Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #4837 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev:

Real HWL skrev: Det er som om Barca bare ikke kan tabe i den her sæson!!

ja og skulle retfærdighed ske fyldest havde de faktisk også vundet i aften

Ja det er skræmmende. De er virkelig sultne i år. Og så må man bare tage hatten af for Valverde. Han har fået det til at spille næsten fra dag et. Der var lige en spansk super cup der glippede. Det virker som om de har glemt den...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4838 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX
Har dog stadig svært ved at se hvordan det her Barcelona hold er et stærkt hold, hvis vi tager os sammen og finder formen kan vi køre den over ligesom i supper cuppen, casemiro skal bare pakke Messi ned, så er resten sku fint til at tale med.

Det kommer selvfølgelig bare and på om vi kan finde den form

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 6 måneder siden #4839 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev: Har dog stadig svært ved at se hvordan det her Barcelona hold er et stærkt hold, hvis vi tager os sammen og finder formen kan vi køre den over ligesom i supper cuppen, casemiro skal bare pakke Messi ned, så er resten sku fint til at tale med.

Reals 3 næste kampe. Bilbao U, Sevilla H, Barca H. Der skal 9 point på kontoen hvis vi vil lege med. Bale er heldigvis snart tilbage, så jeg er fortrøstningsfuld ;)

8 år 6 måneder siden #4840 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Er ikke i tvivl om at Barca mister minimum 9 point i løbet af sæsonen. Men er fandeme heller ikke i tvivl om, at Real Madrid (i deres nuværende forfatning) også sætter flere point til.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Raul7-2880.

8 år 6 måneder siden #4841 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Er ikke i tvivl om at Barca mister minimum 9 point i løbet af sæsonen. Men er fandeme heller ikke i tvivl om, at Real Madrid (i deres nuværende forfatning) også sætter flere point til.

Mon ikke de efterhånden har fattet alvoren.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #4842 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Carlos3 skrev: Har dog stadig svært ved at se hvordan det her Barcelona hold er et stærkt hold, hvis vi tager os sammen og finder formen kan vi køre den over ligesom i supper cuppen, casemiro skal bare pakke Messi ned, så er resten sku fint til at tale med.

Reals 3 næste kampe. Bilbao U, Sevilla H, Barca H. Der skal 9 point på kontoen hvis vi vil lege med. Bale er heldigvis snart tilbage, så jeg er fortrøstningsfuld ;)

Barcas næste 4 kampe: Celta Vigo H, Villareal U, Deportivo H, Real U. med de rigtige resultater i kampene op til el classico kunne vi sagtens stå med en mulighed for at bringe os ret tæt Barca, men ja lad os håbe Bale kommer tilbage og vender skuden ;)

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 6 måneder siden #4843 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Er ikke i tvivl om at Barca mister minimum 9 point i løbet af sæsonen. Men er fandeme heller ikke i tvivl om, at Real Madrid (i deres nuværende forfatning) også sætter flere point til.

De behøver kun at tabe 8 point, hvis Real Madrid jo altså bliver bedre indbyrdes ;-)

Sæsonen er lang.

8 år 6 måneder siden #4844 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Nu ved jeg godt, det er på mode herinde at grine af Bale og hans mange skader, men faktisk bidrager Bale med lige præcis en ting, som INGEN - absolut INGEN - af klubbens resterende spillerne gider:

Genpres.

Når Bale selv - eller en holdkammerat mister en bold - er waliseren enormt dygtig til at jagte den tilbage igen; eller som minimum gøre forsøget, når det sker for Kroos, Modric, Cristiano, Benzema, Isco eller Asensio så har de mest af alt travlt med at kigge bebrejdende på grønsværen/himlen/støvlerne eller den nærmeste medspiller.

Så jeg er nok en af de få herinde - måske endda den eneste - der glæder sig til at få Bale retur; om ikke andet så for hans vilje til at vinde.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, ChrillRM14

8 år 6 måneder siden #4845 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Bale er en fantastisk fodboldspiller der uden tvivl vil bidrage med en masse kvalitet når han kommer tilbage.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #4846 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@Dario

Jeg faktisk også enig. At Bale kommer tilbage er kun godt. Der mangler en masse i et impotent angreb og et generelt impotent hold, der i øjeblikket ikke spiller nævneværdig bold. Han kommer med noget fart, noget pres og helt klart også noget gejst. Det er altsammen velkomment! Desuden er det kun positivt, at der kommer noget konkurrence til offensiven. Det virkede så godt sidste år.

Lad det være starten på enden for skadeshelvedet for holdet.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 6 måneder siden #4847 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Lars1991, Jaken, Zyconith, elle44, Sahinovic, Vinícius, Jonas, Evden

8 år 6 måneder siden #4848 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre fiel skrev: Hvis der er noget det her hold er godt til, så er det at få én til at savne de spillere der ikke er med. Vi spiller så ubønhørligt ringe at når man ser en kamp og Bale ik er med, så sidder man fanme og savner ham og føler han er svaret på alle problemer. Jeg har tidligere på sæsonen siddet og savnet BENZEMA når han ik var med. Ja det er jo lige før Kiko Casilla ka få mig til at savne Navas - og så ved man altså den er gal!! Carvajal savnede man som en sindssyg selv om han var vanvittigt ringe da han blev skadet. Ronaldo var savnet da han var ude med karantæne og de sidste 3 mdr har mange råbt og skreget på Morata og James (selv om ganske få var specielt ærgerlige da de blev sendt videre). Så hvis der er ét punkt vi er nummer 1 på, så må det være at præstere så ringe at vi alle savner hvem som helst :-D

Det er SÅ rigtigt - men også sørgeligt. :o(

Leveret af Kunena Forum