Om Vores Rivaler IX

3 år 7 måneder siden #6121 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@BBB
Jeg har intet sagt om, at vi skal agere dommere, forsvare ham eller tage stilling til, hvad der skal ske med ham... :)

Jeg synes blot, at det er en ærgerlig holdning at have, at man skal være 'ligeglad' med ham, nu hvor han ikke længere er i Real? Han er vel stadig en rimelig inkarneret del af Real-historien? Så derfor giver det vel mening, at man som Real-fan håber på, at han er uskyldig?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #6122 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: @BBB
Jeg har intet sagt om, at vi skal agere dommere, forsvare ham eller tage stilling til, hvad der skal ske med ham... :)

Jeg synes blot, at det er en ærgerlig holdning at have, at man skal være 'ligeglad' med ham, nu hvor han ikke længere er i Real? Han er vel stadig en rimelig inkarneret del af Real-historien? Så derfor giver det vel mening, at man som Real-fan håber på, at han er uskyldig?

Forskellen på det du skriver, og det jeg skriver, er, at mit stilles op som en mulighed ('vi kan være ligeglade'), hvor dit stilles op som, at vi bør gøre noget ('vi må som Madridistas håbe, at han er uskyldig').

Vi er ikke en del af sagen, så vi behøver ikke gøre noget. Han er en del af historien uagtet om han er skyldig eller ej. Det samme er Ramos, Anelka, Xabi Alonso og Michael Laudrup.

3 år 7 måneder siden #6123 af ChrillRM14

BBB skrev:

ChrillRM14 skrev: @BBB

Forskellen på det du skriver, og det jeg skriver, er, at mit stilles op som en mulighed ('vi kan være ligeglade'), hvor dit stilles op som, at vi bør gøre noget ('vi må som Madridistas håbe, at han er uskyldig').

Vi er ikke en del af sagen, så vi behøver ikke gøre noget. Han er en del af historien uagtet om han er skyldig eller ej. Det samme er Ramos, Anelka, Xabi Alonso og Michael Laudrup.

Nu bliver det flueknepperi, men jeg læste nu også dit som rimelig definitivt og retorisk - "hvorfor er vi ikke bare ligeglade med ham Ronaldo der" :) Det er jo problemet med debat over over skrift. Ikke altid nemt at blive sig helt klog på modpartens intention...

Desuden benyttede jeg mig af et solidarisk 'vi', der udelukkende skulle implicere, at jeg 'mente, at x burde være brugernes forhåbning'. En mening. Ikke en ordre. Nok om det. Spændende at se, hvad der sker i sagen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

3 år 7 måneder siden #6124 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
ChrillRM14 skrev:

Det synes jeg er en knap så solidarisk måde at tænke på en så vigtig spiller for Real det seneste årti :) Selvfølgelig håber man på, at han ikke er skyldig?

BBB skrev:

Jeg håber dog for pigen, at hun ikke har været udsat for noget, som hun ikke selv har ønsket at være en del af i det øjeblik det skete. Politirapporten tyder dog på noget andet.

Det er forskellen på det menneskelige plan. Fuck da alt om Ronaldo, hvis det er sandt. Ofret her er hverken Real Madrid, deres fans eller Ronaldo, men pigen!

Lad os nu lige skelne i vores menneskelige værdier! Hvis Ronaldo har begået voldtægt på det her plan, så vil jeg skide på om han er den bedste spiller i klubbens historie. Det er forkasteligt, og skid da hul i Ronaldo og hans ære i Real Madrid!

Er ret sikker på du ikke vil have det fint med det, hvis han har begået voldtægt, men skal vi så ikke lige bruge ordene anderledes? Om alt andet er, så er Ronaldo dog stadig uskyldig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, ChrillRM14, Papi

3 år 7 måneder siden #6125 af ChrillRM14
@dios
Rolig. Jeg er da helt enig. Det vigtigste er selvfølgelig, om pigen er blevet voldtaget eller ej.
Nu har du highlightet to citater, der er taget ud af kontekst... jeg håber udelukkende, at Ronaldo er uskyldig, fordi voldtægt er frygtelig modbydeligt, og at det er en alvorlig anklage. Og fordi at det ville give en sur smag i munden, når nu Ronaldo har været en spiller, man har heppet på i mange år, fordi han har spillet i hvidt! Lad os håbe, det ikke er sket - både for hende og ham... Det var også grunden til mine svar til BBB.

Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

3 år 7 måneder siden #6126 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Havde ham og Nani ikke også misbrugt nogle prostituerede da de spillede i Manchester United? Det var sgu da ikke ukendt at han havde sådanne tilbøjeligheder da man valgte at købe ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 7 måneder siden #6127 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er Messi bare vanvittig!

3 år 7 måneder siden #6128 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Hvor er Messi bare vanvittig!

Han gør det rigtig godt for Barcelona.

3 år 7 måneder siden #6129 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Er egentlig glad for Pochettino ikke kom til. Kan ikke se hvad han kan bidrage med andet end angrebsspil og forsvar i gavemode
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

3 år 7 måneder siden #6130 af ChrillRM14

Raul7-2880 skrev: Hvor er Messi bare vanvittig!

Ja, han skal jo nå at score lidt, inden Barca når kvartfinalen ;)

Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben, andreashn, MadridistaPorVida

3 år 7 måneder siden #6131 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
Han er svær ikke at holde af.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

3 år 7 måneder siden #6132 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Fantastisk trio i Mandzukic, Ronaldo og Dybala. 21 skud på mål.

Det kunne være spændende med Bernardeschi i Real Madrid, han har det sikkert helt fint i Juve, men sikke en spiller. Manden spiller langt mere erfarent end den gennemsnitlige 24 årig og er yderst giftig i angrebet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.