Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3073 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Tjahhh, jeg finder det svært med at vurdere med hensyn til Vidals situation. Men i betragtningen af at han allerede havde gul kort forinden, havde det været bedre for ham at holde sig fra sådanne tacklinger. Når man har en gul kort i forvejen, og vælger så at satse på den måde som Vidal gjorde, er der altid en risiko for at få et ekstra guld kort. Selv efter at havde genset episoden på youtube, kan jeg godt se det dumdristige satsning fra Vidal. Gul kort kan godt forvares her.

Casemiro kunne sagtens havde været udvist forinden med det gul kort han havde forinden. En udvisningen af Casemiro kunne jeg også havde forsvaret.

Ronaldo's mål var klart offside.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3074 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas skrev: Tjahhh, jeg finder det svært med at vurdere med hensyn til Vidals situation. Men i betragtningen af at han allerede havde gul kort forinden, havde det været bedre for ham at holde sig fra sådanne tacklinger. Når man har en gul kort i forvejen, og vælger så at satse på den måde som Vidal gjorde, er der altid en risiko for at få et ekstra guld kort. Selv efter at havde genset episoden på youtube, kan jeg godt se det dumdristige satsning fra Vidal. Gul kort kan godt forvares her.

Casemiro kunne sagtens havde været udvist forinden med det gul kort han havde forinden. En udvisningen af Casemiro kunne jeg også havde forsvaret.

Ronaldo's mål var klart offside.

Ja, to af dem.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Zyconith.

9 år 3 måneder siden #3075 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse af kampen i aften. Jeg er oprigtig urolig for, at Barca gør det umulige endnu engang!

Jeg er med på, at Juventus er et klassemandskab, og har en af verdens bedste keepere, but still.

Hvad tænker i andre?

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 3 måneder siden #3076 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse af kampen i aften. Jeg er oprigtig urolig for, at Barca gør det umulige endnu engang!

Jeg er med på, at Juventus er et klassemandskab, og har en af verdens bedste keepere, but still.

Hvad tænker i andre?

Jeg håber Barca kommer hurtigt foran. Score til 2-0 i anden halveg og bruger alle krafter for derefter at tabe det hele på gulvet.

9 år 3 måneder siden #3077 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse af kampen i aften. Jeg er oprigtig urolig for, at Barca gør det umulige endnu engang!

Hvad tænker i andre?

Juve smider ikke det her! Allegri har arbejdet hele ugen på en taktik, hvor han vil neutralisere MSN, og kun dem. Det er vejen frem, men Iniesta kan ramme dagen, selvom der er længere og længere imellem hans afgørende tider i trøjen. Allegri er verdensklasse, og han er om nogen manden som forstår sig på taktik, og Juve er om nogen holdet som forstår sig på disciplin og taktisk udførelse.
Den eneste frygt jeg vil ha er, hvis Juve pakker sig 100% fra start til slut. De skal ikke ud og skabe kampen, men spiller man ikke fodbold i 90 min. så bliver det hårdt fysisk og mentalt. Man kan aldrig holde verdensklassespillere fra at scorer, eller skabe chancer.

Personligt håber jeg på en god kamp, hvor Juve ikke pakker sig, men i stedet spiller fodbold i store dele af kampen. Til de odds kyndige, så prøv Buffon får gult til odds 14 fik jeg den til. Den er faldet helt ned til 8, så jeg tidligere :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 3 måneder siden #3078 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Hvad tænker i andre?

Du er altid urolig og har dårlige fornemmelser inden en kamp, og jeg kan da kun delvist forstå det igår når det nu var Real Madrid der spillede, men hvorfor idag?

At FC Barcelona ryger videre idag mindsker overhovedet ikke Real Madrids muligheder for et Champions League trofæ.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 3 måneder siden #3079 af Pelle

Sahinovic skrev:

Hvad tænker i andre?

Du er altid urolig og har dårlige fornemmelser inden en kamp, og jeg kan da kun delvist forstå det igår når det nu var Real Madrid der spillede, men hvorfor idag? At FC Barcelona ryger videre idag mindsker overhovedet ikke Real Madrids muligheder for et Champions League trofæ.

Det er jeg ofte, ja. Det handler nok mest om, at min respekt for vores evige rival er stor, og man skal ikke undervurdere, hvad MSN kan udrette.

Jeg ønsker altid, at Barca fejler i samtlige turneringer de er med i, da det redder hele min uge - og jeg har nogle uudholdelige kolleger, som det kan lukke munden på ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

9 år 3 måneder siden #3080 af Pelle

Dios skrev:

Hvad tænker i andre?

Juve smider ikke det her! Allegri har arbejdet hele ugen på en taktik, hvor han vil neutralisere MSN, og kun dem. Det er vejen frem, men Iniesta kan ramme dagen, selvom der er længere og længere imellem hans afgørende tider i trøjen. Allegri er verdensklasse, og han er om nogen manden som forstår sig på taktik, og Juve er om nogen holdet som forstår sig på disciplin og taktisk udførelse.
Den eneste frygt jeg vil ha er, hvis Juve pakker sig 100% fra start til slut. De skal ikke ud og skabe kampen, men spiller man ikke fodbold i 90 min. så bliver det hårdt fysisk og mentalt. Man kan aldrig holde verdensklassespillere fra at scorer, eller skabe chancer.

Personligt håber jeg på en god kamp, hvor Juve ikke pakker sig, men i stedet spiller fodbold i store dele af kampen. Til de odds kyndige, så prøv Buffon får gult til odds 14 fik jeg den til. Den er faldet helt ned til 8, så jeg tidligere :)

Selv om det smerter mig, så har du jo ret i langt de fleste tilfælde, så jeg går med din optimisme ;-)

9 år 3 måneder siden #3081 af Pelle
Mit bet for i aften. Både Neymar og Suarez får gult kort, hvilket medfører karantæne :)

9 år 3 måneder siden #3082 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Var Per Frimann også så fandens sur efter Paris kampen?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Kassow-Rossing, Real HWL, Pelle

9 år 3 måneder siden #3083 af Pelle

Sahinovic skrev: Var Per Frimann også så fandens sur efter Paris kampen?

Hahaha! Ham og Martin Jørgensen er da også de to største Barca-fans, der kan gå på to ben!

Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

9 år 3 måneder siden #3084 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Var Per Frimann også så fandens sur efter Paris kampen?

Hvor er det fedt generelt at være fan af Real, der kan få alles pis til at koge og famle nogle sjove undskyldninger op af hatten, for hvorfor og hvordan det dog kan være, at Real er så gode! :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum