Om Vores Rivaler IX
Jeg started husker Ronaldo startede usikkert ud, men langsomt har han spillet sig op med både assist og mål og godt spil. Det gør ondt.
Vi havde et virkelig spændende projekt i 16-17 da vi fortsat havde Kovacic, James osv. Nu står vi med ingen af dem, en solgt Ronaldo og en udbrændt Modric... Nøj hvor ser han han mættet og langsom ud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Reminder, inden det går ned i morgen: Vi tabte 0-4 til Barcelona, der manglede Messi, på hjemmebane, MED Ronaldo og Keylor Navas.
Tja. Vi tabte 5-0, da vi havde Ronaldo og Casillas. Vi har haft den ringeste periode på banen siden Navas' ankomst - og det er en anden mand, der står i målet.
Hvis du vil se kritisk på det hele, så kan du se kritisk på det hele.
Elto92 skrev: Ja han bør i realiteten score målene for os, men vi har jo lorte præsident som langsomt har synket et verdensklasse hold i sænk.
Jeg started husker Ronaldo startede usikkert ud, men langsomt har han spillet sig op med både assist og mål og godt spil. Det gør ondt.
Ligesom da Raul scorede mål i Tyskland, så kan vi også glæde os over Ronaldo's succes. Det var trods alt et lykkeligt brud.
Jeg misunder dog Juventus det aggressive løb mod bolden af Dybala(?), der førte til Ronaldo's mål. Han kommer på bolden før en defensiv spiller, som faktisk er væsentligt tættere på den. Tænk hvis vores tre offensive spillere gjorde den slags.
BBB skrev:
Elto92 skrev: Ja han bør i realiteten score målene for os, men vi har jo lorte præsident som langsomt har synket et verdensklasse hold i sænk.
Ligesom da Raul scorede mål i Tyskland, så kan vi også glæde os over Ronaldo's succes. Det var trods alt et lykkeligt brud.
Jeg misunder dog Juventus det aggressive løb mod bolden af Dybala(?), der førte til Ronaldo's mål. Han kommer på bolden før en defensiv spiller, som faktisk er væsentligt tættere på den. Tænk hvis vores tre offensive spillere gjorde den slags.
Arh var :D
Sådan nogle løb har vi da set utallige af gange fra Benzema af. Nuvel, så kan det altid blive bedre, men han har da om nogen oppet sit genpres-game. Han er begyndt og løbe utrolig meget uden bold, men lige pt. har vi dog ingen spillere som kan sparke den ind som Ronaldo gjorde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
BBB skrev: Benzema har sgu da aldrig skubbet en modstander væk på den måde :-D
Nu får du en hurtig en at tygge på.
Se på Lucas skud på stolpen i super cup kampen imod Barcelona ;) Alene i den kamp havde Benzema 3 eller 4 interceptions på den måde :) Og tro mig, for jeg kan faktisk finde utrolig mange eksempler med netop Benzema, som går ind og tager duellen og vinder den.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Vi havde et virkelig spændende projekt i 16-17 da vi fortsat havde Kovacic, James osv. Nu står vi med ingen af dem, en solgt Ronaldo og en udbrændt Modric... Nøj hvor ser han han mættet og langsom ud.
Ja Modric gik fra verdens bedste til en middelmådig midtbane spiller på 0,5 sekund. Han har slet ikke vist noget siden sæson starten. Men bare rolig, vi har Valverde!
La liga nummer 34 skal i hus.
Ronaldo stråler i Juve, og det er da godt for ham, men det hjælper ikke os. Dog kan jeg egentlig godt forstå, at manden forlod klubben, for han følte sikkert, at han aldrig blev værdsat det som han fortjente. Der var altid kritik af hans person og hans spil, ligemeget hvor god han var. Og tænk sig, han kommer til Juventus og modstanderens fans værdsætter ham, selvom han faktisk lige har scoret et mål imod dem. Mon ikke det var der, at han valgte, at han ville skifte? Ronaldo er jo også menneske, og han vil ligesom alle andre også gerne værdsættes. Jeg kan godt forstå ham. Måske skulle vi genoverveje vores forkælede fankultur? Vi kræver det bedste, og hvis spillerne fejler, støtter vi dem ikke, men derimod pifter vi af vores egne spillere. Jeg synes, at det er en syg fankultur, og jeg har svært ved at forstå den.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Eller bare have fået fingeren ud generelt. Men sket er sket, gjort er gjort.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Efterårs hold i top 5 ligaerne:
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ramos4 skrev: Set i bagklogskabens lys: Vi skulle jo nok have solgt Modric og Asensio for gode penge og så beholdt Kovacic og hentet Hazard.
Florentino må jo ikke sælge spillere som Modric eller Asensio, ellers var alle fans blevet rasende. Ingen kunne vel forudse, at Modric ville falde så meget i niveau. Jeg kan godt forstå, hvorfor man ikke gav ham lov til at skifte. Det er voldsomt, at sælge både Ronaldo og Modric i samme vindue. Asensio er et evighedstalent og bør sælges hurtigst muligt, da man sagtens kan få et pænt beløb for ham. Det tror jeg dog ikke sker.
Kovacic bliver forhåbentligt solgt, der er heller ikke meget talent i ham. Han har et godt drive, men ellers tilbyder han ikke ret meget. Han har heller ikke været særlig god hos Chelsea.
Steen skrev:
Ramos4 skrev: Set i bagklogskabens lys: Vi skulle jo nok have solgt Modric og Asensio for gode penge og så beholdt Kovacic og hentet Hazard.
Florentino må jo ikke sælge spillere som Modric eller Asensio, ellers var alle fans blevet rasende. Ingen kunne vel forudse, at Modric ville falde så meget i niveau. Jeg kan godt forstå, hvorfor man ikke gav ham lov til at skifte. Det er voldsomt, at sælge både Ronaldo og Modric i samme vindue. Asensio er et evighedstalent og bør sælges hurtigst muligt, da man sagtens kan få et pænt beløb for ham. Det tror jeg dog ikke sker.
Kovacic bliver forhåbentligt solgt, der er heller ikke meget talent i ham. Han har et godt drive, men ellers tilbyder han ikke ret meget. Han har heller ikke været særlig god hos Chelsea.
Modric er 33 og smadret efter VM. Selvfølgelig skal han væk.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022