith, Siempre fiel

9 år 3 måneder siden #3068 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Studiet er inde på noget. Han rammer Asensio INDEN bolden og løfter efterfølgende foden. Jeg synes helt ærligt, at det røde kort er ok!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Siempre fiel

9 år 3 måneder siden #3069 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Den diskussion havde jeg allerede haft med en kammerat. Jeg er enig i det gule kort og kan slet ikke forstå, at man kan mene andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 3 måneder siden #3070 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Men de viste jo ikke replayen igen i løbet af kampen? Så ville de nok have set den.

Sæt hastigheden ned på 0.25

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Magzeus

9 år 3 måneder siden #3071 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX
Vidals andet gule kort var kumulativt. Han lavede flere grove efter hans første gule og det sidste var så dråben - Det er der intet kontroversielt over. Casemiros straffe var der ikke - klassisk Robben dive. Der var ikke engang kontakt. Der var offside på to af Ronaldos mål.

Alt i alt var dommeren ringe men fejldommene gik begge veje og vi fik intet foræret. Husk vi fik to forkerte straffe imod os over to kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 3 måneder siden #3072 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern er ikke blevet snydt! De har fået 2 tvivlsomme straffe og vi blev snydt for et tvivlsomt(men dog det tydeligste) straffe ved casemiro og et ved ramos (begge i anden kamp). Var Bayerns "fordele" ikke blevet dømt var Bayern aldrig kommet foran og derfra kan man diskutere hvad der så ville ske. Vi fik 2 offside mål. Ergo er vi lige! Dommerhjælp min bare røv! Vi var bedst og det er fortjent!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum