Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev: Barca er direkte skræmmende I CL i år, lad os håbe det stopper i kvart finalen.
Det har ikke været til at se i aften at de mangler Messi. Godt tidspunkt de har fundet formen på :-/
Forfærdeligt tidspunkt :-/ Jeg er en af dem der normalt nyder at se Messi spille, men jeg er ret glad for han ikke er med i weekenden. Så havde jeg nok ikke engang gidet se kampen :-/Real HWL skrev:
Kimbo skrev: Barca er direkte skræmmende I CL i år, lad os håbe det stopper i kvart finalen.
Det har ikke været til at se i aften at de mangler Messi. Godt tidspunkt de har fundet formen på :-/
Jeg tror dog stadig vi kan hive en uafgjort hjem.
Kimbo skrev:
Forfærdeligt tidspunkt :-/ Jeg er en af dem der normalt nyder at se Messi spille, men jeg er ret glad for han ikke er med i weekenden. Så havde jeg nok ikke engang gidet se kampen :-/Real HWL skrev:
Jeg tror dog stadig vi kan hive en uafgjort hjem.
Jeg er glad for at der er nogen der i det mindste har lidt optimisme. Jeg har tabt alt håb.
Administrationen skrev: Achraf Hakimi med tre assists i dag.
Ja han bliver brugt i venstre back position ligesom på det marokkanske landsholdi
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
At han blev erstattet med Mariano, som sidder på bænken og bliver rygtet til Napoli, får mig til at slå hovedet ind i en mur, ikke en men omkring 235 gange.
Vi skal af med Florentino !
La liga nummer 34 skal i hus.
Asensio20 skrev: Og så er det jo at vi i den grad har vundet titler på grund af et hold og EN specifik spiller. CR7 har nu igen afgjort kampen for Juventus med 2 mål.
At han blev erstattet med Mariano, som sidder på bænken og bliver rygtet til Napoli, får mig til at slå hovedet ind i en mur, ikke en men omkring 235 gange.
Vi skal af med Florentino !
Hold da op for et mål til 2-1...
Sådan et skulle han jo score for os i El classico
Reminder, inden det går ned i morgen: Vi tabte 0-4 til Barcelona, der manglede Messi, på hjemmebane, MED Ronaldo og Keylor Navas.
La liga nummer 34 skal i hus.
Jeg started husker Ronaldo startede usikkert ud, men langsomt har han spillet sig op med både assist og mål og godt spil. Det gør ondt.
Vi havde et virkelig spændende projekt i 16-17 da vi fortsat havde Kovacic, James osv. Nu står vi med ingen af dem, en solgt Ronaldo og en udbrændt Modric... Nøj hvor ser han han mættet og langsom ud.
Steen skrev: Reminder, inden det går ned i morgen: Vi tabte 0-4 til Barcelona, der manglede Messi, på hjemmebane, MED Ronaldo og Keylor Navas.
Tja. Vi tabte 5-0, da vi havde Ronaldo og Casillas. Vi har haft den ringeste periode på banen siden Navas' ankomst - og det er en anden mand, der står i målet.
Hvis du vil se kritisk på det hele, så kan du se kritisk på det hele.