Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Zyconith skrev: Han kan sgu noget ham Mourinho.
Spillerne på begge hold er godt nok ringe. De spiller som Real Madrid, når Real Madrid spiller værst. Den måde City er kommet ud til anden halvleg, så går Liverpool jo let videre til semifinalen.
Jeg bliver så ærgerlig, når sådan en kamp bliver slået op til at være bare i nærheden af spansk topfodbold.
Det er derfor, at det næsten er ligeså vigtigt, at et engelsk hold ikke vinder CHL, som hvis Barca gør det
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er heller ikke så svært, med den elendige engelske! dommerpræstation der blev lagt for dagen. Uendeligt mange pinlige kendelser der gik mod Manchester City, og det sidste straffe på Agüero er simpelthen en kvalmende skandale.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Det er heller ikke så svært, med den elendige engelske! dommerpræstation der blev lagt for dagen. Uendeligt mange pinlige kendelser der gik mod Manchester City, og det sidste straffe på Agüero er simpelthen en kvalmende skandale.
Men derfor skal man da ikke tabe 3-2 på hjemmebane mod et elendigt MU-mandskab. Og da slet ikke efter at have været oppe med to ved halvleg.
Forkerte dommerskøn eller ej.
Jeg håber mere og mere på at trække et engelsk hold i semifinalen, om end jeg inden kvartfinalen frygtede Klopp (LÆS: Ikke Liverpool) en smule inden.
Daniel skrev:
Sahinovic skrev:
Men derfor skal man da ikke tabe 3-2 på hjemmebane mod et elendigt MU-mandskab. Og da slet ikke efter at have været oppe med to ved halvleg.
Jeg håber mere og mere på at trække et engelsk hold i semifinalen, om end jeg inden kvartfinalen frygtede Klopp (LÆS: Ikke Liverpool) en smule inden.
Den måde Manchester City kommer ud på i anden halvleg er naturligvis under al kritik. Men hvis dommeren havde dømt korrekt idag, så havde sejren også været deres.
To klokkeklare straffespark skulle de have haft. Først den med Ashley Young, hvor han tydeligvis stopper bolden, der er på vej over til en helt fri Sterling, med hånden. Efterfølgende var der den med Agüero, som Ashley Young samtidig skulle have blevet udvist for.
streamable.com/8n3sk (videon til straffesparket for dem der interesseret i, hvor fantastisk den engelske dommerstand er. Jeg er stadig målløs.)
Der var også offside på en af Manchester Uniteds mål, samt nogle komplet mærkværdige beslutninger dommeren tog igennem hele kampen, og ikke en eneste af dem gik til Manchester Citys fordel.
Alt i alt, så kan vi godt blive enige om, at Manchester City var ringe i anden halvleg, men dommeren havde en afgørende rolle i deres nederlag idag, det burde der ikke være delte meninger om.
Florentino Pérez
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Sahinovic skrev:
Daniel skrev:
Sahinovic skrev:
Den måde Manchester City kommer ud på i anden halvleg er naturligvis under al kritik. Men hvis dommeren havde dømt korrekt idag, så havde sejren også været deres.
To klokkeklare straffespark skulle de have haft. Først den med Ashley Young, hvor han tydeligvis stopper bolden, der er på vej over til en helt fri Sterling, med hånden. Efterfølgende var der den med Agüero, som Ashley Young samtidig skulle have blevet udvist for.
streamable.com/8n3sk (videon til straffesparket for dem der interesseret i, hvor fantastisk den engelske dommerstand er. Jeg er stadig målløs.)
Der var også offside på en af Manchester Uniteds mål, samt nogle komplet mærkværdige beslutninger dommeren tog igennem hele kampen, og ikke en eneste af dem gik til Manchester Citys fordel.
Alt i alt, så kan vi godt blive enige om, at Manchester City var ringe i anden halvleg, men dommeren havde en afgørende rolle i deres nederlag idag, det burde der ikke være delte meninger om.
Sørgeligt at en dommer skal ødelægge en kamp på den måde. Pensionen kalder Atkinson. City burde dog ha scoret flere mål, især sterling han skylder. Ellers en fin kamp.
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO
Sahinovic skrev: Der var også offside på en af Manchester Uniteds mål
Det så jeg ikke. Hvilket?
BBB skrev:
Sahinovic skrev: Der var også offside på en af Manchester Uniteds mål
Det så jeg ikke. Hvilket?
Smallings mål til 3-2 var der offside på.
Florentino Pérez
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Aouassar
- Gæst
-
Aouassar skrev: En spansk dommer er ifærd med at ødelægge et City comeback...
Hvad har han gjort forkert? Lad nu vær med at være til fals for alt det bs de to tågehoveder (Werge og Mølby) lukker ud.
Bernardo Silva, David Silva, Mane, De Brune... Hvor er de fantastiske.
Edit: for ikke at glemme Sane, Jesus, Salah, etc. Forståeligt nok at Premier League er blevet bedre med det influx af udenlandske spillere.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos