Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #6181 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja han bør i realiteten score målene for os, men vi har jo lorte præsident som langsomt har synket et verdensklasse hold i sænk.
Jeg started husker Ronaldo startede usikkert ud, men langsomt har han spillet sig op med både assist og mål og godt spil. Det gør ondt.

Vi havde et virkelig spændende projekt i 16-17 da vi fortsat havde Kovacic, James osv. Nu står vi med ingen af dem, en solgt Ronaldo og en udbrændt Modric... Nøj hvor ser han han mættet og langsom ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Asensio20

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6182 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Reminder, inden det går ned i morgen: Vi tabte 0-4 til Barcelona, der manglede Messi, på hjemmebane, MED Ronaldo og Keylor Navas.

Tja. Vi tabte 5-0, da vi havde Ronaldo og Casillas. Vi har haft den ringeste periode på banen siden Navas' ankomst - og det er en anden mand, der står i målet.

Hvis du vil se kritisk på det hele, så kan du se kritisk på det hele.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

3 år 8 måneder siden #6183 af BBB

Elto92 skrev: Ja han bør i realiteten score målene for os, men vi har jo lorte præsident som langsomt har synket et verdensklasse hold i sænk.
Jeg started husker Ronaldo startede usikkert ud, men langsomt har han spillet sig op med både assist og mål og godt spil. Det gør ondt.

Ligesom da Raul scorede mål i Tyskland, så kan vi også glæde os over Ronaldo's succes. Det var trods alt et lykkeligt brud.

Jeg misunder dog Juventus det aggressive løb mod bolden af Dybala(?), der førte til Ronaldo's mål. Han kommer på bolden før en defensiv spiller, som faktisk er væsentligt tættere på den. Tænk hvis vores tre offensive spillere gjorde den slags.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

3 år 8 måneder siden #6184 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Elto92 skrev: Ja han bør i realiteten score målene for os, men vi har jo lorte præsident som langsomt har synket et verdensklasse hold i sænk.

Ligesom da Raul scorede mål i Tyskland, så kan vi også glæde os over Ronaldo's succes. Det var trods alt et lykkeligt brud.

Jeg misunder dog Juventus det aggressive løb mod bolden af Dybala(?), der førte til Ronaldo's mål. Han kommer på bolden før en defensiv spiller, som faktisk er væsentligt tættere på den. Tænk hvis vores tre offensive spillere gjorde den slags.

Arh var :D

Sådan nogle løb har vi da set utallige af gange fra Benzema af. Nuvel, så kan det altid blive bedre, men han har da om nogen oppet sit genpres-game. Han er begyndt og løbe utrolig meget uden bold, men lige pt. har vi dog ingen spillere som kan sparke den ind som Ronaldo gjorde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 8 måneder siden #6185 af BBB
Benzema har sgu da aldrig skubbet en modstander væk på den måde :-D

3 år 8 måneder siden #6186 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev: Benzema har sgu da aldrig skubbet en modstander væk på den måde :-D

Nu får du en hurtig en at tygge på.

Se på Lucas skud på stolpen i super cup kampen imod Barcelona ;) Alene i den kamp havde Benzema 3 eller 4 interceptions på den måde :) Og tro mig, for jeg kan faktisk finde utrolig mange eksempler med netop Benzema, som går ind og tager duellen og vinder den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 8 måneder siden #6187 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Om Vores Rivaler IX

Vi havde et virkelig spændende projekt i 16-17 da vi fortsat havde Kovacic, James osv. Nu står vi med ingen af dem, en solgt Ronaldo og en udbrændt Modric... Nøj hvor ser han han mættet og langsom ud.

Ja Modric gik fra verdens bedste til en middelmådig midtbane spiller på 0,5 sekund. Han har slet ikke vist noget siden sæson starten. Men bare rolig, vi har Valverde!

La liga nummer 34 skal i hus.

3 år 8 måneder siden #6188 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Om Vores Rivaler IX
Modric er mæt og/eller træt og set i bagklogskabens lys skulle han være solgt inden hypen faldt. Hans værdi må være halveret på 2 måneder.

Ronaldo stråler i Juve, og det er da godt for ham, men det hjælper ikke os. Dog kan jeg egentlig godt forstå, at manden forlod klubben, for han følte sikkert, at han aldrig blev værdsat det som han fortjente. Der var altid kritik af hans person og hans spil, ligemeget hvor god han var. Og tænk sig, han kommer til Juventus og modstanderens fans værdsætter ham, selvom han faktisk lige har scoret et mål imod dem. Mon ikke det var der, at han valgte, at han ville skifte? Ronaldo er jo også menneske, og han vil ligesom alle andre også gerne værdsættes. Jeg kan godt forstå ham. Måske skulle vi genoverveje vores forkælede fankultur? Vi kræver det bedste, og hvis spillerne fejler, støtter vi dem ikke, men derimod pifter vi af vores egne spillere. Jeg synes, at det er en syg fankultur, og jeg har svært ved at forstå den.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 8 måneder siden #6189 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Set i bagklogskabens lys: Vi skulle jo nok have solgt Modric og Asensio for gode penge og så beholdt Kovacic og hentet Hazard.

Eller bare have fået fingeren ud generelt. Men sket er sket, gjort er gjort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 8 måneder siden #6190 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
7 mål og 4 assist i 10 kampe, ikke tosset start af Ronaldo. Jeg er måske lidt overrasket over, hvor tilpas han rent faktisk er i både Juventus og Serie A, også spilmæssigt. WhoScored har givet ham en rating på 7.93 i sæsonen, den højeste rating i hele Serie A og femte højeste rating i Europa efter Hazard (4), Neymar (3), Mbappé (2) og Messi (1).
Efterårs hold i top 5 ligaerne:

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

3 år 8 måneder siden #6191 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Set i bagklogskabens lys: Vi skulle jo nok have solgt Modric og Asensio for gode penge og så beholdt Kovacic og hentet Hazard.

Florentino må jo ikke sælge spillere som Modric eller Asensio, ellers var alle fans blevet rasende. Ingen kunne vel forudse, at Modric ville falde så meget i niveau. Jeg kan godt forstå, hvorfor man ikke gav ham lov til at skifte. Det er voldsomt, at sælge både Ronaldo og Modric i samme vindue. Asensio er et evighedstalent og bør sælges hurtigst muligt, da man sagtens kan få et pænt beløb for ham. Det tror jeg dog ikke sker.
Kovacic bliver forhåbentligt solgt, der er heller ikke meget talent i ham. Han har et godt drive, men ellers tilbyder han ikke ret meget. Han har heller ikke været særlig god hos Chelsea.

3 år 8 måneder siden #6192 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Ramos4 skrev: Set i bagklogskabens lys: Vi skulle jo nok have solgt Modric og Asensio for gode penge og så beholdt Kovacic og hentet Hazard.

Florentino må jo ikke sælge spillere som Modric eller Asensio, ellers var alle fans blevet rasende. Ingen kunne vel forudse, at Modric ville falde så meget i niveau. Jeg kan godt forstå, hvorfor man ikke gav ham lov til at skifte. Det er voldsomt, at sælge både Ronaldo og Modric i samme vindue. Asensio er et evighedstalent og bør sælges hurtigst muligt, da man sagtens kan få et pænt beløb for ham. Det tror jeg dog ikke sker.
Kovacic bliver forhåbentligt solgt, der er heller ikke meget talent i ham. Han har et godt drive, men ellers tilbyder han ikke ret meget. Han har heller ikke været særlig god hos Chelsea.

Modric er 33 og smadret efter VM. Selvfølgelig skal han væk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.