Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #6133 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver en spøjs CL-sæson. Næsten samtlige tophold underpræsterer, hvorfor jeg synes det er meget svært, at pege på en favorit. Real Madrid er helt ude at skide, og det bliver kun værre, når vi når knockout kampene, hvor modstanderne ikke hedder Alaves eller Bilbao. FC Bayern er i en lige så stor krise. De er tre kampe uden sejr i Bundesligaen, på trods af, at de ikke har mødt nogle dygtige hold. I dag tabte de 0-3 til Mönchengladbach. Manchester United, ja, de er Manchester United. Forfærdeligt, hvad de har gang i. Barcelona imponerer heller ikke, men de har dog Messi. PSG har også været tvivlsomme indtil videre. Liverpool og City har været ganske gode i ligaen, men kan de overfører det spil til CL? Juventus har vundet 10/10 kampe, men jeg synes ikke, deres spil har været særlig godt. Men man må ikke glemme, at de har Ronaldo, som er et helt andet monster i den turnering.
Umiddelbart er mine to favoritter Barca og Juve. Jeg håber selvfølgelig, at Real Madrid vinder turneringen, men hvis det ikke er muligt, så må Juventus gerne vinde den. Kunne være rigtig fint, hvis CR7 vandt den igen.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, ChrillRM14, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6134 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
I det mindste er Barca (næsten) lige så dårlige...

Valencia v Barca 1-1
Barcelona v Ath. Bilbao 1-1
Leganes v Barcelona 2-1
Barcelona v Girona 2-2

Alaves v Real Madrid 1-0
Real Madrid v Atl. Madrid 0-0
Sevilla v Real Madrid 3-0

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Real Madrid.

3 år 8 måneder siden #6135 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
De spiller en del bedre end os dog. Men ja, alt er heldigvis åbent endnu.

Jeg kom vist til at afskrive Atletico lidt for hurtigt kan jeg se :O

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 8 måneder siden #6136 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona har fået 3 point ud af 12 mulige, og alligevel er vi under dem. Vildt. Normalt ville deres dårlige form være grund til optimisme, men det hele er ret ligegyldigt, med den trup som Real Madrid har ..

Mbappé har lige scoret 4 mål mod Lyon. Ærgerligt, at hans talent går til spilde derover, og er låst fast i Paris de næste mange år. Den eneste måde at kan komme væk, er ved at lade kontrakten løbe ud.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 8 måneder siden #6137 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis Florentino henter M'bappeeen, så har han gjort sit arbejde færdigt i Real Madrid.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 8 måneder siden #6138 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Når nu Real er så ringe spillende, så sidder man sgu næsten og håber på en tæt og spændende liga med Sevilla og Atletico med i toppen...

Men man frygter, at Atletico eller Barca lige pludselig bare rammer momentum, og så kan man altså hurtigt hægtes af...
Atletico har disciplinen til det, Barca har kvaliteten til det... det er nu Lope skal vise, hvad hans Real skal vinde på.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

3 år 8 måneder siden #6139 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis vi ikke selv kan vinde mesterskabet ser jeg hellere Atletico vinde end Barca, det er klart. Men det er også skræmmende at hvis Atletico vinder, så har de næsten vundet lige så mange ligatitler som os de seneste ti år.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 8 måneder siden #6140 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX
Marca nævner Griezman som favorit til ballon d'Or. Hvis det ender med at ske har den pris mistet al kredibilitet i mine øjne. Han er en middelmådig spiller og hans klubhold havde en semi-ringe sæson. Jeg er med på at han vandt VM med Frankrig og at prisen er fransk, men come on. I min verden vægter VM absolut intet da der er et stort element af held ifht hvilket land du kommer fra. Man gav jo heller ikke prisen til Eder der scorede det afgørende mål i EM finalen for et par år siden.
At det blot bliver diskuteret er forrykt i min verden.

3 år 8 måneder siden #6141 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Jonas skrev: Marca nævner Griezman som favorit til ballon d'Or. Hvis det ender med at ske har den pris mistet al kredibilitet i mine øjne. Han er en middelmådig spiller og hans klubhold havde en semi-ringe sæson. Jeg er med på at han vandt VM med Frankrig og at prisen er fransk, men come on. I min verden vægter VM absolut intet da der er et stort element af held ifht hvilket land du kommer fra. Man gav jo heller ikke prisen til Eder der scorede det afgørende mål i EM finalen for et par år siden.

Bookmakerne:
1. Modric 1.4 igen
2. Ronaldo 3.25
3. Salah 11
4. Mbappe og Griezmann 13
6. Messi 19

No solo soy perfecto, también soy Madridista

3 år 8 måneder siden #6142 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev:

Jonas skrev: Marca nævner Griezman som favorit til ballon d'Or. Hvis det ender med at ske har den pris mistet al kredibilitet i mine øjne. Han er en middelmådig spiller og hans klubhold havde en semi-ringe sæson. Jeg er med på at han vandt VM med Frankrig og at prisen er fransk, men come on. I min verden vægter VM absolut intet da der er et stort element af held ifht hvilket land du kommer fra. Man gav jo heller ikke prisen til Eder der scorede det afgørende mål i EM finalen for et par år siden.

Bookmakerne:
1. Modric 1.4 igen
2. Ronaldo 3.25
3. Salah 11
4. Mbappe og Griezmann 13
6. Messi 19

Det lyder mere rigtigt

3 år 8 måneder siden #6143 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Eurosport og France football har lagt en afstemning ud, Messi fører begge klart.
Forstår i øvrigt stadig ikke at det er fint kun at præstere 3-4 måneder i foråret og så er resten af året komplet ligegyldigt.
Jeg var stor fortaler for at Modric skulle vinde den, men efter VM har han været intet mindre end komplet elendig.

3 år 8 måneder siden #6144 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Eurosport og France football har lagt en afstemning ud, Messi fører begge klart.
Forstår i øvrigt stadig ikke at det er fint kun at præstere 3-4 måneder i foråret og så er resten af året komplet ligegyldigt.
Jeg var stor fortaler for at Modric skulle vinde den, men efter VM har han været intet mindre end komplet elendig.

Igen: det er jo et definitionsspørgsmål: hvordan viser man, at man er verdens bedste indenfor et kalenderår? Er det at være mest konsistent? Mest afgørende? Mest vindende? Flest afleveringer? Flest driblinger? Flest mål?

Hvis man havde en pris med et tydeligt og gennemskueligt afstemningsgrundlag, så ville det være fint. Lige nu drukner man jo nærmest i priser, der alle vil kåre verdens bedste...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.