Om Vores Rivaler IX
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Men hvor mange gange skal de gøres opmærksom på kendelserne der gik begge vej set over de to kampe. Det er ganske enkelt rystende at der ikke bliver forholdt sig til kendelserne der gik Bayerns vej i de to opgør. Vi blev snydt i første kamp, med et straffespark der aldrig nogensinde skulle være dømt, men fordi de brænder så blev vi ikke hjulpet??? Eller fordi de efterfølgende fik et helt korrekt rødt kort til Martinez, og vi ender med at vinde, så bliver det ikke til det store samtale emne alligevel?
Kampen igår blev måske afgjort på dårlige kendelser. Men som flere har nævnt så havde Bayern jo også deres. Et tyndt straffe til dem, som ja kan dømmes, men selv i slowbillederne er det ikke til at se om Casemiro træder på Robbens tåspids.Men når nu den fløjtes, så som andre også har nævnt så skal Casemiro også have et i den forlængede. Det andet gule er måske hårdt dømt, men dem der bliver ved med at bilde sig selv ind at han ikke rammer Asensio først, de gider jo ikke se situationen igen så, eller vil bare ikke erkende de tog fejl i første omgang. Desuden kunne han snildt være smidt ud for sin tackkling på Casemiro i starten af 2 halveg, ligeså vel som Casemiro også kunne have fået nr. 2 i løbet af kampen. Så er er der offside målene, hvor Ronaldos 3 scoring, og Bayerns 1-2 scoring begge er snævre, men "udligner" vel hinanden. Ronaldos 2-2 scoring var dog ikke godt dommerarbjede, men det er jo hvad der sker, og jeg havde selv fået mit pis i kog hvis det var gået den anden vej, men det lyder på diverse eksperter som om det aldrig før er sket i fodboldhistorien.
Så kom nu lidt. Bayern blev ikke snydt, begge hold blev snydt. Bayern formåede ikke at udnytte det optimalt, det gjorde Madrid.
Set over to kampe var det ganske fortjent vi gik videre, bare trist det skal overskygges af en knap så god dommerpræstation, som folk åbenbart kun vil huske for at gå en vej.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Pelle skrev: Hvor er Neymar dog god. Jeg priser mig lykkelig for, at han ikke er med på søndag!
Han er samtidig en omvandrende tidsindstillet bombe.
Florentino Pérez
Pelle skrev: Mit bet for i aften. Både Neymar og Suarez får gult kort, hvilket medfører karantæne :)
Hvad fik du den til? :) Jeg har selv spillet Mascherano (annulleret), Alba, Rakitic, Neymar, Messi, Alves, Mandzukic og Khedira :D Så der må godt snart komme nogle flere kort.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sahinovic skrev: Med den albue Mandžukić svinger i hovedet på Roberto, så er det helt iorden at der bliver spillet videre. Dommeren er ihvertfald tydeligvis påvirket af Paris kampen, men jeg har nu altid syntes at den hollandske dommer har været fatsvag i alle de kampe han har dømt, hold fast hvor er det sørgeligt med dommerstanden disse dage.
Hvad er jeg gået glip af?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Pelle skrev: Mit bet for i aften. Både Neymar og Suarez får gult kort, hvilket medfører karantæne :)
Hvad fik du den til? :) Jeg har selv spillet Mascherano (annulleret), Alba, Rakitic, Neymar, Messi, Alves, Mandzukic og Khedira :D Så der må godt snart komme nogle flere kort.
Aner det faktisk ikke, det er kokken fra jobbet der har spillet for os :)
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Med den albue Mandžukić svinger i hovedet på Roberto, så er det helt iorden at der bliver spillet videre. Dommeren er ihvertfald tydeligvis påvirket af Paris kampen, men jeg har nu altid syntes at den hollandske dommer har været fatsvag i alle de kampe han har dømt, hold fast hvor er det sørgeligt med dommerstanden disse dage.
Hvad er jeg gået glip af?
Det løb Messi laver igennem banen, hvor han bliver revet tilbage, hvordan i alverden kan det ikke give frispark? Hvordan kan der ikke gives advarsel til Miralem Pjanić ved den han laver på Messi så han vælter og slår sig, fuldstændigt bevist og går slet ikke efter at få bolden.
Florentino Pérez