Om Vores Rivaler IX

8 år 8 måneder siden #4753 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Inters Icardo bliver ved med at banke mål ind...Sæt igang Perez!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #4754 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Inters Icardo bliver ved med at banke mål ind...Sæt igang Perez!!

Icardi er uden tvivl en fantastisk angriber, men han er samtidig et helt igennem forfærdeligt menneske. Han skal forhåbentlig aldrig til Real Madrid.

8 år 8 måneder siden #4755 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Dios skrev:

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Daniel skrev: Jeg ser ikke Barcelonas kampe. Det må jeg blankt indrømme

Hmm... Jeg synes nu man skal unde sig selv chancen hvis man har tid. Messi er jo en fantastisk fodboldspiller, så er jeg sgu ligeglad om han spiller i Barcelona. At vi har muligheden i vores levetid for at se Messi spille synes jeg man skal udnytte hvis man lyster. Om end det af og til kun bliver til nogle få øjeblikke hvor han virkelig sætter trumf på, er han stadig måske tidens mest bedste spiller. Jeg nød virkelig at se MSN spille.

Jeg er nok mere tilhænger af indstillingen hos 'modpolen' til Dejan fra Radio24/7 udsendelsen. Jeg er først og fremmest fan af fodbolden. Taber Real Madrid en given kamp og ikke fortjente at vinde, så har jeg det fint med det. Den 'bedste' fodbold skal vinde, om det så falder ud til fordel for eksempelvis Mourinhos defensive eller Guardiolas offensive tilgang, er mig ligegyldigt. Det er to sider af samme 'sag'.

Jeg er så lille et menneske at jeg ikke kan sidde og nyde hvor fantastisk en fodboldspiller Messi er. Glæder mig bare til han stopper med at spille fodbold, så han ikke kan pisse mere på Real... Håber også ham og Argentina får et forfærdeligt VM. Men såden er vi så forskellige ;)

Det var et smukt punktum han satte i historiebøgerne og for debatten da han lod trøjen blafre i vinden på Bernabeu.

Jeg nåede heldigvis ikke at se det. Fjernsynet blev slukket i det sekund han scorede. Alt hvad der hedder sociale medier blev droppet i 3 dage. Men alt ente jo heldigvis godt til sidst ;)

Jeg fik desværre optaget målet i den smukkeste vinkel, hvis du skulle være interesseret? Sad lige bag målet, da den blev sparket ind :(

Det var meget pænt af dig. Men ellers tak, syntes vi skal begrave den aften ;) Det må have været en lang tur hjem til Danmark efter sådan en kamp?

Det var da helt klart et kæmpe minus, men oplevelsen, stemningen og Casemiro's mål (som jeg også var så heldig at få optaget) og vigtigst af alt mesterskabet, som uanset resultatet var forholdsvis sikret gjorde det mere overkommeligt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 8 måneder siden #4756 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Der er lidt rygter om at vi holder øje med Sanchez' eventuelle skifte til City, for så at kapre Aguero. De har også en velspillende Gabriel Jesus, så måske der kunne være noget om det. Han er dog 30 næste sommer så det er jo ikke ligefrem en langstidsholdbar løsning.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 8 måneder siden #4757 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

Der er lidt rygter om at vi holder øje med Sanchez' eventuelle skifte til City, for så at kapre Aguero. De har også en velspillende Gabriel Jesus, så måske der kunne være noget om det. Han er dog 30 næste sommer så det er jo ikke ligefrem en langstidsholdbar løsning.

Agüero har altså også een skadeshistorik, der vil noget. Forestil jeg så hans fysiske tilstand i Madrid? Jeg kan ellers lige se os bande og svovle over Agüero, når han ligger skadet sammen med Bale en gang hver anden uge, mens de på skift kan skrive på Twitter, at de vil "komme stærkere tilbage end nogensinde"...

Agüero har sagt, at han umiddelbart slutter sin europæiske karriere i City og tager til Argentina bagefter.

Icardi kunne være et virkelig godt bud. Han er et ego, men det bør kunne styres.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 8 måneder siden #4758 af mohbar

El Siete skrev:

Aguero skulle vi have købt for 4-5 år siden..hans skadesfrekvens og alder tæller forholdsvist imod.

Men Icardi er kun 24 og han er kun skadet ca. 2 uger pr år...Og så er det lige den type spiller vi skriger efter: effektiv som /$#@!

8 år 8 måneder siden #4759 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

El Siete skrev:

Aguero skulle vi have købt for 4-5 år siden..hans skadesfrekvens og alder tæller forholdsvist imod.

Men Icardi er kun 24 og han er kun skadet ca. 2 uger pr år...Og så er det lige den type spiller vi skriger efter: effektiv som /$#@!

Men til gengæld er han dårligere med bolden end Higuain. Icardi er fandens skarp foran mål, men der er så også det. Han er mere stationær end Benzema. Deltager aldrig i opspillet, og har en teknik som er helt igennem forfærdelig, og det er lige fra førsteberøringer til afleveringer.
Icardi er den typiske argentinske angriber, som har et fremragende spark og fandens kynisk foran kassen.

Vil man have det, så er Icardi manden, men han er på ingen måder en publikumsyndling, som elsker at forkæle folket. Og så er der lige det med hans temperament og ego som overskygger alt, og en af grundene til han stadig spiller ligegyldig bold i Inter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 8 måneder siden #4760 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

El Siete skrev:

Ja, det kunne godt virke som en and. Er heller ikke stor tilhænger af en 30-årig Aguero til at supplere/erstatte Benzema. Jeg kender dog ikke så meget til Icardi, mest hans kontroverser med Inters fans, men ud fra hvad jeg kan læse rundt omkring, og hvad du skriver, virker han som en spændende spiller.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 8 måneder siden #4761 af mohbar

Dios skrev:

mohbar skrev:

El Siete skrev:

Men til gengæld er han dårligere med bolden end Higuain. Icardi er fandens skarp foran mål, men der er så også det. Han er mere stationær end Benzema. Deltager aldrig i opspillet, og har en teknik som er helt igennem forfærdelig, og det er lige fra førsteberøringer til afleveringer.
Icardi er den typiske argentinske angriber, som har et fremragende spark og fandens kynisk foran kassen.

Vil man have det, så er Icardi manden, men han er på ingen måder en publikumsyndling, som elsker at forkæle folket. Og så er der lige det med hans temperament og ego som overskygger alt, og en af grundene til han stadig spiller ligegyldig bold i Inter.

Tjoooo han er nok stationær men fylder ganske gost inde i boksområdet og har en fed evne til at placere sig rigtigt. Han er ikke den der sætter sine medspillere op men en klassisk 9er der laver mål. Og med vores mærkelige tendens tiæ konstant at lave indlæg er det sådan en type vi bør have.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #4762 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

mohbar skrev:

El Siete skrev:

Ej, han er altså ikke forfærdelig teknisk. Tager man et kig på nogle af de mål, han laver, så kan man se en spiller med en fantastisk timing når han sparker til bolden uanset om den kommer i luften eller på jorden og uanset hvor vanskelig den er, så skal han nok have kontrol over den. Og det er ikke kun i sparket, men også hans førsteberøringer sidder der. Han er god med ryggen til målet, har en fin styrke og en fin hurtighed, men vigtigst af alt, så flyver han rundt i boksen for at finde plads til at afslutte, så når vores spil ender i de her langsomme, krampagtige perioder, vil han være guld værd når bolden alligevel bare bliver smækket ind i feltet, for han skal nok finde plads og modsat vores angribere pt, så laver han mål.

Man behøver ikke 10 spillere på banen som alle kan deltage i det opbyggende spil. Det er jo lidt problemet nu, hvor Ronaldo bevæger sig frit rundt og Benzema leger gemmeleg, for der er aldrig nogen i boksen eller en spiller klar til at løbe dybt, når alle skal ned og deltage i spillet. Med Kroos, Isco, Modric, Casemiro, de to backs og så evt. en teknisk stærk og kreativ angriber, så er man ligesom dækket ind på det punkt, mens man stadig har en spiller der står klar til at bombe kasser.

Jeg siger ja tak til Icardi. Han er 24 år gammel, er blandt de bedste angribere i verden og har alt der skal til for at slå igennem i Real.

8 år 8 måneder siden #4763 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har ikke set Icardi spille meget, men det begynder sgu at blive et sjovt modargument mod en angriber, at han ikke er lige så god til det opbyggende spil som Benzema. Vi har måske verdens bedste midtbane, der kan servicere vores angribere, mens vi også har to backs, der er ivrige for at deltage i det opbyggende spil.

Vi burde altså ikke have behov for, at en af vores angribere falder ned i banen. Tværtimod ville det måske gavne spillet mere, at vi havde en trussel i dybden, der ikke bliver løbet op af 56-årige Juanfran, og at vi har en spiller, der hele tiden flakker rundt i feltet. Det var jo det gode ved Morata - han står aldrig stille i feltet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, R7CR7GB11, Kialpe

8 år 8 måneder siden #4764 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg savler sku når jeg ser PSG's offensiv... selvom jeg ikke kan fordrage Cavani kan man ikke tage fra ham at han er vanvittigt skarp foran kassen.
Han har selvfølgelig også verdens anden bedste spiller + verdens største talent omkring sig.

Leveret af Kunena Forum