Om Vores Rivaler IX
Umiddelbart er mine to favoritter Barca og Juve. Jeg håber selvfølgelig, at Real Madrid vinder turneringen, men hvis det ikke er muligt, så må Juventus gerne vinde den. Kunne være rigtig fint, hvis CR7 vandt den igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Valencia v Barca 1-1
Barcelona v Ath. Bilbao 1-1
Leganes v Barcelona 2-1
Barcelona v Girona 2-2
Alaves v Real Madrid 1-0
Real Madrid v Atl. Madrid 0-0
Sevilla v Real Madrid 3-0
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg kom vist til at afskrive Atletico lidt for hurtigt kan jeg se :O
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Mbappé har lige scoret 4 mål mod Lyon. Ærgerligt, at hans talent går til spilde derover, og er låst fast i Paris de næste mange år. Den eneste måde at kan komme væk, er ved at lade kontrakten løbe ud.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men man frygter, at Atletico eller Barca lige pludselig bare rammer momentum, og så kan man altså hurtigt hægtes af...
Atletico har disciplinen til det, Barca har kvaliteten til det... det er nu Lope skal vise, hvad hans Real skal vinde på.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
At det blot bliver diskuteret er forrykt i min verden.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jonas skrev: Marca nævner Griezman som favorit til ballon d'Or. Hvis det ender med at ske har den pris mistet al kredibilitet i mine øjne. Han er en middelmådig spiller og hans klubhold havde en semi-ringe sæson. Jeg er med på at han vandt VM med Frankrig og at prisen er fransk, men come on. I min verden vægter VM absolut intet da der er et stort element af held ifht hvilket land du kommer fra. Man gav jo heller ikke prisen til Eder der scorede det afgørende mål i EM finalen for et par år siden.
Bookmakerne:
1. Modric 1.4 igen
2. Ronaldo 3.25
3. Salah 11
4. Mbappe og Griezmann 13
6. Messi 19
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
Jonas skrev: Marca nævner Griezman som favorit til ballon d'Or. Hvis det ender med at ske har den pris mistet al kredibilitet i mine øjne. Han er en middelmådig spiller og hans klubhold havde en semi-ringe sæson. Jeg er med på at han vandt VM med Frankrig og at prisen er fransk, men come on. I min verden vægter VM absolut intet da der er et stort element af held ifht hvilket land du kommer fra. Man gav jo heller ikke prisen til Eder der scorede det afgørende mål i EM finalen for et par år siden.
Bookmakerne:
1. Modric 1.4 igen
2. Ronaldo 3.25
3. Salah 11
4. Mbappe og Griezmann 13
6. Messi 19
Det lyder mere rigtigt
Forstår i øvrigt stadig ikke at det er fint kun at præstere 3-4 måneder i foråret og så er resten af året komplet ligegyldigt.
Jeg var stor fortaler for at Modric skulle vinde den, men efter VM har han været intet mindre end komplet elendig.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev: Eurosport og France football har lagt en afstemning ud, Messi fører begge klart.
Forstår i øvrigt stadig ikke at det er fint kun at præstere 3-4 måneder i foråret og så er resten af året komplet ligegyldigt.
Jeg var stor fortaler for at Modric skulle vinde den, men efter VM har han været intet mindre end komplet elendig.
Igen: det er jo et definitionsspørgsmål: hvordan viser man, at man er verdens bedste indenfor et kalenderår? Er det at være mest konsistent? Mest afgørende? Mest vindende? Flest afleveringer? Flest driblinger? Flest mål?
Hvis man havde en pris med et tydeligt og gennemskueligt afstemningsgrundlag, så ville det være fint. Lige nu drukner man jo nærmest i priser, der alle vil kåre verdens bedste...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu