Om Vores Rivaler IX
Kimbo skrev: Barca sidder totalt på det, de par gange jeg har set dem denne sæson synes jeg ikke de har været gode, men i dag ser det solidt ud. De mangler noget i offensiven men defensiven og midtbanen ser stærke ud.
Umtiti er et bæst, hold op hvor er han brøl stærk, ser desværre ud til han bliver/er en kæmpe gevinst for dem. Semedo er ligeså en vanvittigt teknisk back med et enormt løbe potentiale. Sjovt at se Vermalen igen.
Lugter af en klokkeklar 0-0'er.
FC Barcelona lyder som et rigtigt vinderhold :-D
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke i dag B-)Sahinovic skrev:
Kimbo skrev: Barca sidder totalt på det, de par gange jeg har set dem denne sæson synes jeg ikke de har været gode, men i dag ser det solidt ud. De mangler noget i offensiven men defensiven og midtbanen ser stærke ud.
Umtiti er et bæst, hold op hvor er han brøl stærk, ser desværre ud til han bliver/er en kæmpe gevinst for dem. Semedo er ligeså en vanvittigt teknisk back med et enormt løbe potentiale. Sjovt at se Vermalen igen.
Lugter af en klokkeklar 0-0'er.
FC Barcelona lyder som et rigtigt vinderhold :-D
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men okay, skal ikke klage! Hold den!!!!!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Carlos3 skrev: Hold nu fast hvor guedes farlig, hans speed og evige udfordring på kanten har jo gjort semedo helt rundtosset. lidt bedre afslutning og han kunne blive rigtig spændende at se fremover.
Har også samme indtryk. Han er ejet af PSG. Det vil gør det svært at få fat i ham.
madrid2000 skrev:
Carlos3 skrev: Hold nu fast hvor guedes farlig, hans speed og evige udfordring på kanten har jo gjort semedo helt rundtosset. lidt bedre afslutning og han kunne blive rigtig spændende at se fremover.
Har også samme indtryk. Han er ejet af PSG. Det vil gør det svært at få fat i ham.
En offensiv fremtid i madrid med Asensio, Guedes, Mbappe, ville jeg ikke klage over
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano