Om Vores Rivaler IX

3 år 8 måneder siden #6169 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Lad os overtale Ronaldo til at droppe at købe Valladolid og snøre støvlerne hos os i stedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6170 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Achraf Hakimi med tre assists i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, elle44, mohbar, Papi

3 år 8 måneder siden #6171 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Barca er direkte skræmmende I CL i år, lad os håbe det stopper i kvart finalen.

3 år 8 måneder siden #6172 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Barca er direkte skræmmende I CL i år, lad os håbe det stopper i kvart finalen.

Det har ikke været til at se i aften at de mangler Messi. Godt tidspunkt de har fundet formen på :-/
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Real HWL.

3 år 8 måneder siden #6173 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Kimbo skrev: Barca er direkte skræmmende I CL i år, lad os håbe det stopper i kvart finalen.

Det har ikke været til at se i aften at de mangler Messi. Godt tidspunkt de har fundet formen på :-/

Forfærdeligt tidspunkt :-/ Jeg er en af dem der normalt nyder at se Messi spille, men jeg er ret glad for han ikke er med i weekenden. Så havde jeg nok ikke engang gidet se kampen :-/
Jeg tror dog stadig vi kan hive en uafgjort hjem.

3 år 8 måneder siden #6174 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

Real HWL skrev:

Forfærdeligt tidspunkt :-/ Jeg er en af dem der normalt nyder at se Messi spille, men jeg er ret glad for han ikke er med i weekenden. Så havde jeg nok ikke engang gidet se kampen :-/
Jeg tror dog stadig vi kan hive en uafgjort hjem.

Jeg er glad for at der er nogen der i det mindste har lidt optimisme. Jeg har tabt alt håb.

3 år 8 måneder siden #6175 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Achraf Hakimi med tre assists i dag.

Ja han bliver brugt i venstre back position ligesom på det marokkanske landsholdi
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved mohbar.

3 år 8 måneder siden #6176 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg sidder og ser dokumentaren om Manchester City på Amazon Prime for tiden. Udover at man som Madrid-fan selvfølgelig har et ambivalent forhold til Guardiola, så er det virkelig misundelsesværdigt at følge med i. En træner med en klar filosofi, offensiv fodbold og en sindssyg indlevelse. Derudover en sportslig ledelse med styr på tingene, der får frirum af pengemændene til at styre det sportslige - primært Txiki Begiristain. Det kan vi desværre kun sukke efter i Madrid. For søren man kan godt savne yngre kræfter der rent faktisk ved noget om fodbold og ikke kun om stadionbyggeri og penge.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: Txiki Begiristain
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

3 år 8 måneder siden #6177 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Om Vores Rivaler IX
Og så er det jo at vi i den grad har vundet titler på grund af et hold og EN specifik spiller. CR7 har nu igen afgjort kampen for Juventus med 2 mål.

At han blev erstattet med Mariano, som sidder på bænken og bliver rygtet til Napoli, får mig til at slå hovedet ind i en mur, ikke en men omkring 235 gange.

Vi skal af med Florentino !

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

3 år 8 måneder siden #6178 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Asensio20 skrev: Og så er det jo at vi i den grad har vundet titler på grund af et hold og EN specifik spiller. CR7 har nu igen afgjort kampen for Juventus med 2 mål.

At han blev erstattet med Mariano, som sidder på bænken og bliver rygtet til Napoli, får mig til at slå hovedet ind i en mur, ikke en men omkring 235 gange.

Vi skal af med Florentino !

Hold da op for et mål til 2-1...
Sådan et skulle han jo score for os i El classico

3 år 8 måneder siden #6179 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg håber han fortsætter med at bombe løs, så kan det være Florentino indser han tog fejl, og går amok til sommer.

Reminder, inden det går ned i morgen: Vi tabte 0-4 til Barcelona, der manglede Messi, på hjemmebane, MED Ronaldo og Keylor Navas.

3 år 8 måneder siden #6180 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Om Vores Rivaler IX
At få Florentino til at indse hans egne fejl, er som at få en politiker til at snakke sandt og holde det de lover.

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.