Om Vores Rivaler IX
Det er også bemærkelsesværdigt, hvor få gange vi har trukket hinanden i CL. Hvad er det, 2 gange i løbet af de sidste 17 år?
Spekulationer som aldrig kan bevises, men jeg finder det ikke usandsynligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Sahinovic skrev: Er der nogle der sådan rent praktisk kan fortælle mig hvordan kolde/varme bolde fungere? Det er første gang jeg hører det ihvertfald. Spillere som Javier Zanetti og Roberto Carlos, som før også har spillet Champions League, og som åbenbart også indgår i dette 'inside-job', ville de virkeligt gå med til det? For det må da have gået op for dem, at de så også er blevet løjet til før i tiden, så risikoen for at de på et tidspunkt eventuelt stikker UEFA er da alligevel stor? Jeg kan slet ikke se, at risikoen skulle være det værd for UEFA, og slet ikke når der i forvejen er en god sandsynlighed for, at de 'rigtige' hold trækker hinanden.
Jeg må selv tilstå, at jeg selv nogle gange sidder med følelsen af, at der bliver snydt med lodtrækningen, men hvis jeg ikke har en forklaring på, hvordan der ligepræcis bliver snydt og hvordan det bliver udført rent praktisk, så går det hen jo og bliver bare lidt pinligt.
Nu har jeg set YouTube videoen, og den der med at man tager en bold op, mærker at den er kold, for så efterfølgende at stille den ned igen for at lede efter en varm bold, tror jeg simpelthen ikke på, så åbenlys dum kan man ikke være på en åben og live begivenhed hvor kameraerne peger direkte ned på deres hænder - og lige et ekstra spørgsmål, hvordan varmer/nedkøler de boldene? Det, at de også ligger sammen i en bunke, og at de ligger der i et stykke tid, virker også lidt som om, at denne effekt så ville forsvinde, når der endeligt skal trækkes.
Enig. I alt faktisk.
Der er lidt for meget sølvpapirshat over den forklaring.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Ha! At Youtube er et stort medie, gør sgu ikke indholdet troværdigt ... jeg vil nok sige, at hvis du stoler på alt, du ser på Youtube, så håber jeg ikke, du har stemmeret ;-)
eg tror da på ingen måde at Youtube der skal man bare stole på alt, men måske du skulle forholde dig til videoen så vi ikke skal diskutere om YT. Der er beviser på video, og hvsi det så var kommet ud på BT havde det så været sandt eller hvad?? Det må du jo vurdere. Hvis du ikke har set videoen så kan vi da ikke sidde og diskutere om det er falsk eller ej. Når men du må have en god dag:)
DarioGomez skrev: Du er slet ikke i tvivl ... baseret på?
Og lad nu være med at bruge forsmåede Sepp Blatter som sandhedsvidne.
Giv mig ægte billeder/beviser fra et rigtigt medie (så nej en eller anden Youtube-tosse fungerer heller ikke).
Hvis det virkelig skete, så havde et stort medie gravet i historien og bevist den ... ellers må du jo være den første.
Ligesom i retten, så er der en masse skyldige mennesker som går fri, fordi beviset på dem ikke kan fremføres som et konkret bevis. Jeg ved så bare ikke om min holdning vil være, at disse mennesker så er uskyldige, fordi anklager ikke kan bevise det, så de kan dømmes? Og grunden til jeg nævner retten som eksempel er, at jeg kender rigtig mange mennesker som er kendt uskyldige, selvom de langtfra er det.
Fair nok, så skal man ikke tro på alt, men hvis man kun tror på hvad der kan bevises, så mener jeg heller ikke man burde have stemmeret, for den holdning er vel i princippet ligeså langt ude.
Jeg tror helt sikkert selv der bliver snydt, men hvordan ved jeg ikke, for der er immervæk mange indblandet, og integriteten blandt nogle af de største legender tror jeg vejer en del. Men man har jo før set i cyklingverden, at doping er frit tilgengængelig, og det kun er folk udefra som ikke kender til sandheden. F.eks. var der jo absurd mange cykelryttere som vidste Lance Armstrong var dopet i alle sine år, men ingen talte om det før efter 7? år mener jeg det var.
Hvor der er magt og penge er der også fusk. Er det ikke bare sådan mennesket er?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Aouassar
- Gæst
-
Jeg kan sagtens blive overbevist, men igen, hvis man vil se spøgelser så ser man dem også..
Det ville næsten ikke være forsvarligt for ens hjerterytme og nervesystem som fan:) Hvis det skulle ske ville det næsten være for sindssygt.Kimbo skrev: Mulighed for 3 El Clasico på 12 dage.. Av av
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
mohbar skrev: hold da op hvor må Bayern grine hele vejen til banken når de skal hæve de peanuts der skal til for at købe James fri.
Helt enig! Men selv da aftalen blev lavet sidste sommer var det da fuldstændig åbenlyst at aftalen var aldeles håbløs fra et Real Madrid-synspunkt - en billig årlig leje over to år og en optionel købsklausul som selv efter James' hidtidige præstationer i Madrid var på et lavt beløb sammenlignet med de sammenlignelige priser som kun lige så ud til at være begyndt at stige. Så spiller han skidt har det været en billig omgang for Bayern og så står Real Madrid med en spiller der er blevet to år ældre og kommer fra et mislykket ophold som kun har sænket hans pris - og går det godt ka Bayern vælge at indløse en billig klausul. To års fuld returret - jeg fatter simpelthen ik handlen og har siden offentliggørelsen været målløs over hvor ringe købmandskab det var fra vores side
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Først et elendigt udspark, der giver chancen og så undlader han at strække armen ved afslutningen. Håbløst.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Han kan sgu noget ham Mourinho.
Spillerne på begge hold er godt nok ringe. De spiller som Real Madrid, når Real Madrid spiller værst. Den måde City er kommet ud til anden halvleg, så går Liverpool jo let videre til semifinalen.
Jeg bliver så ærgerlig, når sådan en kamp bliver slået op til at være bare i nærheden af spansk topfodbold.