Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Fantastisk - intet mindre!
Så er vi kun en hjemmesejr på søndag fra at have haft en perfekt fodbolduge.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Atletico Madrid
Monaco
Juventus
Hm... Atletico og Juve er to helt forskellige typer af hold, end dem vi har spillet mod i turneringen i år. Atletico er tilbage på deres bedste i mine øjne igen. Juve ligeså. Monaco ved man ikke, hvor man har.
Men jeg tror sgu på det! Det plejer ellers at være et halvskidt tegn...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Og så vil jeg have et hattrick mod lillesøster i finalen! ;-)
Jeg sagde også, at jeg mener Atlético er den farligste af de resterende modstandere. Fordi de ikke kan nå at vinde mesterskabet, så de kan mere eller mindre fokusere ene og alene på Champions League, og ikke mindst fordi de efter de to finale-nederlag hungrer efter at vinde denne turnering. Det holder jeg også stadig på. Monaco er outsideren. Og Juventus.. de er stærke og solide, men jeg har ikke fidus til dem.
Real Madrid - Juventus er drømmefinalen. Jeg tror virkeligt på vores spillere i år, så lad os bare få den finale, der ser bedst ud.
I øvrigt lækkert at Barca er ude, så Ronaldo kan udbygge føringen ned til Messi hvad angår all-time Champions League. Den gode Ronaldo fortjener den efterhånden.
Er der nogen der ved hvornår lodtrækningen foregår?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
For de havde alt spillet, skabte flere 70-80 procents chancer, men det var meget konceptløst. Giv den til Messi, og så ser vi, hvad der sker. Desuden var Neymar fremragende, og det er nok meget godt, han ikke er med i weekenden.
Det der gør det svært at drage ret mange konklusioner baseret på gårsdagens kamp er, at Barcelona helt tydeligt fik foræret bolden af Juventus. (I øvrigt enormt modigt at Juventus tør gøre det - for det jo ofte det, andre hold de dør på, men der må man bare rose italienernes kvalitet. Hold nu op det er stærkt).
Men i og med at Barcelona fik bolden fra Juventus, så kom de også til at se mere dominerende ud, end de reelt set var - og jeg tror, det var en god pointe, de kom med i studiet efter kampen, hvor man pegede på, at Juventus havde et par gear mere, hvis det blev nødvendigt.
I hvert fald tror jeg, at vi skal passe på med at være alt for bekymrede/skråsikre baseret på gårsdagens opgør - søndag bliver noget helt andet.
PS: Personligt tror jeg, vi vinder 3-1. (Vi kan ikke holde noget hold i verden fra at score ...)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...