Om Vores Rivaler IX
Sahinovic skrev: Hold fast hvor spiller Hazard hjernedødt godt, han skaber ALT for Chelsea med nærmest ingen hjælp fra de andre. Hvis han kan fortsætte dette, skal han hentes.
Salah er heller ikke dårlig. Der sker noget hver gang han har bolden. Jeg tror på Hazard til sommer, og så får vi ham i hans bedste alder :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Hold fast hvor spiller Hazard hjernedødt godt, han skaber ALT for Chelsea med nærmest ingen hjælp fra de andre. Hvis han kan fortsætte dette, skal han hentes.
Salah er heller ikke dårlig. Der sker noget hver gang han har bolden. Jeg tror på Hazard til sommer, og så får vi ham i hans bedste alder :)
Spørgsmålet er, om man venter på Neymar i stedet? De seneste rygter går på, at man vil vente til 19 og forhandle sig frem til en Neymar. Hvem vil man helst have? Og kunne de i teorien fungere sammen?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev:
Spørgsmålet er, om man venter på Neymar i stedet? De seneste rygter går på, at man vil vente til 19 og forhandle sig frem til en Neymar. Hvem vil man helst have? Og kunne de i teorien fungere sammen?
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg slet ikke Real har Neymar i tankerne. Det er medierne der vil have Neymar til Madrid, det sælger aviser. Jeg håber virkelig man henter Hazard til sommer, det ville være en kanon signing til offensiven, og jeg tror ham og Isco ville få et fantastisk samarbejde. Specielt i de små rum Ud: Ronaldo, Benzema, Bale. Ind: Hazard, Mané og Dybala ;)
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg slet ikke Real har Neymar i tankerne. Det er medierne der vil have Neymar til Madrid, det sælger aviser. Jeg håber virkelig man henter Hazard til sommer, det ville være en kanon signing til offensiven, og jeg tror ham og Isco ville få et fantastisk samarbejde. Specielt i de små rum Ud: Ronaldo, Benzema, vazquez. Ind: Hazard, Mané og Dybala ;)
Af de tre hælder jeg mest til Dybala og Hazard. Mané løber kort inden for et par år når hans antrit og hurtighed tager af.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg slet ikke Real har Neymar i tankerne. Det er medierne der vil have Neymar til Madrid, det sælger aviser. Jeg håber virkelig man henter Hazard til sommer, det ville være en kanon signing til offensiven, og jeg tror ham og Isco ville få et fantastisk samarbejde. Specielt i de små rum Ud: Ronaldo, Benzema, vazquez. Ind: Hazard, Mané og Dybala ;)
Af de tre hælder jeg mest til Dybala og Hazard. Mané løber kort inden for et par år når hans antrit og hurtighed tager af.
Mané var tiltænkt til bredden. Han er kun 25, så han har ihvertfald mindst 4 gode år i sig endnu.
Køb Alexis Sanchez til Januar.
Hazard ind til sommer og Neymar til sommer 2019.
Bale skal sælges til sommer om han skal gå gratis.
Benzema har 1/2 år at vise at han fortjener at være på holdet selvom han er begyndt at score inkl. Ronaldo.
Målmand skal hentes enten Courtois fra Chelsea nu når De Gea er ved at låse sig fast i Man Utd.
Alle andre pladser har vi et par år nu på syntes jeg evt. en back up til Casemiro men vi har Llorente som har OK potentiale om et par år.
Ik mere fra mig og lad os se hvad der sker!
Hala Madrid!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: Det bliver spændende i aften i Valencia. Jeg tænker en uafgjort ville være fint, men måske Valencia kan overraske og endelig stoppe Barca's 'held' med at vinde kampe uden at levere.
Hvis de spiller, som de gjorde mod os, samtidig med at Barca ikke har heldet med sig, så burde et nederlag til Barca også være muligt. Valencia har alt at vinde, og det er kampEN, man skal se.
7 point op til Barca inden Clasicoen. 4 point efter, så kan alt ske.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Og apropos Valencia så er det vel det spanske hold der historisk set har mindst dommertække!